3

Etihad Airways
86 reviews uit 1 bron

Overzicht

3.6
Productkwaliteit en Garantie
3.2
Prijs/Kwaliteitverhouding
3
Klantenservice en Klachtenafhandeling
3
Levering en Retournering
2.8
Reputatie
5.2
Innovatie en Duurzaamheid

Etihad Airways

Etihad Airways is de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, met hoofdkantoor in Khalifa City, Abu Dhabi. Opgericht in juli 2003 startte Etihad in november van datzelfde jaar met commerciële vluchten. De luchtvaartmaatschappij opereert een netwerk van passagiers- en vrachtdiensten naar bestemmingen wereldwijd en biedt daarnaast luxe faciliteiten en diensten, inclusief hoogwaardige cabines en klantgerichte voorzieningen. Etihad streeft naar uitmuntendheid in zowel klanttevredenheid als operationele efficiëntie en heeft meerdere internationale onderscheidingen ontvangen voor haar innovatieve benadering en service.

Wat zeggen de reviews?

Etihad Airways heeft een inconsistent en gemengd imago op basis van klantbeoordelingen. Hoewel sommige passagiers lovend zijn over behulpzaam personeel, fantastische catering en aandacht voor detail, klagen anderen over hoge prijzen, onverwachte kosten en slechte communicatie. De ervaringen variëren van geweldige vliegreizen tot vertragingen, annuleringen en gebrek aan compensatie. Verbeteringen op het gebied van klantenservice, transparantie en productkwaliteit zijn nodig om het algemene imago van Etihad Airways te verbeteren.

Productkwaliteit en Garantie

3.6
Thumbs-Up 12
Thumbs-Down 34
  • "Il cibo fa schifo"
  • "Slechte zitplaatsen en entertainment"
  • "Beperkingen op handbagage"
  • "gebrek aan duidelijkheid over vergoedingen"
  • "Onbetrouwbare informatie verstrekt over terugbetaling"
  • "Skadad och ej komplett bagage"
  • "Brister i ersättning och kommunikation"
  • "Veel beloften maar geen praktische hulp"
  • "Goede communicatie en snelle check-in"
  • "Behulpzaam personeel en lekker eten"
  • "Geweldige vliegervaring"
  • "Ongelooflijke catering in de Business Class"
  • "flight change to lower quality airline"
  • "slechte service aan boord"
  • "Slechte kwaliteit van diensten en garantie"
De productkwaliteit en garantie variëren sterk op basis van de reviews. Van slechte service en kwaliteit tot geweldige communicatie en vliegervaringen. Klanten klagen over gebrek aan duidelijkheid en compensatie, terwijl anderen lovend zijn over behulpzaam personeel en fantastische catering. Het lijkt erop dat de betrouwbaarheid van het product en de garantie van deze luchtvaartmaatschappij sterk afhankelijk is van de individuele ervaringen van de passagiers wat het moeilijk maakt om een algemeen oordeel te vellen.

Prijs/Kwaliteitverhouding

3.2
Thumbs-Up 7
Thumbs-Down 41
  • "Staggering sum deducted from Etihad Credit Account without processed booking"
  • "Overladen kosten in rekening gebracht"
  • "Inadequate Compensation for Losses"
  • "Extra kosten voor bagage"
  • "hoge vergoeding voor vluchtwijzigingen"
  • "onverwachte kosten"
  • "Delay in receiving refund after false promises"
  • "Better to book flights with Emirates or Virgin instead"
  • "Dubbele betaling in rekening gebracht"
  • "Hoge prijs voor extra beenruimte die niet werd geleverd"
  • "Geweldige vliegervaring"
  • "Geen bereidheid tot terugbetaling of upgrades"
  • "Increased flight prices"
  • "geen terugbetaling van extra kosten"
  • "Geen terugbetaling bij geannuleerde tickets"
Veel klachten over hoge prijzen, onverwachte kosten en gebrek aan transparantie bij Etihad Airways overschaduwen de positieve ervaringen. Hoewel sommige reizigers de geweldige vliegervaring en vriendelijke service prijzen, klagen anderen over extra kosten voor bagage en vluchtwijzigingen, gebrek aan communicatie en onvoldoende compensatie. De hoge servicekosten en onbetrouwbare boekingsinformatie zorgen voor veel ontevredenheid bij klanten, waardoor de algehele waarde voor het geld van Etihad Airways twijfelachtig is.

