Ik vind dat de reviews over de Staatsloterij een duidelijk beeld geven van wat je kunt verwachten. Zelf heb ik ervaren dat de klantenservice soms lastig bereikbaar is en niet altijd vriendelijk reageert. Een keer had ik een probleem met mijn lot en het duurde echt lang voordat ik geholpen werd. Het zou fijn zijn als ze hun klantenservice kunnen verbeteren door meer medewerkers in te zetten en training te geven in klantvriendelijkheid. Daarnaast vind ik het jammer dat er vaak geklaagd wordt over de hoge kosten en gebrek aan transparantie. Misschien kunnen ze transparanter zijn over waar het geld precies naartoe gaat en meer waarde bieden aan de deelnemers. Aan de positieve kant werkt de app goed, wat ik ook zelf zo heb gemerkt. Het zou top zijn als ze die verder kunnen optimaliseren en meer functies toevoegen, zoals directe notificaties bij winsten. Al met al lijkt het alsof ze wel wat aandacht kunnen besteden aan de feedback van klanten om hun service te verbeteren.
De door ons geselecteerde videos.
Staatsloterij - Ontwerp je eigen MINI dak met Ruud de Wild
Secret Lottery Strategy to win the Jackpot and Consolation Prizes!
Staatsloterij | Winnaars gezocht!
Persoonlijk vond ik de productkwaliteit van de Staatsloterij nogal wisselvallig. Een keer had ik een prijs gewonnen, maar het duurde weken voordat het bedrag op mijn rekening stond. Dat was behoorlijk frustrerend. Ook waren de voorwaarden niet altijd even duidelijk, waardoor ik soms twijfelde of ik echt recht had op de winst. Ik zou graag meer transparantie zien in het hele proces en snellere uitbetalingen. Aan de positieve kant vind ik de app superhandig en gebruiksvriendelijk, hoewel ik af en toe last had van kleine bugs. Over het algemeen denk ik dat de Staatsloterij wat meer kan doen om de garantie betrouwbaarder te maken en de tevredenheid van de deelnemers te verhogen.
Ik vind dat de prijs-kwaliteitsverhouding van de Staatsloterij best tegenvalt. Persoonlijk merk ik dat je flink moet investeren om daadwerkelijk iets te winnen, en dat voelt soms niet helemaal eerlijk. Bijvoorbeeld, ik heb meerdere keren veel geld uitgegeven aan tickets zonder dat er echt iets terugkwam. Het zou beter zijn als ze duidelijker zijn over de echte winkansen en misschien meer kleinere prijzen aanbieden, zodat je vaker iets kunt winnen. Daarnaast zouden lagere prijzen voor tickets fijn zijn, zodat het toegankelijker wordt zonder dat je meteen diep in de buidel moet tasten. Dat zou voor mij een betere balans zijn tussen wat ik betaal en wat ik terugkrijg.
Ik heb zelf best een moeizame ervaring gehad met de klantenservice van de Staatsloterij. Een keer kreeg ik een foutieve factuur en toen ik belde, zat ik bijna tien minuten te wachten voordat iemand eindelijk opnam. De persoon aan de lijn leek gehaast en gaf maar vage antwoorden zonder echt te helpen. Uiteindelijk moest ik meerdere keren terugbellen voordat het probleem werd opgelost. Het zou echt een verschil maken als ze hun wachttijden verkorten en hun medewerkers beter trainen om vriendelijker en efficiënter te reageren. Ook een duidelijker en sneller klachtenproces zou ervoor zorgen dat klanten zich serieus genomen voelen en minder gefrustreerd raken.
Mijn ervaring met de levering en retournering bij de Staatsloterij was best wisselvallig. Soms duurde het echt lang voordat ik mijn geld terugkreeg nadat ik een lot had geretourneerd, wat nogal frustrerend was. Ook krijg ik onverwachte telefoontjes van hen, wat soms lastig is. Het zou fijn zijn als ze loten altijd aangetekend verstuurd zouden hebben, zodat je zeker weet dat ze aankomen. Aan de positieve kant vind ik het wallet systeem handig en toen het goed werkte was de levering snel. Ik zou aanraden dat ze werken aan snellere terugbetalingen en meer transparantie bieden over hoe ze de loten verzenden, zodat klanten minder onzeker zijn en het proces soepeler verloopt.
Voor mij persoonlijk is de reputatie van de Staatsloterij echt niet top. Een paar keer had ik last van onvriendelijke medewerkers die niet echt hielpen met mijn vragen. Ook vond ik dat de win kansen niet duidelijk waren aangegeven, het leek alsof ze de verwachtingen wat te hoog zetten. Het zou fijn zijn als ze transparanter zijn over de daadwerkelijke kansen en hun personeel beter trainen in klantvriendelijkheid. Zo voelen klanten zich zekerder en gewaardeerd.
