Oxxio: Beste vriend of frustratie? Ontdek de echte ervaring met jouw energie-app!
Mijn indruk van Oxxio
Mijn ervaring met Oxxio is echt een achtbaan geweest. Ik vind hun app super handig om mijn energieverbruik in de gaten te houden, wat natuurlijk een pluspunt is. Maar soms gaat de facturering niet helemaal mee. Zo kreeg ik laatst een rekening die niet klopte met mijn werkelijke verbruik, wat behoorlijk frustrerend was. Ik zou willen dat Oxxio hun gegevensbeheer beter op orde heeft om zulke fouten te vermijden. Ook de klantenservice laat soms te wensen over. Een keer reageerden ze snel en hielpen ze me goed, maar op andere momenten duurde het lang voordat ik een reactie kreeg. Consistentie hierin zou echt een groot verschil maken. Als Oxxio deze verbeteringen doorvoert, zou ik zeker vaker positief over hen praten.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Overlijden doorgeven
Wat een klantonvriendelijke amateurs werken daar. Op 6 mei online het overlijden van mijn vader doorgegeven, nieuw correspondentieadres, en einddatum contract. Op 13 mei via de chat maar eens geinformeerd waarom we helemaal niks van Oxxio gehoord hebben, geen ontvangstbevestiging oid. Je weet dus totaal niet of je opzegging uberhaupt is ontvangen. Kreeg te horen dat ze nog op aanvullende gegevens zaten te wachten die ze hadden opgevraagd bij mij. Ook daar gaat wat mis want heb nooit vragen ontvangen. Na een keer of 3 op een neer chatten was het eindelijk allemaal geregeld. Opzegging zou per post komen maar kon wel paar weken overheen gaan. Geen probleem natuurlijk, fijn dat het geregeld is, zou je denken.. Tot gisteren nog niks ontvangen maar vandaag eindelijk een brief van Oxxio. Gericht aan mn overleden vader, op het oude correspondentieadres, of hij even een opzegboete wil betalen voor het vroegtijdig beeindigen van zijn contract. Maandag maar even een uur in de wacht hangen om voor de 4e keer een simpele opzegging te laten verwerken. Waardeloze bende is het daar.
Oxxio misleidend in communicatie over verbruik
Mails die oxxio verstuurt en en app zijn misleidend. Er wordt iedere maand gesuggereerd dat ons verbruik onder het gemiddelde zit. Wij zijn een meerpersoonshuishouden en volgens oxxio was ons verbruik tussen 1 en 2 persoonshuishouden. Echter moeten we ruim 130 euro terugbetalen en volgens onze eindnota hebben we meer verbruikt dan aanvankelijk berekend. Zeer slecht dat er zowel via de mails als app men op het verkeerde been wordt gezet en er ook niet wordt gecommuniceerd dat het verbruik hoger ligt. Oxxio zet klant op verkeerde been. Bijgemaakt met een dode mus voor 12 maanden lang... Een hele nare nasmaak door oxxio. Ons zijn jullie kwijt als klant.
Eigenlijk is 1 ster nog teveel
Eigenlijk is 1 ster nog teveel. Ze bellen niet terug als ze dat beloven. Klachtenformulier heeft totaal geen zin. Het probleem ligt bij de interne afdeling en daar is het druk, maar dat ligt er nu bijna 10(!) maanden later nog. Geen antwoord of oplossing. En als je ze moet bellen, dan hang je uren aan de lijn om iemand te spreken die het dossier niet kent en of maar weer een intern verzoek gaat doen of het niet kan terug vinden in het dossier. Hopeloos. Ik was jaren een tevreden klant maar kan niet wachten tot m’n contract voorbij is en ik weg kan gaan.
Onze Tiktok aanraders over Oxxio.
