Persoonlijk heb ik de reviews van Ter Horst van Geel goed nagekeken en ik herken er een hoop van. Ik vind hun kleding echt mooi en betaalbaar, maar ik heb zelf ook gemerkt dat sommige stukken sneller slijten dan ik had verwacht. De verzendkosten zijn ook aan de hoge kant, wat een beetje tegenvalt. Een keer dat ik iets terug wilde sturen, was de communicatie nogal onduidelijk, waardoor het proces frustrerend was. Daarnaast voelde het personeel soms niet zo vriendelijk als ik had gehoopt. Aan de positieve kant waardeer ik de persoonlijke service en die leuke handgeschreven kaartjes echt. Ik denk dat ze echt kunnen groeien als ze werken aan vriendelijker personeel en duidelijker communiceren over retouren en verzendkosten. Al met al is het een goede winkel, maar er is zeker ruimte voor verbetering.
De door ons geselecteerde videos.
Modeshow Ter Horst van Geel - Naturel tinten
Het Vespa-gevoel van Ter Horst van Geel
Altijd een jas die bij u past - Ter Horst van Geel
Ik moet zeggen dat mijn jas van Ter Horst van Geel echt goed in elkaar zit. Het materiaal voelt stevig en van hoge kwaliteit, perfect voor de koude winterdagen. Maar na een paar maanden merkte ik wel dat de rits wat stroef ging werken, wat best vervelend was. Toen ik contact opnam met de garantie, duurde het even voordat ik een reactie kreeg en voelde de service niet super vriendelijk aan. Het zou top zijn als ze sneller reageren en vriendelijker zijn als je bijvoorbeeld een onderdeel moet laten repareren of vervangen. Ook zou een duidelijke prijsvermelding in de winkelverwarring voorkomen. Ondanks deze punten blijf ik tevreden met de jas zelf, maar ik hoop dat Ter Horst van Geel hun klantenservice een beetje kan verbeteren.
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding bij Ter Horst van Geel best goed. De kleding die ik heb gekocht voelt echt duurzaam aan en ziet er mooi uit, wat de prijs me waard lijkt. Toch heb ik soms hoge verzendkosten ervaren, vooral bij kleinere bestellingen, wat een beetje afschrikt. Het zou top zijn als ze gratis verzending aanbieden vanaf een bepaald bedrag of lagere tarieven voor kleinere bestellingen. Daarnaast vond ik het retourproces lastig omdat ik alleen een tegoedbon kreeg in plaats van het geld terug. Het zou fijn zijn als ze klanten de keuze geven tussen een tegoedbon of een volledige restitutie. Met deze verbeteringen zou de prijs-kwaliteitverhouding nog aantrekkelijker worden.
Ik heb gemerkt dat de klantenservice van Ter Horst van Geel soms best teleurstellend kan zijn. Een keer had ik een beschadigd kledingstuk ontvangen en het duurde meerdere dagen voordat ik een reactie kreeg. Toen ik eindelijk contact opnam, voelde het alsof mijn klacht niet serieus werd genomen. Gelukkig werd het uiteindelijk opgelost, maar de communicatie kon zeker beter. Een ander keer was de medewerker erg behulpzaam en liet ik zien hoe het ook kan. Ik zou graag zien dat ze hun team beter trainen in klantgerichtheid en sneller reageren op klachten. Daarnaast zou duidelijkere informatie over het retourproces veel frustratie kunnen voorkomen. Met deze verbeteringen kan de klantenservice echt top worden!
Ik heb gemerkt dat de levering bij Ter Horst van Geel meestal vlot geregeld is, wat altijd prettig is. Een keer kwam mijn pakketje echter een dag later dan beloofd, waardoor ik mijn bestelling niet op tijd had voor een speciale gelegenheid. Wat retourneren betreft, vond ik het proces best ingewikkeld. De verzendkosten voor een retour waren hoger dan ik had verwacht, en ik kreeg niet meteen duidelijkheid over hoe ik het moest aanpakken. Het zou echt helpen als ze de retourinstructies duidelijker maken en de verzendkosten verlagen. Ook zou vriendelijker personeel bij de klantenservice het verschil maken als je hulp nodig hebt. Over het algemeen ben ik tevreden met de snelle levering, maar er is zeker ruimte voor verbetering bij het retourneren.
Naar mijn mening doet Ter Horst van Geel het goed qua reputatie. Ik vond het superleuk dat ik een handgeschreven kaartje ontving bij mijn bestelling, dat maakte het echt persoonlijk. Ook de mooie verpakkingen zijn echt een pluspunt, het voelt alsof je iets speciaals hebt gekocht. Maar ik heb ook gemerkt dat het personeel soms wat onvriendelijk overkomt, vooral wanneer ik vragen had via de telefoon. Het zou fijn zijn als ze hier meer aandacht aan besteden, misschien met extra training in klantvriendelijkheid. Daarnaast was ik een keer helemaal in de war door de verschillende regels online en in de winkel, waardoor ik besloot om gewoon online te bestellen. Het zou echt helpen als ze die regels duidelijker communiceren, zodat klanten niet in de war raken. Al met al waardeer ik hun service, maar er zijn zeker verbeterpunten om de reputatie nog sterker te maken.
