Wat zeggen de reviews? Persoonlijk zie ik dat de meeste klanten echt blij zijn met hun Cube e-bike, vooral de Cube Town E-bike Hybrid. Mensen prijzen de goede prijs-kwaliteitverhouding en hoe comfortabel de fietsen zijn. Toch hoor je ook wat klachten over de klantenservice. Sommige reviewers vonden dat het personeel af en toe niet zo vriendelijk was of dat het even duurde voordat garantie geregeld werd. Een verbetering zou kunnen zijn dat Cubestores meer tijd investeert in training van hun medewerkers, zodat iedereen altijd een topservice krijgt. Daarnaast merken veel mensen dat ze graag meer willen zien op het gebied van duurzaamheid en innovatie op de website. Misschien kan Cubestores hier meer informatie over delen of nieuwe, duurzame producten introduceren. Al met al zijn de meeste ervaringen positief, maar met een paar aanpassingen kan het nog beter.
De door ons geselecteerde videos.
Cube Stereo Hybrid 160 Review | A Powerful, Plush and Top Value e-Enduro Bike
Ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van de kwaliteit van Cubestores. Toen ik mijn eerste kast bij hen kocht, was de afwerking top en zat alles precies zoals beloofd. Na een paar maanden lijkt alles nog steeds prima te werken, wat de lange levensduur echt bevestigt. Maar wel een dingetje: toen ik een probleem had met een onderdeel, duurde het even voordat ik hulp kreeg en vond ik het lastig om duidelijke antwoorden te krijgen van de service. Het zou super zijn als Cubestores hun garantieproces wat soepeler maakt en hun klantenservice team beter traint om sneller en vriendelijker te reageren. Dan is het echt een win-win situatie!
Naar mijn mening is de prijs-kwaliteitverhouding bij Cubestores echt goed. Ik heb mijn e-bike daar gekocht en na een jaar rijdt hij nog steeds prima zonder grote problemen. De onderdelen voelen stevig aan en ik heb zelfs kleine reparaties gedaan zonder hoge kosten. Toch zou het wat fijner zijn als de prijzen voor reserveonderdelen iets lager liggen, bijvoorbeeld de accu was wat duur bij vervanging. Daarnaast zou een uitgebreider garantiepakket een pluspunt zijn. Over het algemeen krijg je veel waar voor je geld, maar met deze kleine verbeteringen kan Cubestores nog aantrekkelijker worden.
Ik vind de klantenservice van Cube Store Schimmert echt top. Het personeel is altijd vriendelijk en staat klaar om te helpen, zoals toen ik snel geholpen werd met een ontbrekend sleutelelement. E-mails reageren ze razendsnel, wat super handig is. Toen ik een onderdeel kwijt was, boden ze gratis vervanging aan, wat ik erg waardeerde. Toch kan de communicatie bij leveringen soms nog wat duidelijker, want ik had één keer moeite om de status van mijn bestelling te volgen. Maar over het algemeen ben ik heel tevreden met hoe ze klachten afhandelen en zorgen ze altijd voor een goede oplossing.
Ik heb gemerkt dat de levering bij Cubestores meestal goed gaat, maar een keer zat mijn pakketje heel lang vast bij de bezorger zonder uitleg. Het zou fijn zijn als ze dan wat beter communiceren over vertragingen. Aan de andere kant was retourneren super makkelijk toen ik iets wilde terugsturen, maar ik vond het retourformulier op de website wat lastig te begrijpen. Een duidelijkere instructie zou top zijn. Over het algemeen goed, maar met wat kleine verbeteringen kan het nog beter.
Ik vind dat Cube een prima reputatie heeft. Toen ik laatst een televisie bij hen kocht, was het personeel supervriendelijk en hielp me echt met alle vragen die ik had. Ook na de aankoop kregen ze een follow-up berichtje om te checken of alles naar wens was. Een dingetje dat beter kan, is dat de wachttijden soms wat lang zijn op drukke momenten. Maar verder merk ik dat Cube het goed voor elkaar heeft met hun imago en klantenrelaties.
