Luister naar klanten met ervaring
Bizztravel: Zijn de reviews echt betrouwbaar? Ontdek wat klanten zeggen!
Mijn indruk van Bizztravel
Persoonlijk vind ik de reviews van Bizztravel best betrouwbaar. Ik zelf heb een wintersportvakantie geboekt en was blij met de makkelijke boeking en de scherpe prijs. Toch merkte ik dat de communicatie soms stroef liep toen ik een wijziging in mijn reservering moest doorgeven. Een duidelijkere prijsstructuur zou top zijn, want ik zag ineens extra kosten waar ik niet op was voorbereid. Ook zou het fijn zijn als de klantenservice sneller reageert bij klachten. Over het algemeen ben ik tevreden, maar er is zeker ruimte voor verbetering op het gebied van transparantie en responsiviteit.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Geweldige Skivakanties Boek Je Bij Bizztravel
Ik ben onlangs op skivakantie geweest met Bizztravel en kan zeggen dat het een fantastische ervaring was! Vanaf het moment van boeken was alles goed geregeld: de communicatie verliep soepel en er werd snel gereageerd op vragen. Bij aankomst waren we blij verrast met de accommodatie: netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Het skiën zelf was ook fantastisch. We hadden geluk met het weer en hebben volop kunnen genieten van de besneeuwde bergen. En wat ik vooral waardeer is dat bij Bizztravel altijd de skipas inbegrepen is, waardoor je niet ter plekke nog extra kosten hoeft te maken. Al met al kan ik Bizztravel dan ook zeker aanraden voor wie op zoek is naar een mooie skivakantie tegen een goede prijs-kwaliteitverhouding!
Teleurgestelde trouwe klant.
Ik ben al vele jaren klant bij Bizztravel. Voor onze skireis in 2020 kregen we dezelfde reis voor dezelfde prijs aangeboden in 2021, nu gaat Bizztravel echter samen met Sunweb. Ik wacht nog altijd op de helft van 't geld dat ik in 2020 betaald heb. Ze hopen waarschijnlijk dat ik het geld gebruik voor een nieuwe skireis, maar diezelfde kost me nu een pak méér. Ik betaal voor 2 personen méér dan 2 jaar terug. Als we met 7 gaan, betaal ik evenveel als vorig jaar met 9. Voor identiek dezelfde reis die door covid verplicht geannuleerd werd.
Op 13 maart is onze wintersport…
Op 13 maart is onze wintersport geannuleerd Door Bizztravel. Nadat ons aanvankelijk schriftelijk toegezegd is dat we het geld terug zouden krijgen, kregen we een mail dat we ip daarvan een voucher zouden krijgen. Tot op heden hebben we geen voucher gehad. Vele mails en telefoontjes later en steeds de belofte dat we deze voor eind mei zouden krijgen. Nog steeds geen voucher. Schaam je Bizztravel en zorg dat je klanten behoudt!
Onze Tiktok aanraders over Bizztravel.
Replying to @Charlotte My HONEST opinion on SRI LANKA 🇱🇰 Honest Travel Review of Sri Lanka! .
Here are a few key points about our first experience travelling with Wizz Air to Azerbaijan: 1. Affordable Tickets: The ticket prices are cheap, making it an attractive option for budget travellers. 2. Luggage Policy: Wizz Air only allows a shoulder bag for free. If you need to bring a hand carry, you'll have to pay extra for a 10kg allowance. 3. Check-in Process: It's essential to check in by email one day before your flight. You must show the boarding email at the airport check-in, or you'll be charged extra for each ticket. 4. Seat Selection: Wizz Air charges extra for selecting seats. To avoid this fee, don't select a seat during booking; you'll be assigned a random seat without any additional cost. These are important considerations to keep in mind when booking with Wizz Air.
Kali ini aku mau review lagi salah satu hotel tempat aku menginap waktu di kota medan dan ini rekomen banget harganya murah dan udah dapet sarapannya lagi.. buat kalian ada yang pernah menginap disini juga gak ?
Slechtste reviews
Service / Vakantie prijzen bij bizz travel
Vakantie geboekt bij bizz travel. 2 maanden later, maand voor vertrek kost dezelfde vakantie bij Bizz travel nog maar de helft. Bizz travel om oplossing en uitleg gevraagd en word dan eenvoudig afgescheept met simpel mailtje " sorry markt werking" .. das pas lekkere service en klant vriendelijkheid.. Toch maar volgende keer ergens anders boeken.
Wij waren van plan te boeken voor 6 …
Wij waren van plan te boeken voor 6 personen,maar door de slechte service zoeken we nu een klantvriendelijke organisatie.
Te triest voor woorden.
Te triest voor woorden. Voor dat de corona virus in Nederland uitbrak, en bizztravel gewoon nog geld terug zou geven. Werd onze vakantie door Bizztravel geannuleerd. Wij kregen zelf een factuur dat we het geld terug zouden krijgen binnen een aantal werkdagen. Bizztravel heeft net zolang gewacht tot dat ze het recht hadden om vouchers te geven, en tot nu toe nog steeds geen geld teruggegeven.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Helemaal top!
Voor ons was het de 3e keer in Valfréjus met Bizztravel. En wederom was alles perfect geregeld. De busreis met een prima slaapbus verliep uitstekend. Het 4-prs.appartement was schoon en zeker groot genoeg voor 2 prs.. Alles zat erop en eraan. Kortom, een heerlijke week, want ook het weer was prachtig en op de pistes lag voldoende sneeuw. Nou vooruit, één puntje dan (Nederlanders moeten wat te zeiken hebben...): bij vroege aankomst zou het fijn zijn als de kamersleutel ietsje eerder op de middag al beschikbaar was. Bizztravel: Garantie voor een goed geregelde vakantie tegen een alleszins voordelige prijs. Hartelijk dank!
2 Keer via Bizztravel op wintersport geweest
Nu 2 keer op reis geweest via Bizztravel en beide keren perfect geregeld. Met vliegtuig naar Oostenrijk, daar werden we opgewacht om naar ons verblijf gebracht te worden. En ook weer op de terugweg op tijd opgehaald. Handig dat de skipas erbij zit. En accommodaties waren ook prima.
Fijne wintersportvakantie
Geboekt via Bizztravel omdat het leek alsof het door ons uitgekozen hotel vol zat. Via Bizztravel is het toch geregeld en gelijk alle andere zaken, zoals skihuur en les, laten regelen. was prima voor elkaar. Okok toen later weer dingetjes veranderd moesten worden (ingangsdatum skipas ed). Kortom: erg tevreden.