Mijn ervaring met de 'text.ai_overview' van Zoweg is redelijk positief. Het overzicht geeft een duidelijk beeld van wat je kunt verwachten, wat het makkelijk maakt om snel een keuze te maken. Toch merkte ik dat sommige onderdelen wat oppervlakkig bleken; bijvoorbeeld, de beschrijving van de accommodaties mist soms details over specifieke voorzieningen die voor mij belangrijk zijn, zoals Wi-Fi snelheid of ontbijtopties. Daarnaast waren er een paar keren verborgen toeslagen die pas bij het afrekenen duidelijk werden, wat nogal verwarrend was. Het zou top zijn als Zoweg deze informatie transparanter maakt in de overview, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Ook zou ik graag meer persoonlijke aanbevelingen of tips zien, zodat het geheel nog persoonlijker aanvoelt. Al met al is de 'text.ai_overview' een handige tool, maar met wat extra details en transparantie kan het nog beter.
De door ons geselecteerde videos.
High Tech Watch Safes Straight Out of a James Bond Movie
Janet Collection Utopia Lace Front w/Ms. Lola Cream
Building Stateful Serverless Applications Using Azure Durable Entities
Toen ik bij Zoweg verbleef, was ik echt blij met het lekkere eten en de comfortabele kamers. De locatie is ook top, je zit midden in een mooie omgeving. Maar ik merkte dat de schoonmaak soms wat slordig was, vooral in de gangen waar er af en toe vuil bleef liggen. Ook bleek het eten op sommige dagen minder goed van kwaliteit te zijn, wat jammer was. Het zou fijn zijn als Zoweg hier wat meer op let, bijvoorbeeld door het schoonmaakteam extra te trainen en het menu consistenter te maken. Al met al had ik een fijne ervaring dankzij het vriendelijke personeel en de prettige sfeer, maar met een paar aanpassingen kan het nog beter.
Mijn ervaring met Zoweg was redelijk goed. Ik boekte een weekendje naar een vakantiepark en vond de kamer super schoon en het ontbijt heerlijk. Toch had ik wel wat last van onverwachte extra kosten die niet meteen duidelijk waren tijdens het boeken. Het zou handig zijn als Zoweg de prijzen transparanter maakt, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Ook had ik wat hulp nodig bij het wijzigen van mijn reservering en het duurde langer dan verwacht voordat ik een antwoord kreeg van de klantenservice. Een snellere respons en duidelijkere communicatie zouden dit zeker kunnen verbeteren.
Persoonlijk heb ik gemerkt dat de klantenservice van Zoweg.nl meestal vriendelijk en behulpzaam is. Een keer had ik een lastige vraag over mijn boeking en de chat reageerde super snel, wat ik erg waardeerde. Maar toen ik later mijn activiteit wilde aanpassen, kreeg ik tegenstrijdige informatie terug, wat behoorlijk verwarrend was. Ik denk dat Zoweg kan verbeteren door consistentere antwoorden te geven en duidelijke richtlijnen te bieden voor wijzigingen en annuleringen. Ook zou het fijn zijn als ze transparanter zijn over hun aanbiedingen, zodat klanten niet het gevoel hebben misleid te worden. Over het algemeen werkt het goed, maar er is zeker ruimte voor verbetering op het gebied van duidelijke communicatie.
Ik moet zeggen dat mijn ervaring met Zoweg over het algemeen prima was. Het reserveren van een vakantiepark ging snel en de prijzen waren echt scherp. Toch merkte ik wel dat er onverwachte extra kosten bij kwamen, wat soms best vervelend was. Daarnaast was er geen drankje beschikbaar in de avonduren, wat ik jammer vond na een lange dag. Ik zou Zoweg aanraden om transparanter te zijn over de bijkomende kosten en misschien wat eenvoudige drankjes beschikbaar te stellen tijdens de avond. Verder verliep alles soepel en ik zou zeker weer via Zoweg boeken.
Ik heb laatst via Zoweg.nl een verblijf geboekt in een Van der Valk en was echt onder de indruk. De boeking ging supermakkelijk en de prijs was scherp vergeleken met andere sites. Toen ik aankwam, was de kamer precies zoals de foto's online, wat altijd fijn is. Het restaurant in het hotel had heerlijk eten, zeker een aanrader! Eén dingetje dat beter kan: de communicatie rondom extra's zoals ontbijt was een beetje onduidelijk. Het zou top zijn als Zoweg dat wat duidelijker kan maken tijdens het boeken. Al met al een fijne ervaring en ik boek zeker weer bij hen!
Ik vind het top dat Zoweg ervoor kiest om honden te weren, dat zorgt echt voor een schonere en veiligere plek voor iedereen. Maar eerlijk gezegd moet ik wat zeggen over de badkamers. Toen ik daar verbleef, merkte ik dat de badkamer niet zo schoon was als ik had gehoopt. Er lagen wat viezigheid en het rook niet helemaal fris. Het zou fijn zijn als ze hier wat meer aandacht aan besteden, misschien vaker grondig schoonmaken of betere schoonmaakmiddelen gebruiken. Ik waardeer zeker hun focus op innovatie en duurzaamheid, maar het zou de hele gastervaring echt verbeteren als ze ook die hygiëne problemen aanpakken.
