Wat zeggen de reviews? Volgens mij levert SteelSeries meestal sterke producten. Ik zag dat veel mensen blij zijn met de kwaliteit en het design van hun gear, wat ik ook zelf heb ervaren. Toch horen sommige klussen over trage garantieafhandeling en dat sommige producten minder lang meegaan dan verwacht. Bijvoorbeeld, ik las dat een paar gebruikers moeite hadden om een kapotte muis snel vervangen te krijgen. Aan de andere kant wordt de klantenservice vaak als top beoordeeld – ik waardeer dat ze onderdelen gratis vervangen wanneer dat nodig is. Een verbetering zou kunnen zijn dat ze de responstijd van de klantenservice verder verkorten, zodat problemen sneller opgelost worden. Over het algemeen denk ik dat SteelSeries betrouwbare en innovatieve producten biedt, maar er is zeker ruimte om de after-sales service nog beter te maken.
De door ons geselecteerde videos.
Is de SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless de Bugatti onder de gaming headsets?
Steelseries Siberia Full Size Headset Unboxing and Reviews
UPDATED SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless, STILL WORTH IT IN 2024??
Ik gebruik al een tijdje de SteelSeries toetsenbord en ik moet zeggen dat de bouw echt stevig aanvoelt en de toetsen super prettig zijn om op te typen. Maar na ongeveer een jaar merkte ik dat de connectiviteit soms haperde tijdens het gamen, wat best frustrerend was. Toen ik de garantie wilde gebruiken, duurde het even voordat ik een reactie kreeg, en de communicatie kon veel sneller. Een keer had ik ook problemen met de geluidskwaliteit van mijn headset, maar gelukkig hebben ze dat uiteindelijk opgelost door een vervangend onderdeel te sturen. Ik zou graag zien dat SteelSeries hun garantieproces soepeler maakt, zodat je sneller geholpen wordt als er iets misgaat. Over het algemeen ben ik nog steeds tevreden met hun producten, maar de garantieafhandeling kan zeker beter.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding van SteelSeries over het algemeen best goed. Mijn Arctis 7 headset zit super comfortabel, het geluid is top en hij gaat al twee jaar zonder problemen mee. Dat vind ik echt waar voor wat je betaalt. Aan de andere kant zijn sommige van hun accessoires wel wat duurder. Het zou fijn zijn als ze meer betaalbare opties zouden aanbieden, zodat ook de prijsbewuste gamers iets kunnen vinden zonder in te leveren op kwaliteit. Daarnaast zou een uitgebreidere en makkelijkere garantie-structuur helpen, want ik had een keer een defect aan mijn muis en de afhandeling duurde langer dan verwacht. Als SteelSeries hier wat in kan verbeteren, dan is de prijs-kwaliteitverhouding echt nog aantrekkelijker.
Eigenlijk was mijn ervaring met de klantenservice van SteelSeries best wisselvallig. Een keer had ik problemen met mijn toetsenbord en het duurde echt even voordat ik een reactie kreeg, wat best frustrerend was. Toen ik uiteindelijk werd geholpen, leek de communicatie niet helemaal soepel en moest ik mijn probleem meerdere keren uitleggen. Aan de andere kant had ik ook eens snel hulp nodig voor een defecte muis en daar waren de medewerkers supervriendelijk en vonden ze razendsnel een oplossing. Het zou echt top zijn als ze hun reactietijden kunnen verbeteren en zorgen dat de communicatie consistenter is. Misschien kunnen ze ook wat meer trainen in het efficiënt afhandelen van klachten, zodat iedereen dezelfde goede ervaring heeft.
Ik heb meestal mijn SteelSeries spullen snel binnengekregen, vaak binnen een paar dagen na bestellen. Een keer liep het echter mis en duurde de levering wel twee weken, wat best vervelend was. Toen ik iets wilde retourneren, was dat over het algemeen makkelijk, maar het duurde soms even voordat ik een reactie kreeg van de klantenservice. Het zou top zijn als ze hun responstijden kunnen versnellen, zodat terugsturen en hulp sneller geregeld wordt.
Mijn eigen ervaring met de reputatie van SteelSeries is over het algemeen positief. Ik heb al meerdere keren hun producten aangeschaft, zoals een muis en een headset, en ze hebben me nooit teleurgesteld qua kwaliteit. Wat ik echt waardeer, is dat hun klantenservice snel reageert wanneer ik vragen had – bijvoorbeeld toen mijn headset niet meer goed verbinding maakte, kregen ze binnen 24 uur een oplossing aangeboden. Echter, één ding dat beter kan, is de garantieafhandeling. Het kostte wat tijd voordat mijn garantieclaim volledig werd verwerkt. Misschien kunnen ze dit proces efficiënter maken door duidelijkere instructies te geven en sneller te reageren. Al met al vind ik SteelSeries een betrouwbaar merk dat blijft verbeteren.
SteelSeries komt echt met toffe innovaties, zoals hun slimme RGB-verlichting en de draadloze connecties die gameplay een stuk soepeler maken. Maar als het gaat om duurzaamheid, kan er zeker beter. Ik zou graag zien dat ze meer gerecyclede materialen gebruiken in hun producten en verpakkingen. Bijvoorbeeld, hun muizen en toetsenborden zouden niet alleen langer mee moeten gaan, maar ook makkelijker te recyclen zijn aan het einde van hun levensduur. Ook een terugnameprogramma voor oude gear zou een mooie stap zijn. Zo maken ze niet alleen gamers blij, maar dragen ze ook bij aan een beter milieu. Er is dus zeker ruimte voor SteelSeries om hier wat stappen in te zetten.
