ABN AMRO: ABN AMRO: Geweldige App of Frustrerende Service? Lees de Reviews!
Mijn indruk van ABN AMRO
Mijn eigen ervaring met ABN AMRO is best wisselvallig. De app werkt soepel en het is makkelijk om geld over te maken, maar ik vond het lastig om helder antwoord te krijgen toen ik vragen had over mijn creditcardtarief. Een keer duurde het echt te lang voordat de klantenservice mijn probleem oploste, wat behoorlijk frustrerend was. Ik zou graag zien dat ABN AMRO hun communicatie verbetert en transparanter is over kosten. Ook het afsluiten van een rekening was omslachtig en onduidelijk, dus daar kan echt meer duidelijkheid en gebruiksgemak in komen.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Afwachten
4 weken geleden dan eindelijk bericht ontvangen over de uitbetaling van de compensatieregeling. Het bedrag zou binnen die 4 weken uitbetaald worden, helaas nog niets ontvangen ABN Amro waar blijft ons geld???
De ABN AMRO is Kapot
Vandaag open ik de app en wens ik geld over te boeken voor grafkosten van een geliefde . Ik vul alles in alles klopt druk op verdergaan . En ineens stel je daglimiet in KENNELIJK VERPLICHT !!!!! . Geheel tegen de Nederlandse Grondwet het UVRM en Het EVRM in mensen verplichten dwingen om zonder de Edentifier te moeten werken . Ik open de help chat leg het uit zegt de medewerker nee hoor dat is niet waar wat u zegt nou ik heb er gewoon Beeld fotos van gemaakt en een beeldscherm opname erbij dat het me KEIHARD word opgelegd . De laatste optie u kunt het wel via de web browser doen als u wil . Of u zal met een QR code moeten werken . NOU BESTE ABN-AMRO KOOP DAN EVEN EEN IPHONE 15 voor me dan ga ik wel met de KKK QR werken hoor want jullie verplichten dit . Verplichten = Dwingen = slavernij wat bij wet verboden is . Daarnaast als jullie iets willen verplichten en dwingen dan geef men de apparatuur maar dus ik zou zeggen stuur mij maar een IPHONE 15 telefoon toe op JULLIE KOSTEN UITERAARD WANT JULLIE VERPLICHTEN JE KLANTEN IETS !!!! . En kom maar op ga maar moeilijk doen ga maar met een stom excuus komen . Als ik hier een rechtzaak van maak of op start hebben jullie bij deze bij voorbaat VERLOREN !!!!!! . Oftewel haal die dwang uit je app doe gewoon normaal . En hou op mensen ineens iets op te leggen met dwang . Want dit slaat nergens op wat jullie nu flikken . En dat chat personeel van jullie dat kan beter op staande voet ontslagen worden om ergens op het land te helpen en daarmee de CO2 uitstoot te reduceren en het Klimaat daarmee te helpen wat nu naar de KKK aan het gaan is .
Slecht bank
Slechte bank - Ze hebben nog steeds geen Debit Master/Visa card - Weinig rente - Tarief per maand voor een rekening is vrij hoog - Ze zijn erg traag met dingen Ik ben maar overgestapt naar RaboBank die heeft meer rente op je spaar rekening en een rekening hebben is goedkoper per maand en heeft wel Debit Master/Visa card.
Onze Tiktok aanraders over ABN AMRO.
Een dag uit het leven van een product owner e-commerce 👩🏻💻 Zoals je misschien weet, werk ik als freelance product owner e-commerce bij ABN AMRO. Dat doe ik al ruim 1,5 jaar. En dat bevalt goed. Het is een functie met veel meetings. Met als voornaamste doel: klanten binnenhalen en verwachtingen managen. Soms zeg ik wel eens voor de grap: ik praat voor mijn geld. En eerlijk is eerlijk: daar zit wel een kern van waarheid in. Want ik zit gemiddeld zo’n 3 á 4 uur per dag in meetings. Meetings met het online marketing team, meetings met de stakeholders en meetings met andere afdelingen binnen de bank. Ik ben een beetje de poortwachter tussen de stakeholders (product team) en het online marketing team. En die meetings kunnen soms best intens zijn. Daarnaast vraag ik mij ook wel eens af: wat heb ik vandaag gedaan? Of wat kan ik nu eigenlijk? Maar daar hebben vast meer mensen last van. ;-) Wat doe jij voor werk?
