Mijn indruk van SteelSeries

Wat zeggen de reviews? Volgens mij levert SteelSeries meestal sterke producten. Ik zag dat veel mensen blij zijn met de kwaliteit en het design van hun gear, wat ik ook zelf heb ervaren. Toch horen sommige klussen over trage garantieafhandeling en dat sommige producten minder lang meegaan dan verwacht. Bijvoorbeeld, ik las dat een paar gebruikers moeite hadden om een kapotte muis snel vervangen te krijgen. Aan de andere kant wordt de klantenservice vaak als top beoordeeld – ik waardeer dat ze onderdelen gratis vervangen wanneer dat nodig is. Een verbetering zou kunnen zijn dat ze de responstijd van de klantenservice verder verkorten, zodat problemen sneller opgelost worden. Over het algemeen denk ik dat SteelSeries betrouwbare en innovatieve producten biedt, maar er is zeker ruimte om de after-sales service nog beter te maken.

De door ons geselecteerde videos.


Is de SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless de Bugatti onder de gaming headsets?
Steelseries Siberia Full Size Headset Unboxing and Reviews
UPDATED SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless, STILL WORTH IT IN 2024??

Nieuwste reviews

Slechte garantie afhandeling

Dure Nova pro wireless van 6 maanden oud van iemand overgenomen die geen bon/factuur had. Binnen een maand ging de headset stuk maar ik krijg geen garantie. Is dus mijn eerste maar ook zeker laatste Steelseries product wat ik heb gekocht. Het antwoord hieronder zegt genoeg denk ik, slaat helemaal nergens op.

W
Wijnand van't Hazeveld 10 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

geluid is ok zelfs met een audio mixer

geluid is ok zelfs met een audio mixer

X
Xavi Nanda 1 jaar geleden
8
Totaal
Zou hier weer kopen?

Headset kapot contact met klantenservice

Heb 3 maanden geleden een headset gekocht van steelseries voor mijn Xbox series X. Helaas werkte deze na 3 maanden niet naar behoren. Contact gezocht met de klantenservice via mail. Ze hebben me zo goed geholpen. Er moesten wat handelingen gedaan worden met de headset om te kijken of het probleem op die manier opgelost kon worden. Helaas was dat niet het geval. Daarna duidelijke instructies gekregen om de headset te vernietigen en daar bewijs van te leveren. Nadat de headset vernietigd was kreeg ik een coupon waarmee ik een nieuwe kon gaan aanschaffen. Dit is 1 van de beste service die ik in jaren gehad heb. Ze gaven me het gevoel dat ik serieus genomen werd. Niet "o je headset is stuk, jammer dan". Steelseries is awesome

P
Paul Engels 1 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over SteelSeries.


PART 2 | Insane budget quality gaming headphones 😱😳 #tech #headphones

Things to Know About The SteelSeries Arctis 7+ #steelseries #steelseriesarctis7plus #gamingheadset #gamingaccessories #review #techreview #headset #headphones #youtubeshorts #shorts #fyp

The Best Rated Gaming Headset, is it THAT Good? #Yorrick #GamingonTikTok

Slechtste reviews

Begin er niet aan.

Begin er niet aan.

A
Atacan Avni Tolan 4 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Slechte garantie afhandeling

Dure Nova pro wireless van 6 maanden oud van iemand overgenomen die geen bon/factuur had. Binnen een maand ging de headset stuk maar ik krijg geen garantie. Is dus mijn eerste maar ook zeker laatste Steelseries product wat ik heb gekocht. Het antwoord hieronder zegt genoeg denk ik, slaat helemaal nergens op.

W
Wijnand van't Hazeveld 10 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Zeer lange levertijd!

25 november besteld, zou 1 of 2 december geleverd worden. Is al lang, maar oké. Dat weet je. Op 3 december was het nog niet verstuurd, dus heb ik de order maar geannuleerd. Ook wel wat gefrustreerd, omdat mijn mailbox wel inmiddels vol was gelopen met spam van ze (reclame), en omdat ik niet meer in mijn loggen met mijn wachtwoord. 5 december heb ik een mail terug gehad dat ze de order niet met konden annuleren, en dat ik het pakket maar moest weigeren bij de deur. Het zou al zijn verstuurd. Inmiddels zit ik op de track en trace site al 2 dagen tegen de status "label created" aan te kijken en dus nog niks in huis. Het meest erge vind ik dat er niet eens excuses wordt gemaakt in de mails. Nee, dit pakket gaat retour, en ik stap over naar een ander merk!

E
Erik Stellingwerff 2 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Ik heb een ps 5 gekocht chatmix werkt niet artic pro wireles

Ik heb een ps 5 gekocht alleen met chat mix werkt niet meer dus had gevraagd of er een oplossing was. Jammer genoeg was dat er niet maar goed valt mee te dealen. Ik kreeg gelijk antwoord toen ik mijn vraag had opgestuurd ze waren vriendelijke en snel

A
Ano 4 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Headset kapot contact met klantenservice

Heb 3 maanden geleden een headset gekocht van steelseries voor mijn Xbox series X. Helaas werkte deze na 3 maanden niet naar behoren. Contact gezocht met de klantenservice via mail. Ze hebben me zo goed geholpen. Er moesten wat handelingen gedaan worden met de headset om te kijken of het probleem op die manier opgelost kon worden. Helaas was dat niet het geval. Daarna duidelijke instructies gekregen om de headset te vernietigen en daar bewijs van te leveren. Nadat de headset vernietigd was kreeg ik een coupon waarmee ik een nieuwe kon gaan aanschaffen. Dit is 1 van de beste service die ik in jaren gehad heb. Ze gaven me het gevoel dat ik serieus genomen werd. Niet "o je headset is stuk, jammer dan". Steelseries is awesome

P
Paul Engels 1 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Steelseries is a nice brand good quality

Al mijn producten die ik bij steelseries heb gekocht zijn super. Alles werkt Fijn de Arctis 7 is een geweldige headset super fijn goed geluid. De steelseries rival 650 is een fijne muis. het rubbertje aan de rechterkant liet wel even los, maar dat heb ik gefixt alles zit nu goed vast. heb nu net een steelseries apex 7 red switch keyboard besteld alleen deze moet nog binnenkomen alleen het duurt nogal lang ik denk vanwege black friday etc

M
Max 4 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review