Ik vind de aanbiedingen van SteelSeries over het algemeen best goed. Toen mijn headset na een paar maanden ineens kapot ging, kreeg ik ineens een korting aangeboden voor een nieuwe zonder gedoe, wat ik echt waardeerde. Soms is de communicatie echter wat onduidelijk; ik heb bijvoorbeeld een malle promo gemist omdat ik geen melding kreeg. Het zou top zijn als ze dat beter regelen, zodat niemand zoiets over het hoofd ziet. Daarnaast zijn de deals meestal duidelijk en de producten precies wat je verwacht. Al met al zijn de aanbiedingen vaak aantrekkelijk, maar er is zeker ruimte voor wat verbetering in de communicatie.
Nieuwste reviews
Slechte garantie afhandeling
Dure Nova pro wireless van 6 maanden oud van iemand overgenomen die geen bon/factuur had. Binnen een maand ging de headset stuk maar ik krijg geen garantie. Is dus mijn eerste maar ook zeker laatste Steelseries product wat ik heb gekocht.
Het antwoord hieronder zegt genoeg denk ik, slaat helemaal nergens op.
Heb 3 maanden geleden een headset gekocht van steelseries voor mijn Xbox series X. Helaas werkte deze na 3 maanden niet naar behoren. Contact gezocht met de klantenservice via mail. Ze hebben me zo goed geholpen. Er moesten wat handelingen gedaan worden met de headset om te kijken of het probleem op die manier opgelost kon worden. Helaas was dat niet het geval. Daarna duidelijke instructies gekregen om de headset te vernietigen en daar bewijs van te leveren. Nadat de headset vernietigd was kreeg ik een coupon waarmee ik een nieuwe kon gaan aanschaffen. Dit is 1 van de beste service die ik in jaren gehad heb. Ze gaven me het gevoel dat ik serieus genomen werd. Niet "o je headset is stuk, jammer dan". Steelseries is awesome
Things to Know About The SteelSeries Arctis 7+ #steelseries #steelseriesarctis7plus #gamingheadset #gamingaccessories #review #techreview #headset #headphones #youtubeshorts #shorts #fyp
The Best Rated Gaming Headset, is it THAT Good? #Yorrick #GamingonTikTok
Dure Nova pro wireless van 6 maanden oud van iemand overgenomen die geen bon/factuur had. Binnen een maand ging de headset stuk maar ik krijg geen garantie. Is dus mijn eerste maar ook zeker laatste Steelseries product wat ik heb gekocht.
Het antwoord hieronder zegt genoeg denk ik, slaat helemaal nergens op.
25 november besteld, zou 1 of 2 december geleverd worden. Is al lang, maar oké. Dat weet je. Op 3 december was het nog niet verstuurd, dus heb ik de order maar geannuleerd. Ook wel wat gefrustreerd, omdat mijn mailbox wel inmiddels vol was gelopen met spam van ze (reclame), en omdat ik niet meer in mijn loggen met mijn wachtwoord. 5 december heb ik een mail terug gehad dat ze de order niet met konden annuleren, en dat ik het pakket maar moest weigeren bij de deur. Het zou al zijn verstuurd. Inmiddels zit ik op de track en trace site al 2 dagen tegen de status "label created" aan te kijken en dus nog niks in huis. Het meest erge vind ik dat er niet eens excuses wordt gemaakt in de mails. Nee, dit pakket gaat retour, en ik stap over naar een ander merk!
Ik heb een ps 5 gekocht chatmix werkt niet artic pro wireles
Ik heb een ps 5 gekocht alleen met chat mix werkt niet meer dus had gevraagd of er een oplossing was. Jammer genoeg was dat er niet maar goed valt mee te dealen. Ik kreeg gelijk antwoord toen ik mijn vraag had opgestuurd ze waren vriendelijke en snel
Heb 3 maanden geleden een headset gekocht van steelseries voor mijn Xbox series X. Helaas werkte deze na 3 maanden niet naar behoren. Contact gezocht met de klantenservice via mail. Ze hebben me zo goed geholpen. Er moesten wat handelingen gedaan worden met de headset om te kijken of het probleem op die manier opgelost kon worden. Helaas was dat niet het geval. Daarna duidelijke instructies gekregen om de headset te vernietigen en daar bewijs van te leveren. Nadat de headset vernietigd was kreeg ik een coupon waarmee ik een nieuwe kon gaan aanschaffen. Dit is 1 van de beste service die ik in jaren gehad heb. Ze gaven me het gevoel dat ik serieus genomen werd. Niet "o je headset is stuk, jammer dan". Steelseries is awesome
Al mijn producten die ik bij steelseries heb gekocht zijn super. Alles werkt Fijn de Arctis 7 is een geweldige headset super fijn goed geluid. De steelseries rival 650 is een fijne muis. het rubbertje aan de rechterkant liet wel even los, maar dat heb ik gefixt alles zit nu goed vast. heb nu net een steelseries apex 7 red switch keyboard besteld alleen deze moet nog binnenkomen alleen het duurt nogal lang ik denk vanwege black friday etc