Ik vind dat De Stentor zeker goede producten levert en de leveringen zijn vaak supersnel. Maar eerlijk, de klantenservice laat echt te wensen over. Een keer dat ik een defect product had, duurde het weken voordat ik een reactie kreeg, en toen was het ook nog niet duidelijk wat er ging gebeuren. Ze zouden echt sneller moeten reageren en beter moeten communiceren over wat je kunt verwachten. Ook de garantieafhandeling is niet altijd even soepel, dat kan echt beter. Ondanks de goede kwaliteit van hun spullen, zou het echt een groot verschil maken als ze hun service op orde brengen.
De door ons geselecteerde videos.
Stentor I v's Stentor II (1400 v's 1500) Violin REVIEW
Stentor Violins 1400 &1500 I Violin Review I Manoj George - 1st Stentor Endorsee in the world
Stentor 1400 3/4 Violin Review - The Best Violins in 2022
Ik heb zelf het product van De Stentor gebruikt en vond de kwaliteit best goed. Maar er was een keer dat een onderdeel kapot ging en het regelen van een vervanging via de garantie zat echt vol staat. De klantenservice reageerde pas na meerdere e-mails en het duurde veel langer dan ik had verwacht. Het zou super zijn als De Stentor hun garantieproces soepeler en sneller kan maken, zodat je niet zo lang hoeft te wachten als er iets misgaat.
Ik vind dat de prijs-kwaliteitverhouding bij De Stentor best wissel is. Persoonlijk betaal ik voor het abonnement omdat ik de lokale nieuwsdekking waardeer, maar soms vraag ik me af of het echt alle centen waard is. Bijvoorbeeld, ik heb gemerkt dat de online toegang beperkt is zonder extra kosten, wat voor mij minder aantrekkelijk is. Ook de papieren krant kan soms wat goedkoper zonder dat de inhoud hieronder lijdt. Het zou top zijn als ze meer transparante aanbiedingen doen en misschien wat meer extra’s toevoegen, zoals exclusieve online content of kortingen bij lokale winkels. Zo krijg je echt waar voor je geld en blijft het aantrekkelijk om bij hen te blijven.
Ik heb zelf ook een slechte ervaring gehad met de klantenservice van De Stentor. Een keer bestelde ik iets dat nooit aankwam, dus ik belde ze op. Het duurde bijna een week voordat ik iemand van de telefoon kreeg, en toen kregen ze geen duidelijk antwoord. Uiteindelijk kreeg ik mijn pakket alsnog, maar dat kostte me veel tijd en stress. Ik zou echt willen dat ze sneller reageren en duidelijkere informatie geven over de status van bestellingen. Misschien kunnen ze ook een live chat aanbieden, zodat klanten direct geholpen worden zonder te moeten wachten aan de telefoon.
De levering bij De Stentor is meestal snel en ik heb vaak mijn bestellingen binnen een paar dagen ontvangen, wat super handig is. Een keer kwam mijn pakket echter een week later dan beloofd, zonder dat ik echt een update kreeg. Dat was best frustrerend. Het retourproces gaat doorgaans soepel, maar ik had één keer wat gedoe met de terugbetaling die langer duurde dan verwacht. Het zou top zijn als De Stentor wat consistenter kan zijn met levertijden en beter kan communiceren wanneer er vertragingen zijn. Zo wordt alles nog fijner voor de klant.
Persoonlijk vind ik de reputatie van De Stentor best wisselvallig. Ik was bijvoorbeeld supertevreden over hoe snel mijn pakketje was bezorgd en de bezorger was echt heel vriendelijk. Maar toen ik een keer een vraag had over mijn abonnement, duurde het echt een eeuwigheid voordat ik een reactie kreeg. Dat was best frustrerend. Ik denk dat ze echt wat kunnen verbeteren in hun klantenservice door sneller te reageren en duidelijker te communiceren. Over het algemeen vertrouw ik nog steeds op ze voor de goede kwaliteit van hun producten, maar een betere klantenservice zou hun reputatie echt een boost kunnen geven.
Ik vind dat De Stentor echt goede stappen zet op het gebied van innovatie, zoals hun vernieuwde online platform dat steeds slimmer wordt. Toch denk ik dat ze nog meer kunnen doen op het gebied van duurzaamheid. Bijvoorbeeld, het zou top zijn als ze hun papiergebruik verder verminderen door nog meer te investeren in digitale nieuwsvoorziening. Daarnaast zouden ze kunnen kijken naar het gebruik van groene energie voor hun servers en kantoren. Ook denk ik dat duurzame materialen voor hun merchandise een mooie aanvulling zouden zijn. Al met al zie ik al vooruitgang, maar er is zeker nog ruimte om nog groener en innovatiever te worden.
Persoonlijk vind ik de aanbiedingen en promoties van De Stentor super aantrekkelijk. Zo kreeg ik laatst een leuke korting op een set hoeslakens die ik al een tijdje wilde hebben, wat echt een fijne besparing was. Ook de seizoensgebonden acties zijn vaak spot-on en geven echt wat extra waarde. Een verbeterpuntje zou kunnen zijn dat het soms lastig is om alle lopende aanbiedingen overzichtelijk terug te vinden op de website. Een duidelijkere filter of een aparte pagina voor promoties zou dit makkelijker maken. Al met al ben ik erg tevreden met de deals die ze aanbieden!
