Ik vind het meestal positief over wat de reviews zeggen over EP. Veel mensen zijn blij met de kwaliteit van de producten en het slimme advies dat ze krijgen, en dat heb ik zelf ook ervaren toen ik mijn nieuwe koelkast bij EP kocht. De medewerkers waren echt deskundig en behulpzaam. Toch merk ik ook dat er wat gemengde gevoelens zijn over de garantie en klantenservice. Een vriend van me had problemen met een defect apparaat en vond de garantievoorwaarden nogal ingewikkeld. Misschien kan EP hier wat duidelijker in zijn en sneller reageren op klachten. Ook de prijzen variëren nogal, wat voor sommige klanten een struikelblok is. Het zou fijn zijn als EP meer consistente aanbiedingen kon doen, zodat iedereen zich meer gewaardeerd voelt. Over het algemeen denk ik dat EP een betrouwbaar merk is met veel te bieden, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de klantenservice en prijsstelling.
De door ons geselecteerde videos.
Pop The Balloon or Find Love | Ep 30 Review
Old Modern Women Are EXACTLY The Same! | Ep 29 Review
FROM Season 3 Episode 8 Breakdown, Theories & Clues!
Ik ben over het algemeen tevreden over de productkwaliteit van EP. Toen ik een nieuwe keukenapparaat bij hen kocht, merkte ik meteen dat alles stevig en goed afgemaakt was. De installatie werd professioneel geregeld, wat ik echt waardeerde. Maar toen er een klein probleem was met mijn oven na zes maanden, verliep de garantieafhandeling niet zo soepel. Het duurde wat langer dan verwacht om een monteur te krijgen, en de communicatie was soms onduidelijk. Ik zou EP kunnen verbeteren door hun reparatiediensten sneller en transparanter te maken, zodat klanten minder gedoe hebben als er iets misgaat. Desondanks blijft de kwaliteit van de producten solid en ben ik verder tevreden met mijn aankopen bij EP.
Ik vind dat de prijs-kwaliteitverhouding bij EP best in orde is. Toen ik een nieuw apparaat kocht, merkte ik dat het iets prijziger was dan bij een paar andere winkels, maar de kwaliteit bleek dit zeker waard. Het product werkt prima en het advies dat ik kreeg was echt behulpzaam, wat me het gevoel gaf dat ik goede waar voor mijn geld kreeg. Een dingetje dat beter kan, zijn de reparatiekosten. Die zitten nogal hoog in vergelijking met andere plekken. Misschien kan EP hier naar kijken en de prijzen een beetje omlaag brengen of transparanter maken. Ook zouden lagere verzendkosten een pluspunt zijn, want daar ervaar ik soms wel wat extra kosten aan.
Persoonlijk vond ik de klantenservice van EP best oke. Een keer had ik een verkeerd product ontvangen, maar ze hebben het snel rechtgezet en het juiste gratis opgestuurd. De medewerkers waren vriendelijk en echt behulpzaam, wat ik super waardeerde. Toch vond ik de communicatie soms wat onduidelijk. Toen ik vragen had over de installatie, kregen de antwoorden niet altijd helder, waardoor ik wat langer moest wachten op een oplossing. Het zou top zijn als EP hun communicatie wat duidelijker maakt en meer transparante info geeft, zodat klanten minder in de war raken. Al met al ben ik tevreden, maar er is zeker ruimte om dit onderdeel nog te verbeteren.
Ik heb zelf gemerkt dat de levering soms echt traag kan zijn. Een keer bestelde ik een lamp en het duurde maar liefst drie weken voordat die aankwam, terwijl ze op de website iets snelsiden. Dat was best frustrerend. Ook was de communicatie niet altijd even duidelijk; ik kreeg nauwelijks updates over waar mijn pakket zat. Bij het terugsturen van een product liep ik in de knoop omdat de instructies verwarrend waren en het retourproces onduidelijk. Het zou top zijn als EP: hier wat kan verbeteren, bijvoorbeeld door duidelijkere leveringsinformatie te geven en het retourproces soepeler en sneller te maken. Zo wordt het een stuk makkelijker voor klanten.
In mijn ervaring met EP zie ik echt de twee kanten van hun reputatie. Toen ik een product kocht, werd ik super vriendelijk geholpen door iemand die alles goed uitlegde en meteen leek te weten waar hij het over had. Dat gaf me vertrouwen. Maar later had ik problemen met een bestelling en merkte ik dat de e-mails niet altijd duidelijk waren en ik lang moest wachten op een reactie. Soms voelde het alsof ik niet serieus werd genomen. Ik denk dat EP echt kan verbeteren door hun communicatie consistenter te maken en sneller te reageren op klantenproblemen. Zo zouden ze die positieve kant meer kunnen laten zien en minder frustratie bij klanten veroorzaken.
