Ik vind dat de reviews over Zeeman echt gemengd zijn. Persoonlijk heb ik bijvoorbeeld mooie, comfortabele truien gekocht voor een goede prijs, maar soms valt de kwaliteit van andere spullen tegen, zoals een broek die na een paar keer wassen al slijmerig werd. Ook heb ik gemerkt dat de klantenservice soms traag reageert als je een probleem hebt, wat best frustrerend kan zijn. Ze zouden echt kunnen werken aan een consistentere kwaliteit en sneller oplossen als er iets misgaat. Aan de positieve kant zijn de prijzen over het algemeen scherp en de leveringen snel, maar wat lagere verzendkosten zouden ook fijn zijn. Kortom, Zeeman biedt veel waarde, maar er is zeker ruimte voor verbetering.
De door ons geselecteerde videos.
Ozzy Man Reviews: Sri Lankan Parliament Brawl
MAKE UP VAN ZEEMAN TESTEN - Make up van Douglas bij Zeeman?
ZEEMAN MAKEUP TESTEN !! *2022*
Persoonlijk heb ik een beetje wisselende ervaringen met de productkwaliteit van Zeeman. Mijn favoriete T-shirts zijn echt super comfortabel en blijven lang zitten, maar ik heb ook eens een broek gekocht die na een paar keren wassen al begonnen te rafelen. Wat de garantie betreft, was het lastiger. Een keer had ik een defecte trui terug moeten sturen, maar de klantenservice vond dat het geen garantieclaim was vanwege een klein verzendprobleem en ik moest zelf de retourkosten betalen. Het zou fijn zijn als Zeeman hier flexibeler in wordt en duidelijker communiceert. Al met al zijn er zeker goede producten te vinden, maar er is nog ruimte voor verbetering in zowel de consistentie van de kwaliteit als de garantieafhandeling.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding bij Zeeman meestal goed. Voor dagelijkse basics zoals T-shirts en ondergoed krijg je echt waar voor je geld. Bijvoorbeeld, mijn favoriete witte T-shirts gaan al meerdere keren zonder te slijten. Maar soms valt de kwaliteit wel tegen, zoals die ene rugzak die na een paar maanden gebruik al scheurde. Het zou top zijn als ze consistente kwaliteit bieden bij al hun producten. Ook vind ik de verzendkosten soms aan de hoge kant, vooral bij kleinere bestellingen. Misschien kunnen ze kijken naar lagere verzendkosten of gratis verzending bij een bepaald bestelbedrag. Dat zou het winkelen bij Zeeman nog aantrekkelijker maken.
Toen ik laatst een probleem had met een verkeerde bestelling via Budbee, was het echt frustrerend hoe lang het duurde voordat er iemand reageerde. Ik belde meerdere keren zonder duidelijke antwoorden te krijgen, wat heel ontevreden maakte. Het zou top zijn als Zeeman hun klantenservice beter traint en duidelijke richtlijnen geeft voor klachtenafhandeling. Ook snel schakelen met vervoerders zoals Budbee kan veel erger situaties voorkomen. Aan de positieve kant merkte ik dat het personeel in de winkel altijd vriendelijk was en bereid om te helpen, dus daar zit zeker veel potentie. Maar als de telefonische en online support net zo soepel zou lopen, zou mijn ervaring met Zeeman een stuk beter zijn.
Mijn ervaring met de levering en retournering bij Zeeman is best gemengd. Bestellen ging snel en makkelijk, en meestal kwam mijn pakketje vlot aan. Maar ik had ook eens mijn bestelling niet binnen de verwachte tijd en het kostte wat moeite om contact op te nemen met de klantenservice. Retourneren was niet altijd even simpel; de instructies waren soms onduidelijk en het ophalen via Budbee verliep stroef. Het zou fijn zijn als Zeeman kan investeren in betrouwbaardere bezorgpartners en duidelijkere retourprocedures. Ook lagere verzendkosten zouden het geheel een stuk aantrekkelijker maken. Al met al biedt Zeeman goede mogelijkheden, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de levering en retourservice.
In mijn ervaring heeft Zeeman een behoorlijk goede reputatie, maar er zijn zeker nog verbeterpunten. Toen ik laatst in de winkel was, was het personeel echt vriendelijk en behulpzaam, wat altijd fijn is. Echter merkte ik ook dat niet altijd alles op voorraad was, wat soms frustrerend kan zijn. Het zou top zijn als Zeeman hun assortiment beter op peil kan houden. Ook waren de openingstijden soms krap voor mij, dus wat meer flexibiliteit zou handig zijn. Wat de reclame betreft, vind ik dat sommige campagnes nog wat fijner kunnen, bijvoorbeeld door minder stereotype beelden te gebruiken. Als Zeeman hier aan werkt, denk ik dat hun imago alleen maar sterker kan worden.
Ik vind dat Zeeman best slimme innovaties heeft, zoals die bezorgservice via Budbee en de handige app om spullen op te halen. Dat maakt winkelen echt makkelijker. Maar als het op duurzaamheid aankomt, is er nog wel werk aan de winkel. Ze gebruiken nog steeds veel synthetische materialen, en ik zou graag zien dat ze vaker kiezen voor gerecyclede stoffen of biologisch katoen. Ook de retourprocedure vind ik wat onhandig; misschien kunnen ze dat eenvoudiger en milieuvriendelijker maken. Het zou top zijn als Zeeman niet alleen blijft vernieuwen op gemak, maar ook echt stappen zet richting een duurzamere toekomst. Zo kunnen ze echt indruk maken op alle kanten.
