Mijn indruk van Blue Tomato

Ik moet zeggen dat mijn ervaring met Blue Tomato over het algemeen positief was. Ik kocht vorig jaar een nieuwe ski-uitrusting en was echt tevreden met de snelle levering en de kwaliteit van de producten. Het brede assortiment maakte het makkelijk om precies te vinden wat ik zocht. Echter, toen ik een vergeten accessoire wilde retourneren, liep het wat stroef met de klantenservice. Het duurde langer dan verwacht voordat ik een reactie kreeg, en de communicatie kon beter. Het zou fijn zijn als Blue Tomato hier wat soepeler in kan worden, zodat je sneller geholpen wordt als er iets misgaat. Al met al blijft het een goede keuze voor wintersport gear, maar een beetje verbetering in de klantenservice zou het helemaal afmaken.

De door ons geselecteerde videos.


DC Mora BOA 2024 Rachida Aoulad Blue Tomato Product Review
Jones Snowboards Solution 2024 Splitboard Blue Tomato Product Review
Line Blend 2022 | Blue Tomato | Employee Review

Nieuwste reviews

Pakket verloren en je moet er zelf achteraan gaan

Pakket 7 mei besteld en gaat van alles mis bij fedex om te bezorgen. Bel je ze op met deze mededeling krijg je ook nog de leugen voorgeschoteld dat het pakket nog op het depot ligt, wat al bevestigd was dat dit niet het geval was. Een terugstorting van het bedrag duurt ook natuurlijk nog eens een paar dagen. 3 weken gezanik voor niks. Nog nooit zo’n slechte service meegemaakt. Doe jezelf een plezier, bestel je kleding ergens anders om je gedoe te besparen. 27 mei: ik heb niemand uitgescholden, het feit dat je het suggereert is belachelijk en wat je hier als reactie opgeeft klopt niet. Er is namelijk nog steeds niks bezorgd en jullie zouden het bedrag terugstorten wat ook niet is gebeurd tot op heden. Je hachje op deze manier proberen te redden mag je je diep voor schamen.

L
L. Janssen 8 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Fijne ervaring

Vanochtend mn schoenen binnengekregen, snel bezorgd en hartstikke mooie schoenen. Heel blij ermee!

C
Consumer 10 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Pakket zoek, geld nog niet terug

Bestelling geplaatst op 2 maart, het pakket is nu al 3 weken zoek. Er is een onderzoek gestart maar mijn geld terug of het pakket vinden is er niet bij.

r
raoul 10 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over Blue Tomato.


Probando tomate azul 🤯 Lo probarias?? #probandocomida

Alguna vez habías visto un tomate azul ? 🍅 #ramontelli #tomate

Ever wanted to know what it's like to be in @dom1n1k_wagne3's shoes? 👀 No worries, @vans snowboard boots are available at Blue Tomato in-stores or online at blue-tomato.com. Dominik rides the "Verse" - It is the most responsive yet supportive boot in the Vans Boot collection. It features an optimised and high-performance Boa lacing system, in combination with the Vans Flex Control System. These features provide unrestricted flex control and excellent heel hold. Ideal for challenging terrain and all-mountain riding at top speed.

Slechtste reviews

Slecht board en slechte service

'ik schrijf hier geen ticket voor. Je kan het bij een andere winkel proberen.' aldus een medewerker van blue tomato... Heb een board van 400 euro gekocht en moest overal steppen terwijl andere gewoon konden boarden. Dat heb ik in 15 jaar nog nooit meegemaakt. Had me nog zo verheugd op mijn nieuwe union Board. Helaas een slecht product waar ze geen verantwoordelijkheid voor nemen.

c
customer 11 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Pakket verloren en je moet er zelf achteraan gaan

Pakket 7 mei besteld en gaat van alles mis bij fedex om te bezorgen. Bel je ze op met deze mededeling krijg je ook nog de leugen voorgeschoteld dat het pakket nog op het depot ligt, wat al bevestigd was dat dit niet het geval was. Een terugstorting van het bedrag duurt ook natuurlijk nog eens een paar dagen. 3 weken gezanik voor niks. Nog nooit zo’n slechte service meegemaakt. Doe jezelf een plezier, bestel je kleding ergens anders om je gedoe te besparen. 27 mei: ik heb niemand uitgescholden, het feit dat je het suggereert is belachelijk en wat je hier als reactie opgeeft klopt niet. Er is namelijk nog steeds niks bezorgd en jullie zouden het bedrag terugstorten wat ook niet is gebeurd tot op heden. Je hachje op deze manier proberen te redden mag je je diep voor schamen.

L
L. Janssen 8 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Slechte ervaring!

Paar snowboardhandschoenen die te klein waren retour gestuurd via een DPDparcelshop om vervolgens niks meer te horen. Géén track en trace ontvangen in mijn email ondanks dat ik dat volgens de medewerker binnen 24 uur zou ontvangen… niet dus. Telefonisch overleg kan kennelijk enkel in het engels of duits. Lekker vaag allemaal. Kan naar mijn 45,- euro fluiten vrees ik. Balen!! Antwoord op jullie reactie: Ik heb dus géén trackingcode ontvangen! Dat is nu juist het probleem! Kan hem dus ook niet opsturen! Ik zou na het inleveren binnen 24 uur een track and trace code ontvangen in mijn email maar heb niks ontvangen! Tot op de dag van vandaag (nu een week verder...)

C
Chris 11 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Top service

Precies zoals aangegeven de bestelling verwerkt

J
Jarno van Kooij 1 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Prima service en zeer goed aanbod aan spullen

Ik heb een nieuwe skihelm gekocht. Er waren kleine mankementen naar mijn mening, maar helaas was de helm ondertussen uitverkocht dus een nieuwe bestelling plaatsen was geen optie meer. Het waren niet dergelijke mankementen waardoor de helm niet meer te gebruiken is, dus heb een deel vergoed gekregen. Beide partijen happy. Goede service via mail en WhatsApp (bellen niet doen, kansloos), wel wat langer op mijn pakket moeten wachten dan normaal (kwam uit Oostenrijk), maar al met al: ik zou nog eens bestellen bij Blue Tomato. Zeker met de gedachte dat in Utrecht een fysiek shop zit om te kunnen retourneren wanneer nodig.

J
Jochem M. 1 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Goede ervaring

Heb hier meerdere keren wat besteld, altijd een goed ervaring gehad. Één product is kapot gegaan na gebruik door een fout in het product, toen heb in een coupon gekregen voor een volgende bestelling ter waarde van het defecte product. Op antwoord van de klantenservice moet je soms wel even wachten, afhankelijk van de medewerker duurde het soms erg lang.

M
Maik de Kruif (maikka39) 1 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review