UnitedConsumers: Krijg je echt waar voor je geld? Ontdek het hier!
Mijn indruk van UnitedConsumers
In mijn ervaring met UnitedConsumers zit de kwaliteit van hun producten echt goed, en de garantie geeft je wel een veilig gevoel. Maar ik merkte ook dat de contractprijzen best aan de hoge kant zijn, wat best tegenvalt. Een keer had ik contact nodig met de klantenservice over een defect product, maar het duurde bijna drie dagen voordat ik een reactie kreeg, wat best frustrerend was. Aan de positieve kant zijn de kortingen en welkomstbonussen een mooi extraatje, maar ik kwam wel eens voor onverwachte kosten te staan bij het afsluiten van een contract. Ik zou graag zien dat UnitedConsumers transparanter is over alle tarieven en misschien wat sneller reageert op vragen, zodat je als klant niet voor verrassingen komt te staan.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Mijn moeder is door dit bedrijf…
Mijn moeder is door dit bedrijf benaderd dat ze een ander contract kon krijgen bij haar huidige energie maatschappij maar achteraf bleek dus dat ze zou overstappen naar engie energie. Het is te gek voor woorden dat ze haar hebben voorgehouden dat ze bij haar huidige maatschappij zou blijven.
Mijn energie contract (3 jaar) loopt op…
Mijn energie contract (3 jaar) loopt op 9 juli af, pas dan krijg ik een voorstel voor een nieuw (max een jaar) vast contract. Nu zet UnitedConsumers mij per 1 juli op variabel (fix duurder), hetgeen ik iig de maand juli moet betalen. Helpdesk gebeld, meer dan wat gebazel "zo zit onze IT in elkaar", als reactie krijg ik niet, na 12 jaar klant te zijn geweest. Voor mij reden om deze maand over te stappen naar iets anders. Einde van het jaar mijn ziektekosten ook maar eens overhevelen. De zo geroemde service (ook door mij) is dit jaar geheel verdwenen, niets klantvriendelijkheid, lomp callcenter dezer dagen. Jammer.
UnitedConsumers is niet helder met overstap data's
Blijkt UnitedConsumers gewoon door drukte!! mijn energiecontract 14 dagen later over te nemen dan dit via GasLicht keurig was opgegeven. Maken gewoon geen melding van het feit dat zij het het recht voorhouden om er langer over te doen. Gevolg tijdelijk flexibel contract met hogere kosten. Uiteraard vind zowel GasLicht als United Consumers het zeer vervelend en verwijzen ze naar elkaar, maar niemand neemt de extra kosten die hierdoor ontstaan op zich........ Advies mijdt United Consumers zijn weinig flexibel en zeker niet meedenkend in oplossingen...
Onze Tiktok aanraders over UnitedConsumers.
Glasgow Rewires - How to do a consumer unit #consumerunit
Service announcement: Check your Busbar’s people! #electrician #mistakes
This French Consumer Unit Has Some Very Unique Features 😳 #consumerunit
Slechtste reviews
Mijn moeder is door dit bedrijf…
Mijn moeder is door dit bedrijf benaderd dat ze een ander contract kon krijgen bij haar huidige energie maatschappij maar achteraf bleek dus dat ze zou overstappen naar engie energie. Het is te gek voor woorden dat ze haar hebben voorgehouden dat ze bij haar huidige maatschappij zou blijven.
Mijn energie contract (3 jaar) loopt op…
Mijn energie contract (3 jaar) loopt op 9 juli af, pas dan krijg ik een voorstel voor een nieuw (max een jaar) vast contract. Nu zet UnitedConsumers mij per 1 juli op variabel (fix duurder), hetgeen ik iig de maand juli moet betalen. Helpdesk gebeld, meer dan wat gebazel "zo zit onze IT in elkaar", als reactie krijg ik niet, na 12 jaar klant te zijn geweest. Voor mij reden om deze maand over te stappen naar iets anders. Einde van het jaar mijn ziektekosten ook maar eens overhevelen. De zo geroemde service (ook door mij) is dit jaar geheel verdwenen, niets klantvriendelijkheid, lomp callcenter dezer dagen. Jammer.
UnitedConsumers is niet helder met overstap data's
Blijkt UnitedConsumers gewoon door drukte!! mijn energiecontract 14 dagen later over te nemen dan dit via GasLicht keurig was opgegeven. Maken gewoon geen melding van het feit dat zij het het recht voorhouden om er langer over te doen. Gevolg tijdelijk flexibel contract met hogere kosten. Uiteraard vind zowel GasLicht als United Consumers het zeer vervelend en verwijzen ze naar elkaar, maar niemand neemt de extra kosten die hierdoor ontstaan op zich........ Advies mijdt United Consumers zijn weinig flexibel en zeker niet meedenkend in oplossingen...
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Naar tevredenheid “probleem” opgelost.
Na een miscommunicatie zoals we het maar zullen noemen ben ik vandaag door de service afdeling gebeld. De kou is uit de lucht en de oprechte excuses natuurlijk aanvaardt. Vandaar dat ik van 1 ster nu er 5 durf te geven. “Gewoon” omdat Roy me keurig te woord heeft gestaan en ik de review in het heetst van de “strijd” had geplaatst. Wanneer de erkenning er is van de “foute handeling” en deze direct is opgelost ben ik oprecht blij dat ik het vertrouwen weer terug heb in UC. Begrepen dat ik bijna vanaf de oprichting (2009) klant ben. sinds vandaag maar proberen nog 15 jaar klant te blijven
UnitedConsumers is een mooie organisatie
UnitedConsumers is een mooie organisatie en niet alleen vanwege de korting op brandstof en verzekering, maar ook m.b.t. adviezen.