Eerlijk gezegd zie ik in de reviews dat veel mensen blij zijn met de lage prijzen en het ruime aanbod van Eneba, vooral als je op zoek bent naar games of cadeaukaarten. Maar er zijn ook best wat frustraties over de klantenservice. Bijvoorbeeld, meerdere reviews noemen dat de garantievoorwaarden een beetje rommelig zijn en dat terugbetalingen soms veel langer duren dan verwacht. Het zou echt helpen als Eneba duidelijkere uitleg geeft over de garanties en hun terugbetalingsproces versnelt. Ook een simpelere retourprocedure zou de algehele ervaring voor klanten veel beter maken. Als Eneba hier wat in investeert, denk ik dat ze veel meer tevreden gebruikers zullen hebben.
De door ons geselecteerde videos.
IS ENEBA LEGIT? I BUY A GAME LIVE 🔥
Don't get SCAMMED on Eneba.com
Testing To See if Eneba Is A Scam or Legit Website to Buy Steam Keys For Cheap | DYMABASE SHORTS
Ik moet zeggen dat mijn ervaring met de productkwaliteit van Eneba best goed is geweest. Ik heb meerdere gamekeys en giftcards bij hen gekocht en tot nu toe hebben ze allemaal zonder problemen gewerkt. Eenmaal had ik een sleutel die niet werkte, maar de klantenservice reageerde snel en kreeg me meteen een vervangende code. Dat vind ik echt fijn. Toch zou het handig zijn als ze wat duidelijker waren over de regiocodes, want ik merkte soms dat een code niet in mijn regio werkte en dat was even frustrerend. Ook zouden de garantievoorwaarden wat eenvoudiger uitgelegd kunnen worden, zodat je precies weet wat je kunt verwachten als er iets misgaat. Over het algemeen ben ik tevreden met de kwaliteit en de service van Eneba, maar er is zeker ruimte voor wat verbeteringen.
Ik vind dat de prijs-kwaliteitverhouding bij Eneba best goed is. Ik heb vaak goedkopere games gevonden dan bij andere winkels, wat altijd een pluspunt is. Bijvoorbeeld, laatst kocht ik een populaire game voor bijna 20% minder dan de officiële prijs. Toch merk ik soms dat de kwaliteit van de klantenservice beter kan. Een keer had ik een probleem met mijn aankoop en het duurde wat lang voordat ik een reactie kreeg. Het zou top zijn als ze hier sneller in konden schakelen. Ook zou een uitgebreider aanbod van nieuwe releases fijn zijn, zodat je niet alleen de oudere titels tegen lage prijzen vindt.
Ik moet zeggen, mijn ervaringen met de klantenservice van Eneba zijn best wisselvallig. Een keer had ik een probleem met een code die gewoon niet werkte. Ik heb meteen hun support gemaild en gelukkig kregen ze binnen een paar uur een nieuwe code gestuurd, dat was super chill. Maar een andere keer wilde ik een bestelling annuleren en kreeg ik geen reactie op mijn mails, dat was echt frustrerend. Ze zouden echt sneller moeten reageren als er iets misgaat. Ook zou het handig zijn als ze een live chat optie hadden, zodat je meteen met iemand kunt praten in plaats van te wachten op een e-mailantwoord.
Mijn ervaring met de levering bij Eneba was verder prima. Ik bestelde op dinsdag en de codes waren al zondag bij mij, wat super snel is. Maar een keer kreeg ik per ongeluk de verkeerde code bij een cadeaukaart, dat was wel irritant. Toen ik het terug wilde sturen, duurde het echt even voordat ik mijn geld terugkreeg. Het zou top zijn als ze die fouten met codes kunnen verminderen en de terugbetalingen wat sneller kunnen laten verlopen.
Voor mij zit Eneba een beetje in het grijze gebied als het gaat om reputatie. Toen ik mijn eerste aankoop deed, verliep alles soepel en kreeg ik snel mijn code, wat super was. Maar ik heb ook gehoord dat sommige mensen vastliepen met hun orders of moeite hadden om contact te krijgen met de klantenservice. Het zou echt top zijn als Eneba transparanter is over hun processen en sneller reageert op problemen. Ook zou een betere communicatie ervoor zorgen dat niemand zich buitengesloten voelt. Al met al is het een handige site, maar er is zeker ruimte om de reputatie te verbeteren.
