Camera Tweedehands

Bezorging 6

7

Camera Tweedehands

Schrijf een review over Camera Tweedehands

Camera Tweedehands is dé specialist op het gebied van tweedehands camera's en lenzen. Met ruim 13 jaar ervaring en een showroom in Geldermalsen, biedt deze winkel een ruim aanbod aan refurbished camera's en lenzen van verschillende topmerken zoals Nikon, Canon, Sony, Olympus, Fujifilm, en meer. Bij Camera Tweedehands kunt u vertrouwen op kwaliteit, eerlijke prijzen en een goede service.

De Voordelen van Tweedehands Fotoapparatuur

Het kopen van tweedehands camera's en lenzen heeft vele voordelen. Ten eerste is het prijsverschil ten opzichte van nieuwe apparatuur enorm, soms kan het wel 50% schelen. Dit is ideaal voor mensen met een klein budget of voor beginners die hun eerste camera willen kopen. Daarnaast is een refurbished camera een duurzame keuze, omdat het zorgt voor minder elektronisch afval en zo bijdraagt aan een beter milieu. Bovendien zijn de camera's technisch en uiterlijk vrijwel niet te onderscheiden van nieuwe modellen.

"Fotografie is een manier om het leven een seconde stil te zetten." - Marty Rubin

Kwaliteit en Garantie

Camera Tweedehands garandeert de kwaliteit van al hun producten. Elke camera occasion wordt grondig gecontroleerd, schoongemaakt en getest voordat deze wordt aangeboden in de webshop. Indien nodig worden ook onderdelen vervangen. Daarom biedt Camera Tweedehands altijd minimaal 12 maanden garantie op tweedehands fotoapparatuur. Zo kunt u met een gerust hart uw refurbished camera of lens aanschaffen.

Eerlijk en Transparant

Wat u ziet op de website van Camera Tweedehands is ook daadwerkelijk wat u krijgt. Alle productfoto's worden namelijk door het team zelf gemaakt, zodat u precies kunt zien in welke staat het product is. Zo komt u achteraf niet voor verrassingen te staan. Het team van Camera Tweedehands staat bekend om hun eerlijke prijzen en uitstekende klantenservice. Met een gemiddelde score van 9.6/10 op Webwinkelkeur kan worden gesteld dat klanten zeer tevreden zijn over hun ervaringen met deze winkel.

Het Aanbod

Camera Tweedehands heeft een ruim assortiment aan camera occasions en lenzen van verschillende merken, zoals Nikon, Canon, Sony, Fujifilm, Olympus, Leica, Hasselblad, en meer. Of u nu op zoek bent naar een body van Canon, een objectief van Nikon, of een systeemcamera van Sony, de kans is groot dat u slaagt bij Camera Tweedehands. Het complete aanbod kunt u online bekijken, maar u bent ook van harte welkom in de showroom in Geldermalsen om de camera's en lenzen in het echt te bekijken en uit te proberen.

Inkoop en Inruil

Bij Camera Tweedehands heeft u ook de mogelijkheid om uw eigen tweedehands fotoapparatuur in te ruilen. Afhankelijk van de staat van uw apparatuur kunt u een eerlijke prijs terugkrijgen, die u kunt gebruiken als korting voor de refurbished camera die u wilt kopen. Zo kunt u uw oude apparatuur een tweede leven geven en tegelijkertijd geld besparen op uw nieuwe aankoop.

Laat uw Review achter!

Heeft u ooit iets gekocht bij Camera Tweedehands? Laat dan alstublieft uw review achter op ReviewsBird. Uw mening en ervaring zijn waardevol voor andere potentiële klanten en helpen hen bij het maken van een weloverwogen beslissing. We horen graag wat uw ervaring was met Camera Tweedehands!

v
van de Greef 10 maanden geleden
7
Ik heb onlangs mijn eerste spiegelreflexcamera gekocht bij Camera-Tweedehands en ik ben zeer tevreden over de service die zij bieden. Het assortiment van tweedehands camera's en lenzen is en...

Uitstekende service en garantie - Geweldige selectie occasions at Camara Tweedehands

Ik heb onlangs mijn eerste spiegelreflexcamera gekocht bij Camera-Tweedehands en ik ben zeer tevreden over de service die zij bieden. Het assortiment van tweedehands camera's en lenzen is enorm, waardoor ik veel keuze had. Daarnaast was het personeel erg behulpzaam bij het geven van advies en het beantwoorden van al mijn vragen. Wat mij ook aansprak aan Camera-Tweedehands was de garantieperiode van 12 maanden op alle producten, wat mij een veiliger gevoel gaf om hier mijn aankoop te doen. Ik kon dus met een gerust hart investeren in deze hobby zonder me zorgen te maken over mankementen of defecte onderdelen. Bovendien boden ze ook inkoop & inruil mogelijkheden aan waarvan ik uiteindelijk gebruik heb gemaakt nadat ik besloot om naar een nieuwere camera model upgraden. Al met al ben ik zeer blij dat ik voor Camera-Tweedehands heb gekozen voor mijn eerste DSLR-camera-ervaring en zou hen zeker aanraden als plek om jouw volgende fotografische avontuur voort te zetten!

v
van de Greef 10 maanden geleden
6