Mijn indruk van Tijdschrift

Ik vind de reviews over Tijdschrift.nl echt een beetje gemengd. Veel mensen zijn tevreden over de grote selectie en de kwaliteit van de magazines, wat natuurlijk super is als je van lezen houdt. Maar er zijn ook best wat klachten over onduidelijke facturering en slechtere garanties. Zelf had ik een vervelend probleem met een abonnement en de klantenservice reageerde traag en niet zo vriendelijk. Het zou echt beter kunnen als ze hun communicatie helder maken en het supportteam vriendelijker en efficiënter laten werken. Aan de positieve kant, als je regelmatig tijdschriften leest, heb je er zeker wat aan. Let wel goed op de voorwaarden en mogelijke extra kosten!

De door ons geselecteerde videos.


ASMR: Charles Gross on How to Perfectly Open Gifts | W Magazine
Heavy Metal magazine is the most influential sci-fi you've never read #comics #manga #scifi
Guitar magazine reviews a 7 string: Expectation VS reality

Nieuwste reviews

verwijderen account

Heb heel gemakkelijk een account kunnen aanmaken. Al na enkele dagen vond ik het aanbod niet interessant en stuurde een mail met het verzoek mijn abonnement onmiddellijk stop te zetten. Mijn account werd hierbij verwijderd maar het abonnement stopzetten moet je blijkbaar nog zelf doen. Resultaat is dat er na 2 maanden toch 4 euro van mijn rekening genomen werd ! Mijn account hebben ze dus verwijderd nav mijn mail maar mijn abonnement bleef gewoon doorlopen !!! Mijn raad : niet ingaan op het aanbod van mijn magazines waarbij je 4 weken gratis kan lezen !

K
Katleen Vancaeyzeele 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Chapeau voor klantenservice

Ik had een abonnement op de Libelle en Margriet en toen was ik, zonder dat ik het wist gekoppeld met tijdschriften.nl en werd er zonder mijn akkoord € 10.95 afgeschreven. Ik kon met hen alleen per mail communiceren. Na 4 dagen was ik er klaar mee en de Libelle gebeld om 09.54. Ik weet niet wie er toen werkte maar hij verdient een opslag. Hij was zo aardig en begripvol, terwijl ik echt niet aardig was tegen hem. Hij vond het ook vervelend en beloofde dat hij er wat aan zou doen. Vervolgens kreeg ik binnen een uur bericht dat het abonnement was afgemeld en zal ik restitutie ontvangen van het betaalde. Dus, wat ik al eeuwen zeg, elk bedrijf drijft op betrokken medewerkers.

j
jb 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Zonder waarschuwing extra kosten

Naast het abonnementsgeld van 7 euro was, zo zag ik opeens, ook nog op onregelmatige basis 34 euro afgeschreven voor ‘vt wonen’.. blijkbaar betaal je wanneer je op dit tijdschrift klikt opeens drie maanden abonnementsgeld? Zonder waarschuwing? En maar adverteren met onbeperkt leesplezier. Ongelooflijk, brutaal en grenst inderdaad aan oplichting.

J
Julia Leunge 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over Tijdschrift.


Normaal kost deze 34€ 😱! Thank me later🫶🏼. #beauty #beautytip

#paperlovers #paperlove #flow #flowmagazine #flow #paper #papier

bday magazine 💄💐💘 #magazine #sister #selfmade #gift #fyp #linda #fy

Slechtste reviews

Let op met online abonnement

LET OP! Zelden een arroganter bedrijf dan tijdschrift.nl tegengekomen. Eerst sluit men zonder toestemming een online abonnement af en wanneer je vervolgens een tijdje later om restitutie vraagt voor iets waar je nooit gebruik van hebt gemaakt wordt er verwezen naar een paar (ongelezen) bevestigingsmails. Heb op een nette manier de situatie uitgelegd omdat het proefabonnement niet op mijn naam/mailadres was aangevraagd en ik zelf de mails ook niet heb gekregen dus, maar geen enkel begrip. Blij dat ik op deze manier mijn geld niet hoef te verdienen want ik zou me doodschamen voor zo'n reactie en omgang met klanten.

J
Jesper Korringa 3 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Misleidend product en verschrikkelijk…

Misleidend product en verschrikkelijk slechte klantenservice.

M
M Burnet 8 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

OPLICHTERS!

Ik heb een proefabonnement genomen en na een maand opgezegd. Je krijgt keurig een webpagina te zien met bevestiging opzegging: 'U ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van uw opzegging'. (Waarom duurt dat zo lang??) Dom genoeg dacht ik dat het daarmee geregeld was en ben het vergeten. Plotseling zie ik na maanden dat het abo bedrag nog elke maand wordt afgeboekt. Opnieuw opgezegd, zelfde bevestiging online gekregen (schermafbeelding gemaakt als bewijs). Het is nu een week later en ik kreeg opnieuw geen bevestiging van opzegging. Je komt hier dus heel moeilijk vanaf. Ik lees nu dat er meer mensen zijn met dit soort ervaringen, dus ga niet in zee met dit bedrijf, dit grenst aan oplichting.

M
Mr Schriek 3 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Heel makkelijk opzegbaar

Ik heb het gewoon geprobeerd maar tijdens de proefperiode heb ik er nauwelijks in gelezen Nu opgezegd en dat was heel makkelijk en snel geregeld!

M
Mieke Rengers 2 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

gratis maand geprobeerd en nu verslaafd…

gratis maand geprobeerd en nu verslaafd ;) Wat een waar voor je geld. Heb nu al tientallen tijdschriften doorgebladerd op mijn tablet. Op mobiel wat klein, maar daar kun je in artikelvorm lezen wat goed te doen is.

W
Wilma 3 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Chapeau voor klantenservice

Ik had een abonnement op de Libelle en Margriet en toen was ik, zonder dat ik het wist gekoppeld met tijdschriften.nl en werd er zonder mijn akkoord € 10.95 afgeschreven. Ik kon met hen alleen per mail communiceren. Na 4 dagen was ik er klaar mee en de Libelle gebeld om 09.54. Ik weet niet wie er toen werkte maar hij verdient een opslag. Hij was zo aardig en begripvol, terwijl ik echt niet aardig was tegen hem. Hij vond het ook vervelend en beloofde dat hij er wat aan zou doen. Vervolgens kreeg ik binnen een uur bericht dat het abonnement was afgemeld en zal ik restitutie ontvangen van het betaalde. Dus, wat ik al eeuwen zeg, elk bedrijf drijft op betrokken medewerkers.

j
jb 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review