Ik vind dat Ter Horst van Geel nog flink wat kan verbeteren op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Het gebruik van zoveel plastic vind ik echt zonde, zeker nu er zoveel alternatieven beschikbaar zijn. Het zou top zijn als ze overstappen op milieuvriendelijke materialen of plastic helemaal verminderen. Wat ik wel waardeer, is dat ze open zijn over hun energiebesparing en proberen milieuvriendelijk te zijn. Misschien kunnen ze nog verder gaan door bijvoorbeeld zonnepanelen te installeren of hun verpakkingen duurzamer maken. Al met al zie ik dat ze wel in de goede richting gaan, maar er is zeker nog ruimte voor verbetering om echt groen te worden.
Ik ben echt fan van de aanbiedingen en promoties bij Ter Horst van Geel. Laatst heb ik bijvoorbeeld een mooie kortingsactie gebruikt voor hun nieuwe collectie kleding, waardoor ik een paar items voor de helft van de prijs kon scoren. Ook waardeer ik de gratis verzending die vaak bij speciale deals zit, dat maakt het winkelen een stuk makkelijker. Het zou nog top zijn als ze vaker exclusieve deals hebben voor nieuwsbriefabonnees of loyaliteitsklanten, zodat je als vaste klant echt beloond wordt. Al met al zorgen hun promoties ervoor dat ik graag terugkom en vaker iets bij hen bestel.
Nieuwste reviews
Er hangt een enorme air in de winkel in…
Er hangt een enorme air in de winkel in Wageningen. Ik werd met de nek aangekeken, omdat ik een broek kwam terugbrengen die ik online besteld had. Moest mijn iban nummer op een papiertje schrijven voor teruggave. Papiertje bleef gewoon liggen. Ik wacht af of ik het bedrag wel terug krijg. Heel vervelend!!
Hele slechte service Na ruim 14 dagen moeten bellen waar mijn geld bleef na een retour,konden mij geen antwoord geven,maar zou teruggebeld worden.No way. moeten bellen en dan zeggen na aftrek van de bon wordt het overgemaakt.Had wel meer coulance verwacht en de halve bon terugverwacht.
Het heeft mij doen besluiten nooit meer iets te kopen bij van Horst en van Geel
Prima, mooie broek van het merk Opus aan een leuke sale-prijs gekocht rond Valentijn. De verzending was vrij snel aangekomen (naar België) en er zat een leuk kaartje bij.
Na en hele lange pauze zijn we weer terug met een weer heerlijke kaassoufflé review
10 Cool Watches To Wear Without Being Robbed #foryoupage #fyp
Get ready for the festival season! 🤩 🪩 #terhorstvangeel #fashion #spring
Slechtste reviews
Er hangt een enorme air in de winkel in…
Er hangt een enorme air in de winkel in Wageningen. Ik werd met de nek aangekeken, omdat ik een broek kwam terugbrengen die ik online besteld had. Moest mijn iban nummer op een papiertje schrijven voor teruggave. Papiertje bleef gewoon liggen. Ik wacht af of ik het bedrag wel terug krijg. Heel vervelend!!
Hele slechte service Na ruim 14 dagen moeten bellen waar mijn geld bleef na een retour,konden mij geen antwoord geven,maar zou teruggebeld worden.No way. moeten bellen en dan zeggen na aftrek van de bon wordt het overgemaakt.Had wel meer coulance verwacht en de halve bon terugverwacht.
Het heeft mij doen besluiten nooit meer iets te kopen bij van Horst en van Geel
Je kunt beter niet online bestellen - zeker niet als er sale is. Je besteld op maandag, krijgt even later meteen een verzendcode dat je pakket enkel nog hoeft aangemeld. Hoort de rest van de week niks, belt op vrijdag en krijgt dan te horen dat je artikel inmiddels in de winkel verkocht is. Erg teleurstellend, vooral dat er geen enkele communicatie of controle is of een goed systeem dat voorkomt dat artikelen nog dagen in een winkel hangen.
Nooit eerder een bestelling zo persoonlijk en mooi thuis bezorgd gekregen!
Wat een feestje, een fraaie doos en dan doe je hem open en dan ligt daar een pakketje, keurig in vloeipapier gewikkeld, met een prachtig striklint en dan ook nog een persoonlijk gericht, handgeschreven kaartje erbij: GROTE, GROTE KLASSE!!!!!!
Veel dank!
PS en natuurlijk ben ik heel blij met mijn prachtige Mabrun jas!
Goede service, snelle levering.
Binnen 2 dagen jas ontvangen, mooi ingepakt met een sjaal als Kado erbij en een persoonlijk kaartje. Helaas was de jas te groot en was deze er niet meer een maat kleiner maar daar kunnen zij ook niks aan doen. Artikel dus wel teruggestuurd, maar online shoppen bij ter horst van geel zeker voor herhaling vatbaar!