Ik vind de aanbiedingen bij Zeeman echt top! Onlangs heb ik bijvoorbeeld een mooie jas weten te scoren voor de helft van de normale prijs. Het is altijd fijn dat er zoveel verschillende promoties zijn, waardoor je echt iets kunt vinden dat bij je past. Toch merk ik soms dat het aanbod zo groot is dat ik niet altijd weet wat ik moet kiezen. Het zou handig zijn als Zeeman de beste deals wat meer zou uitlichten of misschien themaweken zou organiseren, zodat het makkelijker wordt om snel de beste aanbiedingen te vinden zonder al te veel te moeten zoeken.
Nieuwste reviews
Het herenondergoed/onderbroeken van de…
Het herenondergoed/onderbroeken van de Sport line reeks zijn zo vreselijk slecht van kwaliteit!!! Na 4 maar gedragen te hebben vallen de gaten erin, met name in het kruis! Wat een belabberde kwaliteit! Ben erg verbaasd dat deze herenonderbroeken zo slecht geworden zijn? De stof is flinterdun geworden, echt te marginaal om er nog op te vertrouwen. Ga je het s'ochtends van huis met een onderbroek die slechts 4 x gedragen en gewassen is, vallen in de middag de gaten erin! Triest, heel erg triest! Echt het geld niet meer waard! Als ze de stof nog iets dunner maken krijg je enkel de etiketten mee naar huis na aankoop lijkt mij? Ik koop ze niet meer!
Beoordeling Zeeman.
[1] Eerst het goede nieuws T- shirts zien er goed uit en zitten prettig
Zo ook de Heren Boxer.
Nu het minder goede zeg maarslechte.
Vervoerder van van Zeeman Budbee is zeer slecht steeds op internet de vooruitgang
van de vervoerder, toen kwam er nog 1 minuut te staan dit duurde een hele tijd.
Plotseling kwam er te staan dat het nog ruim een half uur duurde.
Daar na is het afgeleverd maar niet aan de deur. De andere dag dat ik aan het lopen was
kwam er een buurvrouw met het pakje naar mij toe, de vervoerder had het zomaar in een posbox voor aan de Visweg gegooid. Dus heel slecht. [Bezorging aan de deur!!!!!] dus niet. Een ster.
Dan Zeeman bericht naar Zeeman gestuurd hier over twee maal.
Nu al enkele dagen terug, niets gehoord, geen reactie op mijn vraag.
Dus Zeeman ook niet meer als twee sterren.
Ik zou ook een ieder aanraden om gewoon bij Zeeman in de winkel te kopen en
niet via internet, was voor mij een ramp, heb dit nog nooit mee gemaakt.
De Mady slips zijn tegenwoordig van slechte kwaliteit
Wat mij opvalt is dat de onderbroeken van Mady van steeds slechtere kwaliteit zijn geworden.
Als ik ze vergelijk met die zelfde onderbroeken van van vorig jaar en dat jaar daarvoor (die nog bij mijn schoonmoeder liggen) is de stof zo dun geworden dat je bij de zwarte variant er zo doorheen kijkt en na een paar keer dragen al scheuren of gaten op de naden komen.
Ook rafelt het snel bij het elastiek of steken de elastiekjes eruit.
De onderbroeken worden wel duurder maar de kwaliteit slechter.
Dit te gekke pak hebben ze deze week nieuw binnen gekregen bij @Zeeman
Mushroomlamp bij de #zeeman #fyp #productreview #fashion
Mijn favoriete koopjes bij de Zeeman! 🤑❤️ Ik ben gek op koopjes jagen en vandaag laat ik jou zien wat mijn favorieten zij bij de Zeeman! En deze favorieten zijn echt jouw geld waard 🤩 Wat zijn jouw favorieten? ⬇️⬇️
Slechtste reviews
Slechte klantenservice
Slechte klantenservice , met totaal geen systeem beheersing en statusinzage . Annulering niet mogelijk , ondanks dat de order nog niet gepickt was . Van start direct met dezelfde auto retour zeeman . Vijf reminders om geld terug te vragen. Klacht word niet serieus genomen
8 T-shirts besteld en gekregen. Alle 8 waren ze letterlijk in een verzend zak gepropt en daardoor erg gekreukeld.
Antwoord van klantenservice: we gaan dit opnemen met het verzendhuis.
Dit was een eenmalige kennismaking met de Zeeman webshop.
Slechts 1 artikel van € 2 was op voorraad, hiervoor verzendkosten van € 4,95 betaald!
Bestelling gedaan. Enkele dagen later kreeg ik een mail dat mijn bestelling verzonden zou worden maar enkele artikelen ontbraken. Letterlijk alles op 1 hemdje na ontbrak. Ik betaal dus € 4,95 verzendkosten voor een hemdje van € 1,99!! Naar klantendienst gemaild dat ik de hele bestelling wou annuleren maar geen reactie op gehad, ook contactformulier op de website ingevuld maar geen reactie. SCHANDALIG! NOOIT MEER!
Ik heb laatst een Dri-fit T-shirt bij Zeeman gekocht en ik heb deze tijdens de carnaval onder mijn carvanals kleding gedragen.
Mijn transparantie, ik droeg een onesie, werd er geurloos in op genomen en geurloos verwijderd.
Ik koop vaker producten bij Zeeman en het valt mij vaak op dat de prijs kwaliteit verhouding dik in orde is!
Dank jullie wel team Zeeman Oost-Souburg voor het bewaren van mijn portemonnee nadat ik deze was vergeten na het afrekenen! Ben heel erg blij.
Groet van Romy.