Ik heb zelf een keer via Zoweg.nl geboekt voor een weekendje weg en het ging voorspoedig. De website was makkelijk in gebruik en de aanbiedingen waren echt voordelig. Toch merkte ik dat de bevestigingsmail wat rommelig was, met onduidelijke informatie over de extra voordelen. Het zou top zijn als ze die mails iets duidelijker kunnen maken, zodat je meteen weet wat je precies krijgt. Ook zou een live chat optie fijn zijn voor directe vragen tijdens het boekingsproces.
Nieuwste reviews
Wat een vreselijk bedrijf.
Wat een vreselijk bedrijf.
Ik ben op zoek naar een nachtje weg voor 1 persoon.
Dit gebruik ik als zoekopdracht.
Overal staat de beste aanbieding voor 1 persoon.
Onderaan staat met kleine letter dat je extra kosten hebt.
Tot dan toe allemaal prima.
Dan wil je de boeking doen en afrekenen staat er ineens bijna €40 extra berekend.
Volgens zowel is dit een extra toeslag voor 1 pers.
Volgens mij kan dit dan in de prijs vermeld worden toch als er overal staat aanbieding voor 1 persoon.
Voor mij geen zoweg
Een hele goede en fijne reis geboekt bij zoweg.nl
Een mooie reis voor een hele mooie prijs!
Een super fijn van de Valk hotel, met uiteraard een heel goed restaurant!
Maar heel jammer, en vervelend!
De bar was 's-'avonds niet open, en ook het terras niet, zodat je de avond en nacht geen drinken had, we zijn in het centrum wat drinken wezen halen, dit ook vw dat ik voor de nacht medicijnen moet slikken!
Heel jammer, van dit mooie arrangement!
alles was goed! we hebben zeer positieve ervaringen met zoweg.nl boekingen
vooral het makkelijk kunnen annuleren ,wat het ver voorruit boeken prettiger maakt,
niets dan lof
fam lotterman
Studenten opgelet! Check nu of jij teveel huur betaalt!
Waxen door Chaneli is een ervaring op zich! Haar is iets heel normaals, maar eerlijk is eerlijk, ik vind het toch fijn als het weg is. En als je het ergens wilt laten doen, dan is Chaneli echt de plek. Ze is niet alleen ontzettend lief, maar stelt je ook helemaal op je gemak. Ik herinner me nog de eerste keer dat ik ging waxen, best pijnlijk moet ik zeggen. Maar Chaneli zorgt ervoor dat het zo relaxt mogelijk verloopt, waardoor je je direct op je gemak voelt, zelfs als het de eerste keer is. Inmiddels wax ik al 14 jaar, en ik kan je vertellen: ik voel bijna niks meer, zolang ik maar op tijd mijn afspraak inplan. Als je op zoek bent naar een fijne wax-behandeling waarbij je je echt op je gemak voelt, dan is waxen door Chaneli de beste keuze! www.presjesclavos.online voor het maken van een afspraak.
lol #foryou
Slechtste reviews
Nooit weer een boeking bij Zoweg
Biedt leuke arrangementen aan maar er gaat heel wat mis bij deze organisatie en laten je in de kou staan. Hele vervelende situatie meegemaakt waarbij we voor niks naar een hotel waren gereden omdat de boeking niet correct was gegaan. en Zoweg komt niet met een oplossing alleen het hotel biedt een tegemoetkoming met een voucher. 2 vakantiedagen weg en flinke reiskosten gemaakt maar Zoweg wil hier helemaal niks van weten. Verschuilen zich achter hun voorwaarden etc etc.
Voor ons nooit meer Zoweg en voor anderen zeggen we BlijfBijZeWeg!
Wat een vreselijk bedrijf.
Ik ben op zoek naar een nachtje weg voor 1 persoon.
Dit gebruik ik als zoekopdracht.
Overal staat de beste aanbieding voor 1 persoon.
Onderaan staat met kleine letter dat je extra kosten hebt.
Tot dan toe allemaal prima.
Dan wil je de boeking doen en afrekenen staat er ineens bijna €40 extra berekend.
Volgens zowel is dit een extra toeslag voor 1 pers.
Volgens mij kan dit dan in de prijs vermeld worden toch als er overal staat aanbieding voor 1 persoon.
Voor mij geen zoweg
Ervaringen tot nu toe waren goed. Laatste boeking een stukje oplichterij. De uiteindelijke te betalen prijs was ruim 100 euro duurder dan de prijs op de site. Ja, moeten we nog aanpassen in de berekening van de PC. Gelukkig nog kunnen annuleren en dezelfde reis via een ander geboekt voor 110 euro goedkoper.
Bezint eer ge begint met Zoweg.
net thuis van 4 dagen Neukirchen Vluyn (Duitsland) en een heerlijke tijd gehad.Het hotel Dampmuhle was erg fijn,uitstekend ontbijt,schone grote kamer/badkamer en het personeel was zeer vriendelijk.Een aanrader voor een goedkoop uitje!!
alles was goed! we hebben zeer positieve ervaringen met zoweg.nl boekingen
vooral het makkelijk kunnen annuleren ,wat het ver voorruit boeken prettiger maakt,
niets dan lof
fam lotterman