Klantenservice en Klachtenafhandeling

3
Thumbs-Up 21
Thumbs-Down 233
  • "Worst Airline with the worst Customer Service in the World"
  • "Staggering sum deducted from Etihad Credit Account without processed booking"
  • "Customer service over 10 times in six days with no progress on refund"
  • "Calls placed on hold for over 15 minutes with no resolution"
  • "Emails to Etihad Credit team remain unanswered"
  • "Geen terugbetaling voor restitueerbare tickets"
  • "Slechte klantenservice"
  • "Geen hulp bij klachten"
  • "Geen reacties op verzoeken"
  • "Bedrijf reageert niet op hulpverzoeken"
  • "Schokkende service"
  • "Onbeschofte service"
  • "Overladen kosten in rekening gebracht"
  • "Corrupt bedrijf"
  • "Behulpzame en verantwoordelijke vertegenwoordiger"
Etihad Airways wordt in verschillende reviews bekritiseerd om hun slechte klantenservice, gebrek aan communicatie en onvriendelijk personeel. Veel passagiers klagen over onbeantwoorde verzoeken, vertragingen in terugbetalingen en onbevredigende compensatiebeleid. Daarentegen zijn er ook positieve opmerkingen over behulpzaam personeel, goede stoelwissel-service en efficiënte communicatie. Over het algemeen lijkt de service en klachtenafhandeling van Etihad Airways inconsistent en gemengd, met verbeteringen nodig op het gebied van klantenservice en transparantie.

Levering en Retournering

3
Thumbs-Up 6
Thumbs-Down 67
  • "Slechte zitplaatsen en entertainment"
  • "Geen terugbetaling voor restitueerbare tickets"
  • "Frequent Flight Delays"
  • "Beperkingen op handbagage"
  • "Stopover 'Abu Dhabi Experience' not available on booked flight"
  • "ontransparante wijzigingskosten"
  • "Geld niet teruggekregen na iDEAL betaling voor vliegticket"
  • "Långsam väskleverans"
  • "Skadad och ej komplett bagage"
  • "Sitzplatzänderungen ohne Entschädigung"
  • "Langsames Boarding und Verzögerungen"
  • "Slechte klantenservice en geen terugbetaling na 4 maanden wachten"
  • "Gebrek aan klantenservice en slechte communicatie"
  • "Goede communicatie en snelle check-in"
  • "Efficiënte en gemakkelijke transit in Abu Dhabi"
Er zijn veel klachten over de slechte klantenservice, onvoldoende communicatie en problemen met bagage bij Etihad Airways. Klanten klagen over vertraagde vluchten, geannuleerde vluchten zonder alternatieven, hoge kosten voor het wijzigen van vluchtdatum en het ontbreken van terugbetalingen bij annuleringen. Aan de positieve kant, zijn er enkele lofzangen over efficiënte en gemakkelijke doorvoer in Abu Dhabi, goede communicatie en snelle check-in procedures. Over het algemeen lijken de Delivery en Returns-ervaringen bij Etihad Airways erg gemengd en afhankelijk van individuele gevallen.

Reputatie

2.8
Thumbs-Up 3
Thumbs-Down 29
  • "Worst Airline with the worst Customer Service in the World"
  • "Molto meglio Emirates"
  • "Corrupt bedrijf"
  • "Behulpzame en verantwoordelijke vertegenwoordiger"
  • "Teleurstellende ervaring"
  • "Teleurgesteld in reputatie van de luchtvaartmaatschappij"
  • "Terrible customer service from Mohamed Sylla"
  • "Negative impact on customer service levels at Etihad"
  • "Better to book flights with Emirates or Virgin instead"
  • "Overdreven marketing en gebrek aan voldoening van beloften"
  • "Gebrek aan klantenservice en slechte communicatie"
  • "Gebrek aan respons op klachten"
  • "Onprofessioneel personeel dat alleen retour en herboeking adviseert"
  • "Sommige grondmedewerkers waren onbeleefd en bot"
  • "Schlechte Erfahrung beim Flug von Frankfurt nach Abu Dhabi und weiter nach Male"
Etihad Airways heeft een zeer gemengde reputatie op basis van klantbeoordelingen. Sommige klanten waarderen de behulpzame en verantwoordelijke vertegenwoordigers, terwijl anderen klagen over teleurstellende en onprofessionele ervaringen met het bedrijf. Er wordt melding gemaakt van gebrek aan klantenservice, onbetrouwbaarheid en focus op winst boven klanttevredenheid. Over het algemeen lijkt Etihad Airways een polariserend merk te zijn, waarbij sommige klanten het aanbevelen en anderen aanzienlijke problemen hebben met het bedrijf.

Innovatie en Duurzaamheid

5.2
Thumbs-Up 3
Thumbs-Down 4
  • "Applicatie is slecht"
  • "Slechte zitplaatsen en entertainment"
  • "Onopgelost probleem met het online boekingssysteem"
  • "Kits bien-être fournis pour les vols de nuit et jeux pour les enfants"
  • "Onbehulpzame klantenservice met automatische e-mails"
  • "Focus op passagierservaring en tevredenheid"
  • "Aandacht voor minimale details"
De applicatie van het bedrijf wordt bekritiseerd en er zijn klachten over slechte zitplaatsen en entertainment aan boord. Er is ook een onopgelost probleem met het online boekingssysteem, terwijl de klantenservice als onbehulpzaam wordt ervaren met automatische e-mails. Positieve aspecten zijn de kits voor welzijn en entertainment voor kinderen tijdens nachtvluchten, evenals de focus op passagierservaring en tevredenheid, met aandacht voor minimale details.