3.5

Twinfield
7 reviews uit 1 bron

Ervaringen met Klantenservice en Klachtenafhandeling

3.4
Thumbs-Up 5
Thumbs-Down 9
Het is duidelijk dat de service en klachtenafhandeling van Twinfield gemengde beoordelingen heeft ontvangen. Enkele positieve punten zijn de mogelijkheid om meerdere administraties te beheren en de snelle reactietijd van de klantenservice. Aan de andere kant klagen klanten over vertragingen bij het aanmaken van batches, een onhandige interface en een slechte helpdesk. Het lijkt erop dat de algehele ervaring met Twinfield afhangt van individuele voorkeuren en behoeften, aangezien sommige gebruikers tevreden zijn met de service, terwijl anderen het als onvriendelijk en ontoegankelijk beschouwen.

Samengevatte reviews

4
6 maanden geleden | trustpilot 🔗
  • "Langzame prestaties aan het einde van de maand"
  • "Vertraging van 2 minuten bij het aanmaken van batches"

2
11 maanden geleden | trustpilot 🔗
  • "Helpdesk is een drama geworden"
  • "Wel even elke maand € 500 betalen graag"
  • "Telefoon afgesloten in de middag"
  • "Ellende sinds Wolters ermee bemoeide"

2
1 jaar geleden | trustpilot 🔗
  • "Zeer gebruiksonvriendelijk"
  • "Lang proces om in te loggen en onhandige interface"
  • "Inhoud van het pakket is niet goed"
  • "Basecone werkt uitstekend in vergelijking"

4
1 jaar geleden | trustpilot 🔗
  • "Slechte support. Lastig case aanmaken. Onbruikbaar facturatie systeem. Herhalende facturen opnieuw instellen bij template wijzigingen. Prijsaanpassingen niet automatisch doorgevoerd in facturen."

2
1 jaar geleden | trustpilot 🔗
  • "Goede klantenservice en snelle reactie"
  • "Lagere prijs in vergelijking met Twinfield"
  • "Slechte helpdesk en geen reactie op mails bij Twinfield"
  • "Eigen administratie niet op orde bij Twinfield"

8.5
2 jaar geleden
  • "Tijd- en inspanningsbesparing"
  • "Automatische gegevensimport"
  • "Eenvoudig te gebruiken programma"
  • "Mogelijkheid tot beheren van meerdere administraties"

2
2 jaar geleden | trustpilot 🔗
  • "Verouderde software en trage ontwikkeling"
  • "Omslachtig zoeksysteem en administratieve handelingen"
  • "Onbehulpzame klantenservice en ontoegankelijke ondersteuning"
  • "Gebrek aan gebruiksvriendelijkheid en moderne tools"