F1 x Apple Vision Pro #tech #gadget #xr
Membalas @Lia budget rendah dapet Intel Core i3 nih, Axioo Hype 3😎 #axioo
Review of OXX instant bronzing drops 😅 With my side kick humbling me. Probably would try again ✨
Slechtste reviews
Overlijden betekent extra betalen…
Overlijd je binnen de eerste termijn bij Oxxio, dan krijg je toch een opzegboete. Mijn moeder overleed recent en had sinds vorig jaar juni een contract bij Oxxio. Op de website aangeven dat ze is overleden kan nergens. Bellen hang je minimaal een uur in de wacht. Dus dan maar via een websiteformulier aangegeven. Reageren op berichten duurt 4-6 weken vanwege drukte, maar een factuur met een boete sturen lukt binnen 36 uur. Klantgerichtheid staat duidelijk niet vooraan bij Oxxio.
Overlijden doorgeven
Wat een klantonvriendelijke amateurs werken daar. Op 6 mei online het overlijden van mijn vader doorgegeven, nieuw correspondentieadres, en einddatum contract. Op 13 mei via de chat maar eens geinformeerd waarom we helemaal niks van Oxxio gehoord hebben, geen ontvangstbevestiging oid. Je weet dus totaal niet of je opzegging uberhaupt is ontvangen. Kreeg te horen dat ze nog op aanvullende gegevens zaten te wachten die ze hadden opgevraagd bij mij. Ook daar gaat wat mis want heb nooit vragen ontvangen. Na een keer of 3 op een neer chatten was het eindelijk allemaal geregeld. Opzegging zou per post komen maar kon wel paar weken overheen gaan. Geen probleem natuurlijk, fijn dat het geregeld is, zou je denken.. Tot gisteren nog niks ontvangen maar vandaag eindelijk een brief van Oxxio. Gericht aan mn overleden vader, op het oude correspondentieadres, of hij even een opzegboete wil betalen voor het vroegtijdig beeindigen van zijn contract. Maandag maar even een uur in de wacht hangen om voor de 4e keer een simpele opzegging te laten verwerken. Waardeloze bende is het daar.
Oxxio incompetente oetwammem
Ik heb een typefout gemaakt bij het opstellen van het contract dit had een maand eerder in moeten gaan. Twee telefoontjes waarbij ik lang in de wacht moest staan leiden tot: niets. Toen Facebook Messenger, dit ging een stuk sneller. Maar ook toen geen enkel resultaat, alleen informatie die ik al wist. Maar oplossen konden ze het niet. Nu kreeg ik er een telefoontje achterna over dat ik hen in een klacht als incompetent had omschreven. Zijn reactie: ik noem u ook niet incompetent omdat u een typefout maakte. Serieus, is dat service? Sorry maar hun oetwammige'service' heeft nog nooit training gehad in omgaan met klanten. Tot mijn grote spijt zit ik vast in een jaar contract. Maar hierna NOOIT meer.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Fijne klantenservice
Fijne klantenservice, denken met je mee als je een probleem hebt en zijn flexibel met oplossingen. Verhuisboete niet hoeven te betalen vanwege overmacht. Is bij andere energieleveranciers wel anders!
Eind juni contract afgesloten voor 3…
Eind juni contract afgesloten voor 3 jaar met startdatum 14 september ,alles prima geregeld van opzegging tot levering ,de app werkte niet dus gebeld daar werd verteld dat het enige dagen duurt voor alles verwerkt is, en idd vandaag werkte de app ,ben tevreden hoe de overstap verlopen is . Mvg L van der heide
Ben al jaren bij oxxio en ben er erg…blij met jullie al jaren ga nooit meer een andere leverancier nemen jullie bevallen mij goed ben veel op de camping.bij mij kids in de wagen in sittard.maar bedan
Ben al jaren bij oxxio en ben er erg blij mee het bevalt mij super en de prijzen zijn ook laag zal nooit over gaan naar een andere leveransier. Ben 67 jaar maar nooit geen problemen gehad geef jullie echt een 5 grr mevr v dekker perikplein 43 enschede maar ben zelf nooit thuis zit veel op de camping bij mijn kids in de woonwagen in sittard.hoop dat ik de meterstanden goed door heb gegeven.aan jullie bedankt weer voor mij .gr