Mijn eigen ervaring met REVOLVE is best wisselvallig. De kleding die ik heb gekocht, zit echt goed en de kwaliteit is top, zoals die leren jas die ik vorige maand bestelde – die ziet er nog steeds uit als nieuw. Maar ik heb ook wat minder leuke momenten gehad, vooral met de klantenservice. Eén keer kreeg ik de verkeerde maat en het duurde echt lang voordat ze het oplosten, wat behoorlijk frustrerend was. Daarnaast vond ik de website soms wat onduidelijk, vooral bij het volgen van mijn bestelling. Ik zou REVOLVE aanraden om hun klantenservice sneller te maken en de informatie op hun site duidelijker te maken, zodat het shoppen nóg makkelijker wordt.
De door ons geselecteerde videos.
REVOLVE Clothing Haul | First Impressions (KEEP OR RETURN)
REVOLVE REVIEW! DON'T BUY REVOLVE Before Watching THIS VIDEO! REVOLVE.COM
Revolve.com Website Reviews I Let's see If Revolve is Scam or Genuine Store.
Ik vind de kwaliteit van REVOLVE echt sterk. Mijn laatste jas van hen is na meerdere winters nog steeds in topconditie, zonder slijtage of kleurverlies. Ook merk ik dat de stiksels goed vastzitten, wat niet altijd het geval is bij andere merken. Toen ik eens een shirt had dat een klein defect had, reageerde hun klantenservice super snel en kregen ze het meteen omgeruild. Toch zou het fijn zijn als ze iets langere garantieperiodes aanbieden, vooral voor de duurdere items. Al met al ben ik heel tevreden met de productkwaliteit en de garantie die REVOLVE biedt.
Ik vind dat REVOLVE echt goede waar voor je geld biedt. Ik heb bijvoorbeeld een paar truien gekocht die niet alleen lekker zitten, maar ook na meerdere wasbeurten er nog steeds nieuw uitzien. Ook vind ik het fijn dat er geen verborgen kosten zijn bij het bestellen, dat scheelt een hoop gedoe. Toch kan het soms wat prijzig zijn, zeker als je net geen sale loopt. Het zou top zijn als ze meer betaalbare opties toevoegen zonder dat de kwaliteit daar onder lijdt. Misschien kunnen ze ook een spaarprogramma introduceren voor vaste klanten, dat zou echt welkom zijn!
Mijn ervaring met de klantenservice van REVOLVE is eigenlijk best wisselvallig geweest. Een keer had ik een probleem met een verkeerde levering en dat hebben ze in een paar uur geregeld zonder gedoe, wat echt top was. Maar een andere keer heb ik een e-mail gestuurd over een terugbetaling en ik heb daar echt weken niets van gehoord. Het voelde alsof ik in een draaiende deur stond. Ik zou graag zien dat REVOLVE hun communicatielijnen beter op orde krijgt en echt consistent reageert, zodat je niet het gevoel hebt dat je haar rond moet draaien voor hulp.
Ik vond de levering bij REVOLVE echt snel, mijn bestelling was binnen twee dagen al bij me thuis en alles was mooi verpakt zonder extra kosten. Een keer had ik wel een probleem omdat een jas niet aankwam, maar de klantenservice repareerde dat snel en stuurde meteen een nieuwe. Toch zou het handig zijn als ze hun verzendinformatie wat nauwkeuriger bijhouden, zodat je meteen weet waar je pakketje is. Ook zou het fijn zijn als de tracking updates vaker komen, zodat je minder in het ongewisse zit over de levering.
Ik heb zelf ook wat wisselende ervaringen met REVOLVE. Een keer moest ik contact opnemen over een verkeerd geleverd artikel en het duurde echt lang voordat ik een reactie kreeg, dat vind ik niet fijn. Aan de andere kant zijn de kledingstukken vaak trendy en van goede kwaliteit, dat waardeer ik wel. Ik denk dat REVOLVE echt moet werken aan hun klantenservice door sneller te reageren en vriendelijker te zijn. Ook zouden ze transparanter kunnen zijn over hun dierenbeleid, bijvoorbeeld door duidelijkere informatie op hun website te zetten. Zo kunnen klanten beter geïnformeerd kiezen en vertrouwen opbouwen.
Ik vind dat REVOLVE echt een stuk beter kan doen op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Persoonlijk heb ik gemerkt dat veel hun kleding niet van duurzame materialen is gemaakt en dat het lastig is om inzicht te krijgen in waar en hoe hun producten worden vervaardigd. Het zou super zijn als ze overstappen op biologisch katoen of gerecyclede stoffen gebruiken. Ook zou het transparanter zijn als ze meer informatie delen over hun productieproces. Daarnaast zou een kledinginzamelingsprogramma of het aanbieden van reparatiediensten laten zien dat ze echt geven om het milieu. Tot nu toe lijkt het alsof duurzaamheid bij REVOLVE nog niet de prioriteit heeft die het verdient.
Nieuwste reviews
Topservice
Topservice . Mijn bestelling werd 2 dagen later geleverd . Dank u wel !
Mijn pakket was bij mijn buurman geleverd waar ik in een conflict zit, die de deur niet open doet om mijn pakket te geven. Ik heb de situatie uitgelegd aan de klantenservice en zonder al te veel moeite hebben ze mij een oplossing geboden of mijn geld terug of een nieuwe zending. Ik heb voor de laatste gekozen en dit keer kreeg ik wel een bericht van fedex dat ze langskomen dus kon ik er rekening mee houden. Binnen 1 dag had ik mijn bestelling binnen. Echt een top service
Verschillende keren cosmeticaproducten gekocht bij Revolve en elke keer enorm tevreden. Super snelle levering (2 werkdagen) hoewel het pakketje uit de Verenigde Staten komt. Aanbevolen!!
Bestelling niet bezorgd door fedex. Gelijk contact opgenomen met revolve die vertelde dat ik 24 uur moest wachten. De volgende dag toen ik hun weer berichten (24 uur voorbij) kwamen ze met een smoes aan dat ik nog een dag moest wachten. Luisteren totaal niet naar je ookal kom je met bewijs dat 24 uur toch echt voorbij is. Verschrikkelijk customer service. Vooral Lauren C die mij geholpen heeft of eigenlijk helemaal niet geholpen heeft.
Revolva Europe: Kleding besteld € 90 en is niet aangekomen.
e-mail van customerservice werkt niet (meer). Geld is niet terug te vorderen omdat er via Mollie is betaald. Track en Trace is van China post. Aangifte gedaan bij de politie en melding gemaakt bij ACM Consuwijzer.
Mijn pakket was bij mijn buurman geleverd waar ik in een conflict zit, die de deur niet open doet om mijn pakket te geven. Ik heb de situatie uitgelegd aan de klantenservice en zonder al te veel moeite hebben ze mij een oplossing geboden of mijn geld terug of een nieuwe zending. Ik heb voor de laatste gekozen en dit keer kreeg ik wel een bericht van fedex dat ze langskomen dus kon ik er rekening mee houden. Binnen 1 dag had ik mijn bestelling binnen. Echt een top service
Ik bestelde higher-end skincare bij Revolve op vrijdag, en het pakje werd al geleverd op dinsdag! Niks op aan te merken, vlotte service, goed verpakt, geen import- of douanekosten moeten betalen.