Energiedirect: Ben jij ook boos over onverwachte schommelingen in je energierekening?
Mijn indruk van Energiedirect
Ik heb zelf ook wat frustrerende ervaringen gehad met Energiedirect. Een keer stond er een verkeerde rekening op mijn account en het kostte me echt veel moeite om dit in orde te krijgen omdat de klantenservice nauwelijks bereikbaar was. Daarnaast merkte ik dat de tarieven vaker omhoog gingen zonder dat ik daarover werd geïnformeerd. Het zou echt helpen als ze transparanter zijn met hun prijsaanpassingen en de communicatie verbeteren, zodat klanten niet voor verrassingen komen te staan. Ook een betere bereikbaarheid van de klantenservice zou veel verschil maken in de algehele ervaring.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Energiedirect is een opdringerig…
Energiedirect is een opdringerig bedrijf dat klanten behandeld als een stuk vuil. Na 5 jaar trouwe klant wou ik mijn contract in februari verlengen met een jaar zodat ik nog een jaar geen terugleveringskosten zou hoeven te betalen. Er werd mij in de chat verteld dat dit niet mogelijk was en ik maar een variabel contract moest nemen. In plaats daarvan ben ik naar hun concurrent heen gegaan (eneco) waar ik wel mijn contract nog een jaar kon vastzetten. Na de overstap heeft energiedirect mij wel 20x gebeld om verhaal te krijgen waarom ik ben overgestapt. Hierbij kreeg ik een hele opdringerige onfatsoenlijke dame aan de telefoon die toch wel even van mij wou weten waar ik heen was gegaan, wat ik nu betaalde en waarom ik niet bij hun was gebleven. Echter uitte zich dit ineen discussie waarbij ik op een gegeven moment maar heb opgehangen.. (geen normaal gesprek mee te voeren) Een ding weet ik wel, ik ga nooit meer terug naar energiedirect. en dat hebben ze aan zichzelf en hun klantenservice te danken.
Communicatie probleem.
Kan niet inloggen. Via chatbox geprobeerd in contact te treden. Die begint deze met de vraag of ik klant ben en geeft 2 selectieopties waarvan deze schrijft zijn eigen antwoord niet te begrijpen en vervolgens de vraag maar blijft herhalen. En dan?
Zomaar contracten opzeggen.
Eerst werd zomaar mijn contract afgesloten. Dat bleek via een andere energieleverancier foutief overgesloten te zijn op mijn adres. Moest ik zelf achteraan. Toen zou ik een nieuw jaarcontract krijgen. Stond niet goed dus hopla naar dynamisch contract geslingerd zonder overleg. Nu een nieuw aanbod maar geaccepteerd uit pure ellende. Je bent uren bezig met die ellendige helpdesk. Ze lossen niks op en je kunt niet even bellen of mailen. Doffe ellende.
Onze Tiktok aanraders over Energiedirect.
Season 7 Episode 5 - The Villamoura Chronicles Frawls, Burkey & Moss review the 4th weekend of
Important check to make! #eon #energybill #lifeadmin #getorganised
It’s no longer news that the average energy bill has significantly increased within the UK. Having an idea of what energy ratings are can help you make a sound decision on your running cost. Energy ratings show how energy-efficient an appliance or house is, based on how much energy it uses. You can find all of these details in an energy performance certificate for houses & labels for applinaces. Tag someone who needs to see this. Don’t forget to share your experiences with energy rating in the comment section. Like, share & turn on post notification for more information.
Slechtste reviews
Contract opgezegt omdat we naar spanje…
Contract opgezegt omdat we naar spanje verhuizen krijg je als dank 207€ opzeg boete wat een waardeloos bedrijf tevens valt me op dat bij het afsluiten van een nieuw contract het verbruik zo maar stijgt handig die slimme meters !! Het valt me ook oo dat ik nergens een reactie zie van energiedirekt !
Totaal niet klantgericht en doen geen…
Totaal niet klantgericht en doen geen enkele moeite om met de klant mee te denken in oplossingen. Ook om in aanmerking te komen voor het vriendenvoordeel werd totaal niet in meegedacht, omdat we helaas geen gebruik hadden gemaakt van de link. Jammer en pech gehad, absoluut niks meer mogelijk terwijl duidelijk was dat er hier wel sprake van was.
Jullie zijn gek
Jullie zijn gek. Onterechte verhuizing doorgeven, heeft nooit plaats gevonden dan komen met een bedrag van boven de 800 euro die betaald moet worden. Wil je hier iemand over spreken, telefonisch niet bereikbaar. Chat krijg je een robot en dan zonder pardon alles afsluiten. Bizar! Jullie gaan een hele hoop klanten kwijt raken
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Super goed
Ik heb een mega slechte ervaring met Essent, mijn vader en bonusmoeder een hele goeie met energie direct. Ik wou overstappen na 2x via internet er zelf niet uit te kunnen komen ben ik geholpen door een super lieve en duidelijke meid via de telefoon. Ze heeft alle stappen heel goed en duidelijk met mij doorgelopen zodat ik niet voor verassingen kom te staan.
Review voor Energiedirect: Scherp geprijsde tarieven & uitstekende klantenservice
Ik heb onlangs een overstap naar Energiedirect gemaakt en ik moet zeggen dat mijn ervaring met hen erg positief is geweest. Allereerst viel me op hoe duidelijk en transparant hun website was. Het aanbod van verschillende energietarieven was gemakkelijk te vergelijken, wat het kiezen van het juiste tarief voor mij veel makkelijker maakte. Wat nog beter was, waren de scherpe prijzen die Energiedirect biedt. Ik ben dan ook blij dat ik nu minder betaal dan bij mijn vorige energieleverancier. De overstap zelf verliep soepel en zonder problemen - geen gedoe of wachttijd. Ook de klantenservice van Energiedirect verdient lof. Mijn vragen werden snel beantwoord en de werknemers waren vriendelijk en behulpzaam. Kort gezegd ben ik zeer tevreden over mijn ervaring met Energiedirect tot dusverre. Ze hebben me geholpen om geld te besparen terwijl ze tegelijkertijd goede service hebben geboden
Annulering vh contract…
Bij mij ging het annuleren vh contract voor gas en elektra binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen wel goed. Ik heb alles via de klantenservice per mail gedaan en het door Energiedirect gevraagde annuleringsformulier ingevuld en ondertekend gemaild. Schriftelijke bevestiging van Energiedirect ook keurig op tijd binnen. Dus af en toe gaat er iets wel goed bij dit bedrijf.