Ik vind dat 123Wonen over het algemeen goed bezig is. Toen ik een appartement via hen huurde, was het verhuurproces snel en soepel. Vooral de medewerker Lisa was super behulpzaam en zorgde dat alles duidelijk was. Maar er was ook een keer dat ik last had van slechte communicatie toen ik een reparatie aanvroeg. Het duurde te lang voordat ik een reactie kreeg en de afspraak werd uiteindelijk niet nagekomen. Ik zou graag zien dat 123Wonen hier wat in investeert, zodat alle afspraken beter worden nagekomen en de communicatie consistenter is. Als ze dit verbeteren, zou mijn ervaring compleet top zijn!
De door ons geselecteerde videos.
Mauritsstraat Apartments hotel review | Hotels in Rotterdam | Netherlands Hotels
Centrum appartement hotel review | Hotels in Groningen | Netherlands Hotels
What is Relocation Service? | Tip Tuesday
Voor mij is de productkwaliteit bij 123Wonen eigenlijk best top. Toen ik mijn appartement huurde, was alles in goede staat en werkte alles zonder problemen. Maar er was wel een dingetje met de garantie: de terugbetaling van mijn borg duurde veel langer dan ik had verwacht en ik wist niet altijd precies wat er tegen mijn borg werd gerekend. Het zou echt handig zijn als 123Wonen sneller is met de borg teruggeven en duidelijker uitlegt wat er gebeurt tijdens de eindinspectie. Zo weet je meteen waar je aan toe bent en voorkom je frustratie.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding van 123Wonen best prima. De huurprijzen liggen lekker in lijn met andere verhuurders, wat belangrijk is voor studenten zoals ik. Toch had mijn appartement wat verouderde plekken kunnen gebruiken, zoals de keuken die wat draaker was en de muren die wat fresher konden. Een klein beetje opknappen zou al een groot verschil maken. Daarnaast zou het handig zijn als er meer moderne voorzieningen komen, zoals betere Wi-Fi opties of wasmachines in de appartementen. Als 123Wonen hierin investeert, voelt het echt alsof je waar voor je geld krijgt.
Ik vond de klantenservice van 123Wonen over het algemeen prettig. Toen ik vragen had over mijn huurcontract, reageerden ze snel en vriendelijk, vooral Annelotte was erg behulpzaam. Maar er was ook een keer dat ik een afspraak had gemaakt met Danny om een probleem in mijn appartement te bespreken, en die kwam niet opdagen zonder bericht. Ik moest zelf meerdere keren bellen om uiteindelijk toch geholpen te worden. Het zou top zijn als ze afspraken beter nakomen en klanten sneller op de hoogte stellen als er iets verandert. Zo wordt de ervaring voor iedereen een stuk betrouwbaarder.
De levering van mijn nieuwe huurwoning bij 123Wonen ging echt soepel en alles was precies op tijd, wat ik heel fijn vond. Het team was supervriendelijk en hielp me met al mijn vragen. Maar bij het terugbrengen van de sleutels duurde het terugkrijgen van mijn borg wel langer dan ik had verwacht. Het zou fijner zijn als dat proces wat sneller verloopt en als ze duidelijker laten weten wanneer je de borg terugkrijgt. Ook zou ik het fijn vinden als er bij de sleuteloverdracht een korte rondleiding was, zodat je meteen eventuele vragen kunt stellen en alles meteen duidelijk is.
Mijn ervaring met de reputatie van 123wonen is best gemengd. Aan de positieve kant waren Danny en Katinka echt topvriendelijk en altijd bereid om te helpen, wat het zoeken naar een woning veel minder stressvol maakte. Ze reageerden snel op mijn vragen en hadden duidelijke uitleg over alles. Maar er waren ook momenten waarop de communicatie wat stroef verliep en ik soms lang op antwoorden moest wachten. Daarnaast voelde het af en toe wat onprofessioneel, vooral toen er kleine fouten werden gemaakt in de afspraken. Ik denk dat 123wonen hun communicatie kan verbeteren door sneller en consistenter te reageren, en misschien wat extra training kan geven aan het team om die professionele uitstraling te versterken. Over het algemeen heb ik goede ervaringen gehad, maar er is zeker ruimte voor verbetering om hun reputatie stabieler en betrouwbaarder te maken.
