Reclameland: Waarom zijn klanten zo tevreden over deze printservice? Lees hun reviews!
Mijn indruk van Reclameland
Naar mijn ervaring is Reclameland echt goed in wat ze doen. De printwerkjes kwamen altijd strak en snel, wat super handig is als je het druk hebt. Een keer had ik wel een klein foutje in de opmaak van mijn bestelling, maar dat werd snel rechtgezet toen ik contact opnam. De klantenservice is meestal vriendelijk en behulpzaam, maar ik merkte ook dat soms de communicatie wat traag was. Het zou top zijn als ze dat wat kunnen verbeteren. Ik waardeer ook dat ze duurzame materialen gebruiken en dat je eigen foto's kunt toevoegen bij de aanbiedingen. Kortom, Reclameland levert mooie resultaten en met wat fijner werk aan de communicatie kan het nog beter.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Geen reactie van de klantenservice ondanks verzoek om gegevens te delen
Onlangs een slechte ervaring gedeeld. Vervolgens kreeg ik een vriendelijke reactie van de klantenservice of ik mijn gegevens wilde sturen, zodat ze de klachten konden oplossen. Na twee keer een bericht te hebben gestuurd met mijn gegevens heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Jammer, het lijkt erop dat hun reactie alleen is geplaatst om een positieve indruk achter te laten (voor de lezers van mijn ervaring met Reclameland) Maar de intentie om mijn klacht op te lossen hebben ze blijkbaar niet.
Zelfde ervaring als de meesten hier
Zelfde ervaring als de meesten hier. Wij zijn al heel lang klant met ons bedrijf en hoe vaak hebben we niet op het nippertje met ons drukwerk op locatie gestaan, terwijl we 4 weken van te voren bestellen. Nu wachten we al 4 weken op flyers en morgen staan we in België. Het zou later komen ivm storing en 3-4 werkdagen duren, iets van 2-3 weken geleden. Daarna weer een mail dat het bijna zou gaan lukken. Dus je raadt het al: wij hebben daarop gewacht en geen andere bestelling elders gedaan. Dat hadden we natuurlijk nooit moeten gokken. Per mail en klacht bij de order heb ik het volledige aankoopbedrag terug gevraagd en alsnog de levering van de flyers, zodat wij eea na kunnen sturen. Dit gaat ons potentiële klanten kosten die we niet goed van reclame kunnen voorzien. Als er niet snel gereageerd wordt stappen we naar de geschillencommissie. En dit was écht de laatste keer na meerdere negatieve ervaringen. Tijd om dit bedrijf failliet te laten gaan, de medewerkers hebben ook niet het juiste niveau. Ze snappen je mails vaak niet (echt, soms krijg ik bizar domme reacties) en ze zijn ook niet zo vriendelijk (meer). Vroeger was dat wel beter.
Onze Tiktok aanraders over Reclameland.
Here’s my honest review of Dopamine land. Is it worth it? (Spoiler: I don’t think so)
🇩🇪 DUITSLAND VS 🇳🇱 NEDERLANDSE SUPERMARKT PRIJZEN 😨
When a melon and a lime have a baby! 🍋🟩🍈😱 #reclamefolder #aanbieding
Slechtste reviews
Geen reactie van de klantenservice ondanks verzoek om gegevens te delen
Onlangs een slechte ervaring gedeeld. Vervolgens kreeg ik een vriendelijke reactie van de klantenservice of ik mijn gegevens wilde sturen, zodat ze de klachten konden oplossen. Na twee keer een bericht te hebben gestuurd met mijn gegevens heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Jammer, het lijkt erop dat hun reactie alleen is geplaatst om een positieve indruk achter te laten (voor de lezers van mijn ervaring met Reclameland) Maar de intentie om mijn klacht op te lossen hebben ze blijkbaar niet.
Zelfde ervaring als de meesten hier
Zelfde ervaring als de meesten hier. Wij zijn al heel lang klant met ons bedrijf en hoe vaak hebben we niet op het nippertje met ons drukwerk op locatie gestaan, terwijl we 4 weken van te voren bestellen. Nu wachten we al 4 weken op flyers en morgen staan we in België. Het zou later komen ivm storing en 3-4 werkdagen duren, iets van 2-3 weken geleden. Daarna weer een mail dat het bijna zou gaan lukken. Dus je raadt het al: wij hebben daarop gewacht en geen andere bestelling elders gedaan. Dat hadden we natuurlijk nooit moeten gokken. Per mail en klacht bij de order heb ik het volledige aankoopbedrag terug gevraagd en alsnog de levering van de flyers, zodat wij eea na kunnen sturen. Dit gaat ons potentiële klanten kosten die we niet goed van reclame kunnen voorzien. Als er niet snel gereageerd wordt stappen we naar de geschillencommissie. En dit was écht de laatste keer na meerdere negatieve ervaringen. Tijd om dit bedrijf failliet te laten gaan, de medewerkers hebben ook niet het juiste niveau. Ze snappen je mails vaak niet (echt, soms krijg ik bizar domme reacties) en ze zijn ook niet zo vriendelijk (meer). Vroeger was dat wel beter.
Enorm slechte service & spullen niet geleverd
Echt enorm slechte service, sta er versteld van. Order zou voor vandaag geleverd worden (dit stond letterlijk bij de bestelling) maar is vertraagd en is nog 'in druk' zelfs. Ik heb het nodig voor opnames en er wordt totaal niet meegedacht door de chagrijnige klantenservice. Service kan je het niet noemen. 0 begrip en totaal niet meedenkend. Ik zou je spullen ergens bestellen waar ze het wel op orde hebben. Dit is nu weggegooid geld.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Door DHL is de bestelling vermist…
Door DHL is de bestelling vermist geraakt. Service van Reclameland was super, de bestelling is opnieuw afgedrukt en bezorgd.
Supersnelle levering en goede kwaliteit
Supersnelle levering en goede kwaliteit borduring. Ik ga zeker vaker bestellen!