Euroflorist

Euroflorist

Lees hier onafhankelijke beoordelingen, ervaringen, reviews en klachten! Maak kennis met de beste online winkels en dienstverleners uit de indrukken die ze bij mensen hebben.

• Nog geen reviews!

Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven.

Euroflorist

Zet een glimlach op elkaars gezichten. Verblijf je in Nederland of in het buitenland verras je familie, vrienden, collega’s of kennissen met een handgebonden boeket. Bij Euroflorist worden bloemen wereldwijd bezorgt. Alhoewel de betekenis van bloemen per land verschilt, is de traditie van bloemen geven universeel. Het is een cadeau dat over de hele wereld wordt gewaardeerd. Euroflorist een begrip in bloemen bezorgen heeft meer dan 35 jaar ervaring. Om steun, liefde, vriendschap, medeleven of dankbaarheid te tonen kan middels bloemen bestellen en versturen via Euroflorist.

Over Euroflorist
Euroflorist is opgericht in het jaar 1982 en heeft als missie mensen te helpen bij het versturen van bloemen over de hele wereld. Er zijn meer dan 10.000 professionele bloemisten en meer dan 41 miljoen boeketten bezorgd. De bloemisten zijn verspreid door Nederland, Europa en de rest van de wereld.  Op de website is er ook de mogelijkheid dat er een agenda wordt bijhouden waardoor de belangrijkste gelegenheden om bloemen te versturen niet vergeten wordt. Overal ter wereld wordt er handgebonden boeketten geleverd zoals Frankrijk, Duitsland, België, het Verenigd Koninkrijk, Spanje of waar ook maar in Europa, maar evengoed in Rusland, de Verenigde Staten of Canada.

Peter Jungbeck en Lars Hedberg begonnen in 1982 een onderneming om de Zweedse bloemist te voorzien in een bloemenordersysteem. Het wat Peter Jungbeck gezien zijn achtergrond in technologie gelukt een goed en stabiele platform te ontwikkelen voor de bloemisten. Een nauwe samenwerking met bloemisten gebaseerd op respect, vrije wil en creativiteit zijn de belangrijkste waarden in het bedrijf.

De samenwerking in 1984 met Svensk Blomsterförmedling, de Zweedse vertegenwoordiger van Teleflor international, opent de deuren voor wereldwijde leveringen. In 1988 lanceert Euroflorist de flowercard of ook wel cadeaubonnen. In augustes 1955 is de wehshop van Euroflorist gelanceert en hoort met deze ontwikkeling bij de eerste 100 bedrijven die zich online vestigen. De Microsoft.NET Award voor het meest modern e-commerce platform in Europa is in 2005 door Euroflorist in ontvangst genomen.

Bloemen voor elke gelegenheid
Euroflorist biedt passende boeketten en bloemen: verjaardagsboeketten, valentijnsdag, moederdag, kerst, bloemen voor een bruiloft, bloemen om iemand te feliciteren, bloemen als bedankje of rouwbloemen er is dus voor ieder seizoen en welk gelegenheid dan ook. Andere gelegenheden voor het verzenden van boeketten zijn beterschap, geboorte, liefde en romantiek. De boeketten kunnen gecombineerd worden met rozen, amaryllis, poinsettia, orchideeën, planten, gerbera’s en lelies als bloemensoorten. Het door jouw gekozen boeket wordt door een lokale bloemist geleverd. Het werken met lokale bloemisten heeft als voordeel dat de bloemen langer vers blijven. De bloemisten leveren de bloemen zelf of maken gebruik van de koeriers die in dienst zijn. Hierdoor kan er helaas geen track en trace service aangeboden worden er wordt wel via een SMS contact met u opgenomen.

Ervaringen, beoordeling en tips voor Euroflorist
Heb je al eerder gebruikt gemaakt van Euroflorist? Heeft u verse boeketten ontvangen?  Heb je geen bedankje ontvangen van de ontvanger van de bloemen? Laat dan een review achter op ReviewsBird, deel uw ervaring met Euroflorist en met de toekomstige klanten.