Persoonlijk vind ik dat Cubestores echt een stapje verder kan gaan op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Toen ik hun website gebruikte, viel het me op dat er weinig informatie was over hoe ze milieubewust bezig zijn. Het zou tof zijn als ze meer zouden inzetten op duurzame materialen of bijvoorbeeld hun verpakkingen milieuvriendelijker maken. Ook innovatie zoals slimme technologieën in hun producten zou een groot pluspunt zijn. Een concreet voorbeeld: stel dat ze zonnepanelen gebruiken voor hun bedrijfsvoering of samenwerken met groene leveranciers. Dit zou niet alleen het milieu helpen, maar ook klanten aantrekken die waarde hechten aan duurzaamheid. Ik denk dat zo’n aanpak Cubestores echt kan onderscheiden van de concurrentie.
Ik ben echt tevreden met de aanbiedingen en promoties bij Cubestores. Onlangs heb ik een racefiets aangeschaft en kreeg daarbij een handige fietstas als bonus cadeau, wat super handig was. Ook de periodieke kortingen, zoals de 10% korting tijdens de zomeruitverkoop, zijn altijd een mooie deal. Een verbeterpunt zou zijn dat sommige kortingscodes soms lastig te vinden zijn op de website. Het zou top zijn als ze deze beter zichtbaar maken, zodat je geen deals mist. Verder wilde ik één keer een extra korting toepassen bij het bestellen van accessoires, maar dat lukte niet helemaal even makkelijk. Gelukkig stond de klantenservice paraat en hielp me snel verder. Over het algemeen zijn de aanbiedingen bij Cubestores echt aantrekkelijk en maken ze het shoppen een stuk leuker!
Nieuwste reviews
Cube fiets
Onze zoon was jarig en Cube had daarvoor een cadeau gestuurd na mijn bestelling van een fiets voor mijn zoon.
I would never buy stock cubes! Ever never 👎 Yes they boost flavor, they are convenient and cheap. But at what cost? Most stock cubes are loaded with MSG and salt! Lots of fillers on top! Who is with me here? Do you love stock cubes or hate them? I personally would buy a stock cube if it was all natural, cleaner. What about you?
Come over to our cube store and shop with us now! #budgetplanner #foryou
Slechtste reviews
Geen XL mtb
Helaas zijn er geen MTB ‘s leverbaar in de maat XL en niemand kan informatie leveren wanneer wel
Cubestore Leersum:
De levering van onze nieuwe fiets werd 3x gewijzigd zonder dat wij daarvan op de hoogte werden gesteld.
We kwamen er toevallig achter door steeds maar te bellen. Zo ga je niet met je klanten om!!!
Na jarenlang een e-bike van een ander merk te hebben gehad overgegaan tot de aankoop van een cube reaction hybrid pro (echt geen goedkope) echter is na 1000km de hele achter cassette op, alle tanden versleten. In de winkel kreeg ik te horen dat dit 'normaal' is met de sterkte van de motor en de zwakte van de cassette. Cube zelf is niet bereikbaar voor commentaar door de consument dus sta je dan. Ik heb de fiets gekocht om te gebruiken voor woon werk verkeer en maak er dus geen mtb-kilometers mee, wat nog veel meer belasting op de cassette moet geven en de slijtage dus nog erger zou moeten maken. Met de dagelijkse kilometers die ik ermee maak ben ik zo weer toe aan een nieuwe cassette, hier zou cube beter op moeten letten en beter in moeten adviseren.
Had ik dit geweten had ik hem laten staan en bij het andere merk gebleven
Ik heb drie weken geleden twee nieuw Cube fietsen
gekocht bij Mantel in Arnhem.
Wij waren aan het fietsen in Limburg en kwam tot de ontdekking dat het accuslot niet werkte en zijn naar de Cube dealer in Schimmert gegaan.
Deze
man heeft ons fantastisch geholpen en constateerde dat van allebei de fietsen de sturen los zaten en vertelde ons dat de fietsen een hele slechte afleverigsbeurt hadden gehad,
alle lof voor Cube store Schimmert