Nieuwste reviews
Bestelling bevatte 3 items
Bestelling bevatte 3 items. Vaatwas tabletten, scheermesjes en hoorapparaat batterijen.
In de verpakking zaten alleen de vaatwastabletten de twee andere niet. Melding gemaakt bij de webshop en een mail ontvangen ontvangen op 22 mei dat het aan de leverancier zou worden voorgelegd. Kon enkele dagen duren. Tot op heden 10 juni na enkele mails van mijn kant nog geen enkele reactie ontvangen.
Het gaat over bestelling TW 1709835.
Ik was tot voor kort nog heel tevreden over de webshop maar dat is nu echt voorbij. Ik voel mij weg gezet als oplichter.
Ik ben ingegaan op een dekbed aanbieding van Ten Cate (1 kopen 2 ontvangen).
Ik mocht er maar een (1) ontvangen, mail gestuurd met alle gegevens en binnen 5 dagen zou er een antwoord zijn... (23-05 verstuurd).
Na 9 dagen nog geen antwoord en weer een mail gestuurd en weer geen antwoord na 7 dagen.
Telefoonnummer opzoeken (08 88248580) en bellen.
3 wachtende voor mij, 2 wachtende voor mij tot..
u word zo spoedig mogelijk geholpen. Na 3 kwartier ben ik opgehangen.
Conclusie: een voor mij compleet onbetrouwbare webshop. Geen werkende klantenservice en komen belofte's niet na.
Bedenk eerst even of je een product ergens anders kan kopen en check de klanten service.
#bootcamp in je #trouwjurk : iets leukers kon zij zich niet voorstellen. Dus dit deed deze jonge vrouw uit
📻 Hij is gedreven, altijd vrolijk, gefascineerd door radio én blind. Maar dat laaste weerdhoudt Roy Scheerman uit Ermelo er niet van om zijn grote passie uit te voeren: zelf radioprogramma's maken en techniek doen. ,,Er is mij altijd gezegd dat ik me extra moet bewijzen, daar ben ik het niet mee eens." #radio #blind
ROMANTISCH 💝 Han Schuit beleeft naar eigen zeggen genoeg avonturen, maar kan die na het overlijden van zijn vrouw Annie met niemand meer delen. Dat moet anders, dacht de eigenaar van een brocantezaakje in Ommen, die in zijn zoektocht naar geborgenheid een contactadvertentie achter de voorruit plakte. ,,Aan de bomen kan ik mijn verhaal niet kwijt.” Lees meer over zijn bijzondere zoektocht via destentor.nl
Slechtste reviews
Bestelling bevatte 3 items
Bestelling bevatte 3 items. Vaatwas tabletten, scheermesjes en hoorapparaat batterijen.
In de verpakking zaten alleen de vaatwastabletten de twee andere niet. Melding gemaakt bij de webshop en een mail ontvangen ontvangen op 22 mei dat het aan de leverancier zou worden voorgelegd. Kon enkele dagen duren. Tot op heden 10 juni na enkele mails van mijn kant nog geen enkele reactie ontvangen.
Het gaat over bestelling TW 1709835.
Ik was tot voor kort nog heel tevreden over de webshop maar dat is nu echt voorbij. Ik voel mij weg gezet als oplichter.
Ik ben ingegaan op een dekbed aanbieding van Ten Cate (1 kopen 2 ontvangen).
Ik mocht er maar een (1) ontvangen, mail gestuurd met alle gegevens en binnen 5 dagen zou er een antwoord zijn... (23-05 verstuurd).
Na 9 dagen nog geen antwoord en weer een mail gestuurd en weer geen antwoord na 7 dagen.
Telefoonnummer opzoeken (08 88248580) en bellen.
3 wachtende voor mij, 2 wachtende voor mij tot..
u word zo spoedig mogelijk geholpen. Na 3 kwartier ben ik opgehangen.
Conclusie: een voor mij compleet onbetrouwbare webshop. Geen werkende klantenservice en komen belofte's niet na.
Bedenk eerst even of je een product ergens anders kan kopen en check de klanten service.
de bezorger heeft met veel moeite het pakje door de brievenbus staan te persen, ik ben daar zeer ontevreden over. Heb betaald voor fatsoenlijke bezorging en niet voor brievenbuspost!!
Zeer te vrede zelfs met angst heeft pakket bezorger zeer sociaal en gaat goed met mij om en heeft begrip situatie waar ik niet om gevraagd heb maar 2 zorginstellingen zelf en ik ben dupe jarenlang geweest te onrecht daarom komt nu eind aan deze wan zorg heel snel stoppen!
Vriendelijke groet S.C.
Het is een supper handig verlengstuk van je armen.
Als 84 jarige hoef ik niet meer op gevaarlijke trappen te klauteren om mijn zonnepanelen schoon te maken. Ook tot grote tevredenheid van mijn echtgenote.