DrankDozijn reviews en ervaringen
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews
Totaal
DrankDozijn
Het schrijven van reviews en het beoordelen van merken kan van grote waarde zijn voor de toekomstige klanten van dat merk. Zo kunnen zij op basis van betrouwbare en eerlijke informatie een keuze maken of ze het product of dienst van die organisatie af willen nemen. Ze kunnen hierbij goed achterhalen of het merk past bij de wensen en behoeften die zij belangrijk vinden. Met behulp van positieve en negatieve reviews laat een bedrijf zien of ze hetgeen wat ze beloven, ook daadwerkelijk nakomen. Het is daarom belangrijk dat er genoeg beoordelingen tevinden zijn online. Dit geldt ook voor de online slijterij DrankDozijn.
DrankDozijn
DrankDozijn is een online webshop waar diverse dranken besteld kunnen worden. Ook wel slijter of drankspeciaalzaak genoemd. Deze online winkel staat voor het feit dat ze een groot assortiment aanbieden, de prijzen zo laag mogelijk houden en veilige betaalmethodes aanbieden. Zo kan je betalen met iDeal, Visa, Mastercard, PayPal et cetera.
DrankDozijn beschikt over één magazijn, waaruit alle producten geleverd worden. Doordat er geen fysieke winkels zijn, is dit merk in zijn geheel en alleen online te vinden. Het distributiecentrum heeft een oppervlak van 10.000 vierkante meter en vanuit deze locatie worden bestellingen naar Nederland en België verzonden. Het kantoor, die DrankDozijn ook heeft, ligt in Amsterdam.
Product en service van DrankDozijn
De producten die DrankDozijn verkoopt zijn diverse soorten dranken van allerlei merken. Momenteel bestaat het assortiment uit meer dan 4000 artikelen. Deze artikelen variëren van de bekendere dranken naar de meer exclusieve dranken. Als er vraag is naar een product wat nog niet op DrankDozijn wordt verkocht, proberen ze deze vervolgens toe te voegen. Op deze manier wordt het assortiment steeds groter. De categorieën die DrankDozijn aanbiedt in de verkoop gaan van whisky’s tot wijnen en van gin tot cognac.
De service van DrankDozijn is vooral gericht op de klanttevredenheid. Optimale service bieden is hierbij het doel. Klanten zijn belangrijk, dus deze horen tevreden zijn. Naast de veilige winkelervaring streeft DrankDozijn naar een snelle bezorging. Ze willen bestellingen de volgende dag bij locatie van de klant bezorgen.
Contact opnemen met DrankDozijn kan gemakkelijk door de klantenservice van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 16:00 uur te bereiken. Dit kan via de mail info@drankdozijn.nl of door te bellen naar het telefoonnummer +31 (0)85 1110606. Vragen worden vervolgens binnen 5 werkdagen beantwoord.
Complimenten, klachten en tips voor DrankDozijn
Complimenten over DrankDozijn kunnen gedeeld worden via onze website of door contact op te nemen met DrankDozijn zelf. Voor eventuele suggesties werkt dit op dezelfde manier. Klachten kunnen voorgelegd worden aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Het achterlaten van een beoordeling kan van veel waarde zijn voor toekomstige klanten. Het is daarom belangrijk dat zoveel mogelijk mensen die bekend zijn met het merk dit ook daadwerkelijk doen.