Naar mijn mening is 123Wonen echt goed bezig met innovatie en duurzaamheid. Toen ik mijn nieuwe woning liet inrichten, gebruikten ze milieuvriendelijke materialen en installeerden ze slimme thermostaten die je makkelijk via je telefoon kunt bedienen. Ook hebben ze zonnepanelen meegenomen, wat niet alleen goed is voor het milieu, maar ook mijn energierekening een flinke boost gaf. Toch denk ik dat ze nog kunnen verbeteren door meer elektrische laadpunten voor auto's aan te bieden en nog creatiever te zijn met het hergebruiken van materialen tijdens verbouwingen. Al met al waardeer ik hun duurzame aanpak, maar er is altijd ruimte om nog een stapje verder te gaan.
Nieuwste reviews
Prettige samenwerking...
Moet zeggen dat ik in eerste instantie sceptisch was over makelaars maar nadat ik bij dit kantoor terecht kwam ben ik 180 graden gedraaid. Hele fijne begeleiding gehad bij de verhuur van mijn woning, ze hebben verstand van zaken, laagdrempelig en hebben me tijdig voorzien van informatie en samen hebben we een ideale huurder gevonden waar ik meer dan tevreden mee ben. Aanrader dus... Nogmaals bedankt voor de prettige samenwerking.
Heel plezierige samenwerking, alle kennis in huis en voorafgaand aan de verhuur goed geïnformeerd over belangrijke zaken rondom hypotheek, verzekering en vve. Al met al, ik kan elke verhuurder aanraden om met 123Wonen samen te werken. Onze huurder heeft ook bij ons al te kennen gegevens dat ze te allen tijde netjes en professioneel te woord zijn gestaan. Heel fijn allemaal!
123wonen heeft ons geholpen aan een perfect appartement te huur in Eindhoven.
Heel gemakkelijk om mee te communiceren, zowel qua houding als qua tijdige reactie.
Mijn enige minder dan positieve opmerking is dat ik wou dat de huizen die hij ons stuurde om te bekijken meer gericht waren op de buurten waar we specifiek om vroegen, maar omdat we haast hadden, begrijp ik waarom ze ons werden getoond. Het werd gedaan om ons meer opties te geven en uit goede bedoelingen.
Ik raad ten zeerste aan om met 123wonen te praten over je volgende huurwoning in Nederland.
Waarom kiezen voor een gietvloer van Behaaglijk Wonen? @Manon Tilstra 🤍
Will stop posting the dress when im over it 😪 #fypシ゚viral #whatiwore
Slechtste reviews
1,5 maand meerdere keren gemaild…
1,5 maand meerdere keren gemaild betreft een woning. Nooit een reactie gehad. Na twee maanden een reactie dat de bezichtigingsronde vol zat.
Ja dat snap ik, als je na twee maanden pas een reactie krijgt. Erg asociaal. Dit aangegeven en nooit meer een reactie gehad. Wat een stel aso's. Zeg dan op zijn minst sorry of iets dergelijks. Nou hoef ik hier sowieso niet te huren, als een mailtje al te veel is. Amateurs.
123wonen Rotterdam: amateurisme door moeder en dochter verheven tot kunst
123wonen Rotterdam. Moeder en dochter verheffen hun amateurisme hier tot kunst. Vermijdt als verhuurder deze bemiddelaar: juridisch niet onderlegd, braken nonsens uit en beheersen de Nederlandse taal niet (zelfs het plaatsen van een voorgekauwde advertentie lukt niet). Kortom: snel voorbij lopen en zoek een professionele bemiddelaar die het wel kan.
Supersnelle verhuur geregeld! Goede voorselectie en screening vooraf, super klantvriendelijk en professionele medewerkers! Aanrader! Inmiddels 2e keer verhuuropdracht!