Ik vind dat de reviews over Offerte.nl best terecht zijn. Ook ik heb gemerkt dat het vergelijken van offertes super makkelijk gaat en dat je vaak goede deals vindt voor je geld. De kwaliteit van de producten en de garantie zijn ook belangrijke pluspunten die ik heb ervaren. Toch zijn er soms wat haken, zoals offertes die niet helemaal kloppen of dat je niet altijd weet waar je leads vandaan komen. Het zou fijn zijn als Offerte.nl hier beter op let, bijvoorbeeld door strenger te controleren op de nauwkeurigheid van de offertes en duidelijker te zijn over wie je leads benadert. Ook de klachtenafhandeling kan zeker beter, zodat je sneller en duidelijker geholpen wordt als er iets misgaat. Al met al is Offerte.nl een handige tool om een weloverwogen keuze te maken, maar er is zeker ruimte voor verbeteringen.
De door ons geselecteerde videos.
5 tips voor het soepeler reviewen van jouw offerte
#010 - In 5 stappen je offerte bouwstenen samenstellen
Hoe maak ik een offerte?
Persoonlijk vond ik de productkwaliteit bij Offerte best solide. De leads die ik kreeg waren relevant en het advies dat ik ontving, klopte echt. Toch viel het me op dat de garantievoorwaarden niet altijd even helder waren. Een keer had ik een lead die uiteindelijk niet werkte, en het duurde een hele tijd voordat de klantenservice daar iets aan deed. Het zou top zijn als Offerte hun garantie wat duidelijker kan uitleggen en de responstijd kan verbeteren. Zo voorkom je frustratie en voelen klanten zich zekerder.
Naar mijn ervaring heb ik bij Offerte echt waar voor je geld gekregen. De prijzen waren redelijk en de kwaliteit van de leads klopte ook goed. Bijvoorbeeld, ik had snel contact met potentiële klanten die écht interesse hadden, wat veel tijd bespaart. Wel viel het me soms op dat de klantenservice niet altijd even snel reageerde als ik vragen had. Het zou top zijn als ze hier wat sneller kunnen schakelen, zodat je niet lang hoeft te wachten op antwoorden. Over het algemeen ben ik tevreden met de prijs-kwaliteitsverhouding, maar een beetje verbetering in de service zou het helemaal afmaken.
Ik vond de klantenservice van Offerte.nl best lastig. Een keer probeerde ik mijn abonnement te beëindigen en het leek wel alsof ik met verschillende mensen aan de telefoon zat die elkaar niet kenden. Het zou echt beter kunnen als ze een vast contactpersoon hebben voor dergelijke zaken en het opzegproces duidelijker maken. Toen ik uiteindelijk wel geholpen werd, was de medewerker vriendelijk, maar het kostte gewoon te veel tijd. Ook zou het handig zijn als ze sneller reageren op klachten, zodat je niet uren hoeft te wachten op een oplossing.
Ik ben best tevreden over de levering bij Offerte. Mijn spullen kwamen sneller dan verwacht en de bezorger was super vriendelijk. Maar met retourneren liep het wat stroef. Ik wilde een product terugsturen en kreeg pas na meerdere telefoontjes antwoord van hun klantenservice. Het zou top zijn als Offerte het retourproces makkelijker en sneller maakt, zodat je niet zo lang hoeft te wachten op hulp. Al met al was de levering prima, maar retourneren kan beter.
Persoonlijk vind ik de reputatie van Offerte.nl best wisselvallig. Toen ik hun diensten gebruikte, had ik moeite met het vinden van duidelijke informatie op de website, wat behoorlijk frustrerend was. Bovendien duurde het even voordat ik antwoord kreeg op mijn vragen, wat de communicatie echt kan verbeteren. Aan de andere kant was het aanbod aan keuzes ruim, en toen ik eindelijk contact had met hun medewerkers, waren ze eigenlijk wel professioneel en behulpzaam. Het zou Offerte.nl echt helpen als ze transparanter zijn in hun communicatie en sneller reageren op klantvragen. Zo kunnen ze hun betrouwbaarheid echt naar een hoger niveau tillen.
Toen ik met MR Solar bezig was, viel me meteen op hoe innovatief ze zijn. Hun website werkt super soepel op zowel mijn laptop als mijn telefoon, wat het aanvragen van een offerte echt makkelijk maakte. Ik waardeerde vooral hun keuze aan experts die gespecialiseerd zijn in het leggen van zonnepanelen op leien daken – perfect voor mijn oude huis! Bovendien leerde ik veel sneller over zonnepanelen dankzij hun duidelijke uitleg en materialen. Een verbeterpunt vond ik wel de informatie over subsidies; die kon wat duidelijker en eerlijker. Maar verder vind ik dat MR Solar echt vooroploopt in duurzaamheid en innovatie.
Ik was echt onder de indruk van hoe snel ik meerdere aanbiedingen kreeg via Offerte. Het was superhandig om alles op één plek te hebben en direct te kunnen vergelijken. Maar soms ontving ik maar één offerte, wat best teleurstellend was. Het zou fijn zijn als Offerte ervoor zorgt dat je altijd meerdere opties krijgt, zodat je echt de beste deal kunt vinden. Ook zouden ze misschien vaker speciale promoties kunnen aanbieden, zodat het aanbod nog aantrekkelijker wordt.
Nieuwste reviews
Misleidende deurverkoop
Aan de deur stelt iemand dat er een wijk initiatief is gestart voor duurzaamheid. Dan wordt om je gegevens gevraagd als je van de mogelijkheden op de hoogte wilt worden te houden.
Blijkt het gewoon offerte.nl te zijn en absoluut geen initiatief uit de wijk. Best wel slinks, niet aan meedoen en goed doorvragen (of deur dichtgooien). Zou goed zijn als ze met bord rondlopen dat ze van offerte.nl zijn.
Ga vooral niet met offerte.nl in zee, los van dat ze leads doorsturen aan veel meer dan 5 bedrijven komen ze hún financiële afspraken niet na. De leads zijn het geld niet waard.
Zolang je netjes betaald en je mond houdt is er niks aan de hand, zodra je wilt opzeggen komen er in eens allemaal kleine lettertjes tevoorschijn waardoor je maanden langer vast zit aan het contract dan afgesproken. Wij gaan hier een jurist op zetten en zijn klaar met offerte.nl aldanook solvari.
Telefonisch aangegeven dat er op bepaalde momenten het beste contact opgenomen kon worden i.v.m. werk. Desalniettemin werd ik tijdens werk 5x gebeld.
Daarna ook door bedrijven gebeld op momenten dat het niet uitkomt en waarvan ik aan had gegeven dat het niet uit zou komen.
Er wordt aan de telefoon gevraagd wanneer je het best bereikbaar bent, maar daarna wordt er in de notitie van je aanvraag gezet "bel maar gewoon, en kijk maar of er opgenomen wordt".
Zeer vervelend en onprofessioneel.
Er zou iemand komen en heb daarvoor vrij moeten nemen.
Alleen kwam er niemand op de afgesproken tijd...
Ik ben zzper en wordt per uur betaald dus dit heeft mij geld gekost.