Wat zeggen de reviews? Nou, persoonlijk zie ik dat veel mensen blij zijn met de lange garantie en de goede prijzen bij Dreamlines, dat is zeker een pluspunt. Maar er zijn ook flink wat klachten over de klantenservice die gewoon niet meewerkt zoals je zou verwachten. Bijvoorbeeld, meerdere reviewers vertellen dat ze moeite hadden met betalingen voor hun reizen en dat terugbetalingen veel te lang duurden. Het zou echt beter zijn als Dreamlines hun klantenservice op orde haalt en betalingsprocessen soepeler laat verlopen. Daarnaast hoorde ik dat sommige mensen problemen hadden met het annuleren van reizen zonder gedoe, dus daar zou ze ook wat aan kunnen doen. Als ze deze verbeteringen doorvoeren, zouden veel klanten veel tevredener zijn.
De door ons geselecteerde videos.
FX Dreamline .22 Air Rifle (Review) + Accuracy TEST - 50 & 100 Yards - Regulated PCP Pellet Gun
FX Dreamline Classic PCP Air Rifle
FX Dreamline Laminate Air Rifle, .177, 18 ft LBS. Full REVIEW
Ik ben echt onder de indruk van de lange garantie die Dreamlines aanbiedt. Toen ik mijn eerste boot bij hen kocht, gaf dat me veel vertrouwen. Maar ik merkte ook dat sommige onderdelen sneller slijten dan ik had verwacht voor de prijs die ik betaalde. Het zou fijn zijn als Dreamlines wat meer investeert in de materiaalkeuze en afwerking, zodat de kwaliteit echt in lijn is met de prijs. Dat zou mijn ervaring aanzienlijk verbeteren en zorgen dat alles nog betrouwbaarder aanvoelt.
Persoonlijk vind ik dat de prijs-kwaliteitverhouding bij Dreamlines best in orde is. Toen ik mijn eerste boot kocht, was de prijs inderdaad iets hoger dan bij andere aanbieders, maar de kwaliteit van de materialen en de afwerking maakten het helemaal goed. Een keer had ik een klein probleem met de navigatiesystemen en het supportteam was super snel en behulpzaam om het te fixen zonder extra kosten. Een verbeterpunt zou kunnen zijn dat ze meer betaalbare opties aanbieden voor beginnende klanten, zodat ook zij kunnen profiteren van de goede kwaliteit zonder meteen een groot bedrag neer te leggen. Over het geheel genomen voel ik dat ik waar voor mijn geld heb gekregen.
Mijn ervaring met de klantenservice van Dreamlines was eigenlijk best teleurstellend. Toen ik een probleem had met een verkeerde facturatie, moest ik meerdere keren bellen voordat ik eindelijk geholpen werd. De wachttijden waren lang en de medewerkers leken niet altijd goed geïnformeerd. Het zou top zijn als ze meer personeel inzetten tijdens drukke tijden en beter getraind personeel hebben dat snel en duidelijk kan reageren. Ook een online chatfunctie zou helpen om sneller antwoord te krijgen zonder uren te moeten wachten aan de telefoon. Hopelijk pakken ze dit aan, want goede klantenservice is echt belangrijk.
Ik moet zeggen dat mijn ervaring met de levering en retournering bij Dreamlines best ok was. Het boeken van mijn reis ging meestal vlot, al had ik één keer wat gedoe met de betaalpagina die langzaam was. Gelukkig hielp de klantenservice snel en losten ze het op. Toen ik later een boeking moest terugsturen, was het proces duidelijk, maar de terugbetaling duurde iets langer dan ik had verwacht. Het zou top zijn als ze de betaalpagina nog soepeler kunnen maken en iets sneller kunnen zijn met terugbetalingen, zodat je niet zo lang hoeft te wachten.
Ik vond de aanbiedingen van Dreamlines echt voordelig, vooral toen ik last-minute een cruise boekte en een flinke korting kreeg. Wel merkte ik dat sommige promoties vrij kort geldig zijn, wat soms stress opleverde om snel te beslissen. Het zou mooi zijn als ze hier wat meer flexibiliteit in konden brengen, zoals langere looptijden voor hun deals. Ook had ik graag wat meer transparantie gezien over de gebruiksvoorwaarden, zodat er minder verwarring ontstaat bij het toepassen van de kortingen.
Heel slecht, reis besproken, gelijk betaald, kreeg week voor begin van de reis bericht dat er niet was betaald, veel heen en weer contact, bleek dat er twee banknummers waren en dat het verschuldigde bedrag op de verkeerde rekening stond, kwam wel goed op het allerlaatste moment, de reispapieren kreeg ik thuisgestuurd toen ik al weg was, gelukkig stonden ze ook op de mail zodat ik ze zelf kon uitprinten, zeer slechte service dus.
Heel slecht, reis besproken, gelijk betaald, kreeg week voor begin van de reis bericht dat er niet was betaald, veel heen en weer contact, bleek dat er twee banknummers waren en dat het verschuldigde bedrag op de verkeerde rekening stond, kwam wel goed op het allerlaatste moment, de reispapieren kreeg ik thuisgestuurd toen ik al weg was, gelukkig stonden ze ook op de mail zodat ik ze zelf kon uitprinten, zeer slechte service dus.
Heel slecht, reis besproken, gelijk betaald, kreeg week voor begin van de reis bericht dat er niet was betaald, veel heen en weer contact, bleek dat er twee banknummers waren en dat het verschuldigde bedrag op de verkeerde rekening stond, kwam wel goed op het allerlaatste moment, de reispapieren kreeg ik thuisgestuurd toen ik al weg was, gelukkig stonden ze ook op de mail zodat ik ze zelf kon uitprinten, zeer slechte service dus.