![]()
Bever: Wat Zeggen Klanten Echt? Ontdek Het Nu!
Mijn indruk van Bever
Persoonlijk vind ik de reviews van Bever best wisselvallig. Veel mensen prijzen de klantenservice en zeggen dat ze snel en behulpzaam reageren, wat natuurlijk super fijn is. Maar ik zag ook flink wat klachten over hoe ze omgaan met terugsturen en garantieclaims. Soms duurt het gewoon te lang voordat je iets opgelost krijgt. Daarnaast merken sommige reviewers dat de prijzen aan de hoge kant zijn zonder altijd echt een topkwaliteit terug te krijgen. Ik zou willen dat Bever meer investeert in duurzame producten en innovatie, zodat ze zich echt kunnen onderscheiden. Al met al lijkt het erop dat je goede ervaringen kunt hebben, maar dat er zeker ruimte is voor verbetering.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Service steekt er bovenuit
Heb GPS-wandelnavigatie gekocht via de webshop van Bever en dezelfde middag opgehaald bij filiaal in Deventer. Helaas bleek binnen 1,5 week dat het apparaat niet in orde was. Contact opgenomen met klantenservice en daarna naar de winkel. Kan er kort over zijn: wat een goede service zeg, vriendelijke mensen via mail/winkel, meteen reageren, meedenken en oplossen. Dit is precies de reden dat ik iets koop in een fysieke winkel. Heb geen aandelen bij Bever maar hier werken toppers.
Gisteren zijn we in de winkel geweest en vandaag gebeld
Gisteren zijn we in de winkel geweest. Daar zijn wij echt uitstekend geholpen. Vandaag hebben we met Bever gebeld (in de persoon van Jasmijn) die namens Bever een uistekende service heeft verleend. Dus, Bever bevelen wij u echt aan. Paul en Titia
Onze Tiktok aanraders over Bever.
Bevers afschieten kan niet zomaar en is de laatste maatregel, voor als het echt niet meer anders kan 🦫
🛠 𝗟𝗮𝗮𝘁 𝗷𝗲 𝘀𝗹𝗮𝗮𝗽𝗺𝗮𝘁 𝗿𝗲𝗽𝗮𝗿𝗲𝗿𝗲𝗻 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝗕𝗲𝘃𝗲𝗿!🛠 Heb je een lekkage in je slaapmat? Geen zorgen! Bij Bever repareren we 'm voor je, zodat jij weer comfortabel op pad kunt en heerlijk slaapt. 😴 Breng je slaapmat naar een Bever-winkel en onze Buitenexperts in ons servicecenter zorgen ervoor dat hij weer als nieuw is. Wist je dat we een speciale slaapmattentester hebben om zelfs de kleinste lekkages te vinden? 🔍 Check Bever.nl voor meer info over onze reparatieservice.
Have you been to Bavel in dtla? #restaurantreview #bavel #dtla
Slechtste reviews
Bever hanteert absurde prijzen
Vandaag bij Bever 1x power isoactive 600gr Lemon gekocht. Voor €15,90. Blijkt dat de gemiddelde prijs bij andere zaken op €10,00 komt. Volgens mij is Bever dus 60% duurder. En dan is dit nog maar één product. Daar gaan we dus niets meer kopen!
Slechte service!!!!!
Om een product te willen bekijken in een andere vestiging omdat deze niet op voorraad was in Hilversum, kon dat alleen als ik het hele bedrag gelijk ging afrekenen, terwijl ik nog niet zeker was dat ik het ging kopen. Wilde het eerst zien en passen. Beetje gek, maar ging hier toch in mee. Volgende dag naar vestiging Gelderlandplein gereden, bleek het product er ook niet op voorraad te liggen, was fout in systeem. Of voorraad was niet goed bijgehouden. Geld kon teruggestort worden maar zou 4 werkdagen duren. 5 dagen later gebeld waar het geld bleef, blijkt mijn Ibannummer niet bekend te zijn??? Kan ik er nog eens 5 werkdagen op wachten. Geen bril en voorlopig geen geld. Zou toch beter geregeld kunnen worden. 1 ster is nog te veel. Ga hier nooit meer heen.
Vroeger was ik fervent klant
Vroeger was ik fervent klant van Bever. Als iets niet op voorraad was, dan werd direct gecontroleerd of het in de buurt op voorraad was. Bestellingen, mits op tijd besteld, volgende dag binnen. Toen werd de toko verkocht. Daarna werd de boel te groot, het personeel ongeïnteresseerd en duurt het afleveren van een bestelling soms, ongeïnformeerd, 8 dagen. Nadat duidelijk werd dat Bever mijn (en uw) gegevens zonder melding en zonder toestemming deelt met Amazon (het bewijs: tik op de vingers van de Autoriteit ligt hier, lange neus naar de ‘information officer’ van Bever) heb ik nooit meer iets gekocht, ook niet in de winkels.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Prima geholpen door Alinda van Bever
Iemand wilde wel mijn super handige dag rugzak kopen maar ik had na 17 jaar (!) geen idee wat de inhoud was. Het model nauwelijks info over te vinden maar na contact met Bever via messenger prima geholpen door ALINDA die alle info heeft gevonden in de krochten en herinneringen van haar collega's bij Bever. Geweldig bedankt Alinda voor je onderzoek en complete info het was een leuk contact !
Met fiets
Ik kwam binnen met mijn fiets (pedelac) omdat ik geen slot bij me had. Geen probleem!! Leuk gesprek gehad en goed geholpen door de medewerkers. Zeer tevreden over deze winkel.
Fan van Bever
Op vakantie in Lapland zag ik dat er een stiksel van m’n net gekochte Sorel snowboots te kort was aangestikt. Ik heb gemaild naar de klantenservice en daar heeft Renee gereageerd. Vandaag met de laarzen naar Amersfoort gegaan en zijn de laarzen omgeruild, het is inderdaad garantie. Bedankt voor je aktie Renee om alvast een paar naar het filiaal te sturen voor het geval het garantie zou zijn en ze op zouden zijn. Ik was al fan van Bever maar nu helemaal!!