Ik ben echt onder de indruk van hoe EP met innovatie en duurzaamheid omgaat. Toen ik hun slimme thermostaat installeerde, merkte ik meteen dat het systeem efficiënt werkt en mijn energieverbruik verlaagt. Het personeel was super deskundig en nam de tijd om alles duidelijk uit te leggen. Een tip voor verbetering zou zijn dat ze wat meer duurzame materialen kunnen gebruiken bij de verpakking van hun producten. Ook zouden ze hun installatiebelofte beter moeten nakomen, zodat klanten niet hoeven te wachten. Al met al laat EP zien dat ze serieus bezig zijn met een groene toekomst, wat ik heel waardeer.
Ik ben best tevreden over de aanbiedingen en promoties bij EP. Een keer heb ik via de klantenservice een 20% kortingscode gekregen, wat superhandig was voor mijn aankoop. Het zou echter nog beter zijn als ze vaker zulke exclusieve deals aanbieden zonder dat je eerst contact moet opnemen. Daarnaast zou EP kunnen kijken naar tijdelijke flash sales of loyaliteitskortingen voor vaste klanten. Zo blijft het aanbod fris en blijven klanten gestimuleerd om terug te komen voor meer mooie deals.
Nieuwste reviews
zeer veel kennis van zaken
zeer veel kennis van zaken , en de service was ook zeer goed
Service is TOP!
Vriendelijk en heldere manier van werken.
Vergissingen, ook aan de kan van de klant worden sportief en adequaat opgelost.
Vakkundige en snelle installatie.
Prijs is concurerend, zeker als je bovenstaande meerekent.
Een prijzige koelkast maar de kwaliteit is er naar.
Duurde helaas wat langer door de feestdagen maar uiteindelijk prima en vakkundig geïnstalleerd.
Ook de kastdeur netjes gemonteerd en afgesteld. (Inbouwkoelkast)
Trả lời @Linh Lan🌸 #vanhitieuthu tập 2 #xuhuong #learnontiktok
Slechtste reviews
Zeer slechte afhandeling klachten en reparatie
Bij dit bedrijf meerder producten gekocht met extra garantie. Na een aantal jaren is AEG wasmachine defect. EP Beerepoot Hoorn gebeld, de machine is netjes opgehaald en vervolgens een goede leenmachine gekregen. Na twee weken kwam de wasmachine retour, bij de eerste was begon hij spontaan te roken en naar rubber te stinken. EP beerepoot Hoorn weer gebeld, de machine werd weer opgehaald en kregen vervolgens een vies smerige ruilmachine. Nadat we deze zelf grondig hebben gereinigd bleek deze nog de gemiddelde geluidsnorm te overschrijden. Inmiddels dik 6 weken verder meerder keren contact opgenomen met EP beerepoot Hoorn. De klant is koning vervalt bij het telefonisch contact. Geen concrete antwoorden en wordt behandeld als zeurende klant die gewoon maar moet afwachten totdat hun een keer contact op nemen. Wat dus niet gebeurt. Ron je hebt gelijk jongen, maar je ziet ons niet meer als klant.
2 keer besteld
eerste keer komen ze er na een week mee, dat er door Afterpay een levering is tegengehouden.
okay, kan gebeuren!
nieuwe bestelling geplaatst via in3, komen ze er na een week ineens mee dat de bestelling niet teruggevonden kan worden in het systeem.
terwijl ik vanuit in3 alsmede vanuit EP een betaalbevestiging heb
wat een ballentent
Mijn bestelling kwam later binnen als er was belooft. Ik had aangegeven dat het afleveradres anders was als het factuuradres. Ik kreeg een mail met dat het werd bezorgd op het factuuradres. Toen ik de track & track invulde kwam er niks omhoog omdat het toch weer binnen kwam op het afleveradres. Ik heb dit laten weten aan de klantenservice die alleen een koude verontschuldiging stuurde.
EP.nl
Zo’n 5 jaar geleden hebben wij een friteuse (merk Fritel) gekocht bij EP.nl.
Toen de thermostaatknop problemen had, dachten we niet direct aan garantie, maar toen ik bij toeval op zolder de doos van de frietpan tegenkwam en zag dat er 10 jaar garantie op zat hebben we toch maar even contact gezocht met EP of ze wat voor ons konden doen.
Ik werd meteen verwezen naar een van hun winkels in onze regio waar ik hem in mocht leveren. Aankoopbewijs erbij en ze zouden het voor me gaan regelen.
Dat heeft hen heel veel tijd en moeite gekost aangezien ik wel een orderbevestiging had, en een betalingsbewijs en de originele doos, maar Fritel dat onvoldoende aankoopbewijs vond. De originele factuur konden we niet meer achterhalen, aangezien die niet per mail was gekomen en geen idee of en op welke manier we die dan wel hadden ontvangen 5 jaar geleden.
Gelukkig heeft EP alles gedaan wat ze konden en Fritel heeft de pan uiteindelijk binnen garantie gerepareerd. Dat hebben we overduidelijk aan EP te danken! Wij zouden dus zondermeer daar opnieuw bestellen, levering destijds ging ook fluitend, ze hadden een gunstige prijsstelling en de levering verliep tiptop. Ik ben van mening dat je een bedrijf pas echt leert kennen als je een probleem hebt. De echte goede onderscheiden zich in superservice en dat doet EP!