Ik vind dat de Staatsloterij echt meer zou kunnen doen op het gebied van duurzaamheid. Toen ik laatst hun website bekeek, viel het me op dat ze nog niet veel inzetten op groene initiatieven. Het zou tof zijn als ze bijvoorbeeld eco-vriendelijke trekkingen organiseren of groene prijzen aanbieden, zoals elektrische scooters of zonnepanelen. Ook op innovatiegebied lijkt er wat achter te blijven. Denk aan een app die het makkelijker maakt om je loten te beheren, notificaties geeft voor trekkingen of live interactie tijdens de trekkingen mogelijk maakt. Daarnaast zou het goed zijn als ze transparanter zijn over hun milieubeleid, bijvoorbeeld door jaarlijks een duurzaamheidsrapport te publiceren. Zo zouden ze niet alleen modernder worden, maar ook aantrekkelijker voor een jonger publiek en milieubewuste spelers. Kortom, er is zeker ruimte voor verbetering als het gaat om duurzaamheid en innovatie bij de Staatsloterij.
Ik vind de aanbiedingen van de Staatsloterij soms best spannend, vooral die extra €100.000 per jaar prijs is echt verleidelijk. Het geeft je een extra duwtje om mee te doen. Maar daar is ook een keerzijde. Ik word regelmatig lastiggevallen met telefoontjes vol aanbiedingen, wat echt opdringerig aanvoelt. Het kost de pret soms een beetje. Het zou fijn zijn als ze hier wat minder van zijn en misschien meer persoonlijke en relevante deals aanbieden. Ook zouden ze vaker kleinere winkansen kunnen geven, zodat je je niet voortdurend onder druk voelt gezet om te blijven spelen. Zo blijft het leuk en voelt het minder als een verplichting.
Nieuwste reviews
Stalkers +31702071229
Stalkers +31702071229
Blijven je lastig vallen 3 tot 6 keer per dag. Tief een eind op. Nooit meer.
Word Al maanden lastig gevallen door die stalkers
Onzettend gemeen van de staatsloterij om mij te bellen op de 11e en dan vervolgens terwijl ik al abononee speler ben nog meer meuk aan te smeren ik denkende dat ik een mooi bedrag gewonnen had !! ….
Niet aan beginnen grootste onzin kans dat je wint nog kleiner dan dat je nu dood neer valt terwijl je dit bericht leest !
Ze zijn ook grote oplichters toevallig is het altijd 1 abo speler en 1 persoon die zijn of haar lot in de winkel gekocht heeft die wint ….
Nooit 2 abo spelers of 2 winkel spelers hmmmmm oplichters !!
Ik wacht al 4 weken op mijn geld. Blijkbaar duurt het 2.5 weken om een rekeningnummer aan te passen en dan nog 2 weken (minimaal) om het over te maken. Dit duurt werkelijk bij geen enkel bedrijf zo lang als bij de Staatsloterij. NIET AAN BEGINNEN!
Afgelopen maand met 1/5 en hele loten meegespeeld.
Geen prijs, ik heb het gevoel dat ik ongelooflijk in de maling word gehouden door de staatsloterij!!
Iedere dag (!) wordt mijn voicemail ingesproken terwijl ik het nummer heb geblokkeerd! Rot een eind op met je afspeelbandje, ik hoef je reclametelefoontjes niet!
Ik heb onlangs meegespeeld met de Staatsloterij en ik moet zeggen dat mijn ervaring fantastisch was! Het proces om mee te doen aan de loterij was heel eenvoudig en duidelijk uitgelegd op hun website. Ik kon gemakkelijk kiezen welke loten ik wilde kopen en ze online betalen.
Bijzonder indrukwekkend is dat er naast de Jackpot van €8.100.000,- nog een extra geldprijs te winnen is van 10 jaar lang, €100.000,- per jaar! Dit geeft mij het gevoel dat onze winkansen alleen maar toenemen, omdat we niet alleen voor één grote prijs spelen.
Ook vond ik het geweldig om te weten dat als je wint, je volledige bedrag belastingvrij is - wat een enorme opluchting!
Al bij al ben ik erg blij met mijn beslissing om mee te spelen in de Staatsloterij en beveel het ten zeerste aan anderen aan die ook graag willen proberen gelukkig te zijn.
We deden mee aan een actie en zouden bij een abonnement die avond een cadeaubon van AH ad 50 euro toegezegd krijgen. Het verliep allemaal wat moeizaam, uiteindelijk had ik me op de loten geabonneerd en alles, ook dat van die tegoedbon werd via mail bevestigd.
Echter, hoe ik na de eerste afschrijving ook mijn mail controleerde: nooit en te nimmer kw3am die cadeaubon binnen. DEus ging ik medio november klagen. Nee maar, het zou goed komen: op 1 december kon ik de bon tegemoet zien.
U raadt het al: er kwam niets binnen en ditmaal heb ik echt heel zorgvuldig mijn spambox gecontroleerd. Als ik andere reviews zie, dan heb ik er dus geen cent vertrouwen meer in en kan alleen maar instemmen met het feit, dat het daar een grote oplichtersbende is.
Op velerlei manieren aan de bel getrokken (ze o.a. in gebreke gesteld...) en uiteindelijk kwam 21 december (2 maand na dato dus) de cadeaubon nb aangetekend en met een extra 1/5 staatslot ter compensatie van het leed. Dat is mooi, ben er blij mee, maar het maakt wel dat ik nooit meer zal reageren op zo'n actie van de staatsloterij.
Criminele organisatie,irritant al dat gebel,als het op uitbetalen uitkomt moet je bewijzen dat je 18 jaar of ouder bent,oké,maar iedereen kan loten kopen en benaderd worden via tel.