Mijn indruk van webwinkelkeur

Ik vind WebwinkelKeur echt een betrouwbare keuze als het gaat om kwaliteit en garanties. Toen ik hun diensten gebruikte, merkte ik dat de producten precies waren zoals beloofd en de garanties gaven me extra zekerheid. Echter, ik had soms moeite met de communicatie; bijvoorbeeld, mijn vragen over de installatie van een product kregen niet altijd snel antwoord. Ook waren er onverwachte kosten die niet helemaal duidelijk waren vanaf het begin, wat een beetje frustrerend was. Het zou fijn zijn als ze transparanter zijn over eventuele extra kosten. Aan de positieve kant waardeer ik de snelle service en hoe makkelijk het is om reviews achter te laten. De extra deals die ze bieden maken het shoppen ook leuker. Over het geheel genomen is WebwinkelKeur een goede optie, maar ik zou graag zien dat ze hun klantenservice verbeteren en duidelijker communiceren over kosten.

De door ons geselecteerde videos.


Haal alles uit reviews - Webwinkel Insight
Het vernieuwde dashboard van WebwinkelKeur
Woocommerce reviews verzamelen doe je zo | WebwinkelKeur

Nieuwste reviews

Ontzettend duidelijk en overzichtelijk!

Ontzettend duidelijk en overzichtelijk!

T
Tiffany 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Had problemen om Remarkt.nl te…

Had problemen om Remarkt.nl te contacteren ivm een levering die ik niet had ontvangen. Via WebwinkelKeur is het heel snel opgelost.

S
Sven Van de Wynckel 6 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Zeer slechte bedrijf en personeel

Zeer slechte bedrijf en personeel. Ze noemen een review "een moment opname", terwijl een melding of klacht netjes wordt opgelost. Klant is niet bereikbaar via mail of telefoon en kan de review niet aanpassen of verwijderen. Wat doet webwinkelkeur? Gewoon laten staan. Als je bedrijf je lief is, blijf weg van webwinkelkeur.

H
H Demi 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over webwinkelkeur reviews en ervaringen van klanten.


Replying to @BusyIzzy

0 sterren voor jouw review, Gerda🥲 #fy #fyp #reviews #struggle

Studenten opgelet! Check nu of jij teveel huur betaalt!

Slechtste reviews

Lidmaatschap betaald > Publieke lid en zwarte lijstpagina.

Lidmaatschap is ingetrokken op........ door WebwinkelKeur is officieel geen lid meer. Er is een waarschuwing geplaatst op je publieke ledenpagina. Alle functionaliteit is uitgeschakeld. Bevestiging per mail ontvangen. Je hebt onze dag goed gemaakt, want inmiddels is er door jou betaald. Dank daarvoor! 😁. Graag hoor ik of je de webwinkel opnieuw wil aanmelden voor een keuring, zodat we je lidmaatschap kunnen herstellen. Dat kan via dashboard. Uitingen en verwijzingen naar WebwinkelKeur binnen 7 dagen na de beëindiging van het lidmaatschap verwijderd te zijn. Verwijzingen naar webwinkelkeur, als je deze nog op jouw website hebt staan vragen we je om deze voor **..-..-2023 **te verwijderen. Betaling via dashboard is de factuur van webwinkelkeur.nl is voor een jaar voldaan, dus voor lidmaatschap. MAAK HET DASHBOARD IN ORDE. Maar webwinkelkeur gebruikt wel je publieke ledenpagina als zwarte lijst pagina. - Na betaling, na verwijdering verwijzingen en geen functionaliteit, geen lidmaatschap, maar wel een publieke ledenpagina als zwartboek. - Via dashboard een pakket herstellen, opnieuw een keuring aanvragen of opzeggen kan niet, maar wel een down of een upgrade. - Via dashboard > support > kom je op een open forum terecht. - Een normale contact pagina met telefoonnummer of contactformulier ontbreekt. - Het wordt je nu MOEILIJK gemaakt om te herkeuren of wat anders aan te passen. Bij een jaarlijkse keuring wordt er een link per mail verstuurd. Nu krijg je mails om alle verwijzingen van hun te verwijderen. MAAK HET DASHBOARD IN ORDE of OP EEN NORMALE MANIER BEREIKBAAR

G
GJN 1 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Wij hebben het keurmerk gehad van deze…

Wij hebben het keurmerk gehad van deze partij en vanaf dag 1 was het al rampzalig. Alles aangepast op onze webshop naar de standaard van hen, algemene voorwaarden, retouren etc. na letterlijk hun voorbeeldteksten te hebben gebruikt werd het afgekeurd. Dit is zo ongeveer 4 keer gebeurd en de 5e keer werd het wel goedgekeurd ( wij hadden niks meer veranderd sinds de 1e keer ). De jaarlijkse herkeuring om hun logo te mogen gebruiken is standaard een herkeuring want je voldoet nooit, weer 3 keer herkeuring aangevraagd en niks veranderd en de 3e keer werd het wel goedgekeurd ( nog steeds de dingen van het 1e jaar erinstaan ) Na een geschil met een consument en waar wij in het ongelijk werden gesteld is de service helemaal een ramp. De medewerker ( ik zal deze niet bij naam noemen ) is er niet voor jou als bedrijf maar is er voor de consument. Meerdere mails op 1 dag dat er nog niet betaald was en of ik ff op wilde schieten..... Dit was letterlijk 1 dag na uitspraak over het geschil. Meerdere vragen gesteld, nooit meer een antwoord gekregen want ik had een geschil verloren en dan val je uit de gratie. Voor en tijdens het geschil doen ze er echt alles aan om de consument te helpen en laten ze je als bedrijf echt vallen. Ik zou NIEMAND dit keurmerk aanraden, ja het is goedkoop, maar daar is de service ook naar. 1 ster is zelfs nog teveeel helaas en wij hebben het opgezegd.

R
Robert Zanders 2 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Ze leveren TROEP

Jullie service was vroeger echt goed, maar sorry dit is echt troep. Ik raad iedereen dan ook zeer af om zaken met dit bedrijf te doen. Je wordt gewoon totaal niet serieus genomen en klanten mogen je voor alles uitmaken en alles valt onder het mom van "tja het is de mening van de klant" Het is dat ik mijn reviews niet mee kan nemen, anders had ik dit bedrijf al lang vaarwel gezegd, want zoals ik eerder beweerde, het is echt troep en dat is nog heel zwak uitgedrukt En waag het niet om deze review te laten verwijderen of een poging tot, want als onze klanten dat schrijven, doen jullie het af met "het is de mening van de klant" (wat overigens feitelijk onjuist is, omdat het een stelling is ipv een mening) UPDATE: TRAP ER NIET IN! Weer het standaard riedeltje: "mening van de klant" Je hebt meningen en beweringen. Wat een klant beweert is niet altijd waar. Het gaat hier dan ook niet om 1 review, maar om tientallen reviews.

M
Maarten de Vries 1 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

goede ondersteuning bij het opzetten…

goede ondersteuning bij het opzetten van de webwinkel aangaande de bepalingen. vooral als je met je 75e levensjaar nog een webwinkel begint

m
muziekhal-ugchelen.nl 2 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Certificering is soepel verlopen

Certificering is soepel verlopen. En tegen relatief lage kosten. Geen opmerkingen op dit moment.

k
klant 2 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Goede begeleiding naar een positief…

Goede begeleiding naar een positief resultaat. We zijn super geholpen ondanks dat er geen persoonlijk contact was.

W
Wood en Decoshop Parkstad 3 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review