Ik vind dat Eneba echt meedenkt als het gaat om innovatie en duurzaamheid. Zo hebben ze onlangs hun app vernieuwd met een slimme zoekfunctie, waardoor je veel sneller vindt wat je zoekt. Dat scheelt tijd en frustratie. Op het gebied van duurzaamheid waardeer ik dat ze digitale sleutels aanbieden in plaats van fysieke producten, waardoor er minder afval ontstaat. Een dingetje dat beter kan, is misschien meer transparantie over hun energiegebruik. Het zou top zijn als ze laten zien hoe ze hun servers duurzamer maken of overstappen op groene energie. Overall zie ik Eneba als een bedrijf dat vooruit wil, maar er is altijd ruimte voor nog meer groene stappen.
Persoonlijk ben ik echt blij met de aanbiedingen en promoties bij Eneba. Een paar keer heb ik supergoed gespaard op Xbox Gamepass-abonnementen en cadeaukaarten. Een keer vond ik een game die ik al tijden wilde hebben voor bijna de helft van de prijs, dat was echt top! Soms zou het echter handiger zijn als ze duidelijkere info geven over wanneer nieuwe deals starten, zodat je niks mist. Ook een loyaliteitsprogramma zou tof zijn, waarbij vaste klanten extra kortingen of speciale aanbiedingen krijgen. Al met al zijn de aanbiedingen geweldig, maar met wat extra's kan het nog beter.
Nieuwste reviews
De code voor een item in Roblox kwam…
De code voor een item in Roblox kwam binnen een minuut binnen. En deze werkte goed. De nieuwe eigenaar was heel blij.
Hier durf ik meer aankopen te doen.
Ik kocht 3x i tunes twv van 300€ en het bedrag ging van de rekening maar op het scherm enkel de mededeling dat " payment rejected" was
In de helpdesk stond wel dat al er een probleem van dergelijke aard zich voordeed dat dit dan zou verholpen worden en de som zou terugbetaald worden....ik mag het hopen !
Geen persoonlijke mail hierover of zo; ik was geschrokken want geld is dus weg en niks in de plaats
Hopelijk is de service ok en snelle terugbetaling, dan kan ik ***** 5 sterren geven hiervoor
Harley is so cute definitely worth it <3 #fortnite #fortnitegirl #gaming #fyp
FINALLY GOT HARLEY😤 Ill forever use Eneba from now on☺️ #eneba #foryou
Respondendo a @Lipex expliquei com força #games #gamer #eneba
Slechtste reviews
Xbox game pass ultimate voor 1 maand…
Xbox game pass ultimate voor 1 maand gekocht kreeg netjes de code maar kon deze niet activeren omdat je een paypal of creditcard moet toevoegen maar deze heb ik niet. Er stond nergens in de beschrijving dat je dit toe moest voegen, ik heb nu niks aan de code
Gisteren een code aangekocht voor F1 2023, code werkt niet (not valid), heen en weer gemaild, de enige tip die ik krijg is wachten en dat het niet de fout van eneba is dat het niet werkt (van wie wel dan??). Contact gehad met EA (origin), die beweren dat ik opgelicht ben? Wordt vervolgt, ben benieuwd hoe dit wordt opgelost.
Leuke reactie ook van Eneba, ik plaats deze review uiteraard omdat ik als een hond behandeld wordt, en er niemand bereid is te kijken naar een oplossing voor mijn probleem!!!!!!!!! Ik kan maar een advies geven, blijf ver uit de buurt van Eneba!
Ik heb alleen ruimte voor een referentienummer daar heb ik het bestelnummer van mijn bestelling ingevoerd, het ticketnummer is: 2504895.
Ik had een game gehaald bij Eneba alleen had ik een probleem dat ik de game niet kon spelen. Ik had hun gecontacteerd maar ze deden er helemaal niks aan. Zo duurde het erg lang voor reactie, kreeg ik mijn geld niet terug en willen ze niet eens de verantwoordelijkheid nemen voor iets wat hun fout hebben gedaan.