![]()
SteelSeries: Betrouwbaar of teleurstellend? Ontdek wat de reviews zeggen!
Mijn indruk van SteelSeries
Wat zeggen de reviews? Volgens mij levert SteelSeries meestal sterke producten. Ik zag dat veel mensen blij zijn met de kwaliteit en het design van hun gear, wat ik ook zelf heb ervaren. Toch horen sommige klussen over trage garantieafhandeling en dat sommige producten minder lang meegaan dan verwacht. Bijvoorbeeld, ik las dat een paar gebruikers moeite hadden om een kapotte muis snel vervangen te krijgen. Aan de andere kant wordt de klantenservice vaak als top beoordeeld – ik waardeer dat ze onderdelen gratis vervangen wanneer dat nodig is. Een verbetering zou kunnen zijn dat ze de responstijd van de klantenservice verder verkorten, zodat problemen sneller opgelost worden. Over het algemeen denk ik dat SteelSeries betrouwbare en innovatieve producten biedt, maar er is zeker ruimte om de after-sales service nog beter te maken.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Slechte garantie afhandeling
Dure Nova pro wireless van 6 maanden oud van iemand overgenomen die geen bon/factuur had. Binnen een maand ging de headset stuk maar ik krijg geen garantie. Is dus mijn eerste maar ook zeker laatste Steelseries product wat ik heb gekocht. Het antwoord hieronder zegt genoeg denk ik, slaat helemaal nergens op.
geluid is ok zelfs met een audio mixer
geluid is ok zelfs met een audio mixer
Headset kapot contact met klantenservice
Heb 3 maanden geleden een headset gekocht van steelseries voor mijn Xbox series X. Helaas werkte deze na 3 maanden niet naar behoren. Contact gezocht met de klantenservice via mail. Ze hebben me zo goed geholpen. Er moesten wat handelingen gedaan worden met de headset om te kijken of het probleem op die manier opgelost kon worden. Helaas was dat niet het geval. Daarna duidelijke instructies gekregen om de headset te vernietigen en daar bewijs van te leveren. Nadat de headset vernietigd was kreeg ik een coupon waarmee ik een nieuwe kon gaan aanschaffen. Dit is 1 van de beste service die ik in jaren gehad heb. Ze gaven me het gevoel dat ik serieus genomen werd. Niet "o je headset is stuk, jammer dan". Steelseries is awesome
Onze Tiktok aanraders over SteelSeries.
PART 2 | Insane budget quality gaming headphones 😱😳 #tech #headphones
Things to Know About The SteelSeries Arctis 7+ #steelseries #steelseriesarctis7plus #gamingheadset #gamingaccessories #review #techreview #headset #headphones #youtubeshorts #shorts #fyp
The Best Rated Gaming Headset, is it THAT Good? #Yorrick #GamingonTikTok
Slechtste reviews
Slechte garantie afhandeling
Dure Nova pro wireless van 6 maanden oud van iemand overgenomen die geen bon/factuur had. Binnen een maand ging de headset stuk maar ik krijg geen garantie. Is dus mijn eerste maar ook zeker laatste Steelseries product wat ik heb gekocht. Het antwoord hieronder zegt genoeg denk ik, slaat helemaal nergens op.
Hele slechte service!
Helaas had ik een goede deal te pakken op een toetsenbord namelijk de Apex 7. na 3 dagen kreeg ik uit het niets een refund zonder een duidelijk bericht erbij. Na contact met de customer service blijkt dat ik een 15% kortingscoupon krijg en m`n mond moet houden. Omdat er officieel 40% korting op mijn aankoop zat vind ik het belachelijk hoe er wordt omgegaan met de klanten. Na meerdere malen aangeven dat de compensatie niet acceptabel is kreeg ik alleen maar te horen dat het niet kon en 15% is alles wat ze kunnen bieden. Verschrikkelijk bedrijf.
Zeer lange levertijd!
25 november besteld, zou 1 of 2 december geleverd worden. Is al lang, maar oké. Dat weet je. Op 3 december was het nog niet verstuurd, dus heb ik de order maar geannuleerd. Ook wel wat gefrustreerd, omdat mijn mailbox wel inmiddels vol was gelopen met spam van ze (reclame), en omdat ik niet meer in mijn loggen met mijn wachtwoord. 5 december heb ik een mail terug gehad dat ze de order niet met konden annuleren, en dat ik het pakket maar moest weigeren bij de deur. Het zou al zijn verstuurd. Inmiddels zit ik op de track en trace site al 2 dagen tegen de status "label created" aan te kijken en dus nog niks in huis. Het meest erge vind ik dat er niet eens excuses wordt gemaakt in de mails. Nee, dit pakket gaat retour, en ik stap over naar een ander merk!
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Headset kapot contact met klantenservice
Heb 3 maanden geleden een headset gekocht van steelseries voor mijn Xbox series X. Helaas werkte deze na 3 maanden niet naar behoren. Contact gezocht met de klantenservice via mail. Ze hebben me zo goed geholpen. Er moesten wat handelingen gedaan worden met de headset om te kijken of het probleem op die manier opgelost kon worden. Helaas was dat niet het geval. Daarna duidelijke instructies gekregen om de headset te vernietigen en daar bewijs van te leveren. Nadat de headset vernietigd was kreeg ik een coupon waarmee ik een nieuwe kon gaan aanschaffen. Dit is 1 van de beste service die ik in jaren gehad heb. Ze gaven me het gevoel dat ik serieus genomen werd. Niet "o je headset is stuk, jammer dan". Steelseries is awesome
Steelseries is a nice brand good quality
Al mijn producten die ik bij steelseries heb gekocht zijn super. Alles werkt Fijn de Arctis 7 is een geweldige headset super fijn goed geluid. De steelseries rival 650 is een fijne muis. het rubbertje aan de rechterkant liet wel even los, maar dat heb ik gefixt alles zit nu goed vast. heb nu net een steelseries apex 7 red switch keyboard besteld alleen deze moet nog binnenkomen alleen het duurt nogal lang ik denk vanwege black friday etc
Ik heb een ps 5 gekocht chatmix werkt niet artic pro wireles
Ik heb een ps 5 gekocht alleen met chat mix werkt niet meer dus had gevraagd of er een oplossing was. Jammer genoeg was dat er niet maar goed valt mee te dealen. Ik kreeg gelijk antwoord toen ik mijn vraag had opgestuurd ze waren vriendelijke en snel