Antwoorden op @Val 🤍 hoe ik aan mijn baan bij ABN AMRO ben gekomen!
2 months ago! watching this back im like damn cherry season is so short, but this is a typical day working remotely during my internship at abn amro!
Slechtste reviews
onbetrouwbaar
onbetrouwbaar edit: ja toch, graag: slavernijverleden van fortis (feyenoord) naar ABN (ajax) mijn 80 euro stelen omdat iemand anders gelogen heeft 3 euro per maand stelen andere vage onzin van het bedrijf waar de klant niks mee te maken heeft, maar toch moet opvangen waardoor je dus gewoon een paar maanden niet bij je geld kan KYC andere corrupte onzin
terugbetalen duurt en duurt en duurt…
We hebben recht op een compensatie van te veel betaalde rente in de afgelopen jaren.Abn Amro moet dit compenseren van de KIFID,In november j.l. alle documenten ingediend.Tot op heden nog geen reactie of geld ontvangen.Bellen geeft en bandje met u moet geduld hebben.Ze sluiten filialen persoonlijk contact is er nog amper mensen worden ontslagen en doordat dit soort dingen is de service van het allelaagste niveau.Slecht 45 jaar klant bij hun.Niets van te merken.
Hypotheken
Hypotheken; na een goed telefoongesprek kreeg ikeen bel afspraak met een “Senior Advisor” deze beste onderdaan wist van toeters nog blazen, een veredelde rekentool invoer robot. Was zich niet eens bewust van geldende maatstaven van ABN, na lang welles nietes mijn gelijk gehaald maar dat is, lijkt mij , de taak van de expert om te weten… wat een domper
Anderen bekeken ook
Beste reviews
VVE rekening niet beschikbaar
Onze rekening VVE werd 14 november geblokkeerd wegens overlijden externe beheerder. Na nieuwe inschrijvingen KVK voor bestuursleden nu op 20 januari nog steeds geen toegang tot de rekening. Ondertussen blijven rekeningen onbetaald.Herhaaldelijk gebeld ( na een uur wachttijd), en steeds liep er blijkbaar wat fout. Bank reageert nooit zelf. Is ook niet bereikbaar, want bestuursleden kunnen zelf biet inloggen. Volgende week uitkijken naar andere bank ! Nu 5 februari, al vele contacten gehad , pas, pinkode, verificatie... maar nog steeds niet ingelogd ! 10 februari, inloggen lukt wel maar.... geen bevoegdheden of niet verstuurd. Er is niets te versturen. Ik geef het op en lever mijn pas in. Mede bestuurder krijgt dan alleenrecht, voor mij hoeft niet meer. Als je ooit zakelijke rekening wil openen : NIET ABNAMRO !
zeer tevreden over het oplossen van mijn klacht
Hierbij mijn dank aan Elvira, deze heeft mijn klacht serieus opgepakt en uitgezocht waarom mijn pensioen niet meer door de ABNAmro uitbetaald wordt. Het blijkt dat niet ABNAmro hier verantwoordelijk voor is, maar dat Achmea onvoldoende inspanning gedaan heeft om het uit te zoeken.
Al sinds jaar en dag tevreden klant
Al sinds jaar en dag klant van deze bank, met de nodige ontwikkelingen. Minder kantoren, maar wel veel fijne features in de app en laten we wel wezen - anno 2024 kun je nu eenmaal veel zelf en digitaal regelen en hoef je daarvoor (gelukkig) niet meer elke keer langs een fysieke kantoorlocatie. Daarnaast word ik altijd vriendelijk geholpen aan de telefoon en ook de ABN AMRO Credit card vind ik een prettig product met duidelijke app. Ik kan er bijna in elk land goed mee betalen. Topperss!