Persoonlijk zie ik dat veel reviews over Jabra echt positief zijn wat betreft de geluidskwaliteit en het comfort van hun producten. Bijvoorbeeld, eentje die ik las, zei dat de Jabra Elite super prettig zit tijdens lange werkdagen. Maar niet alles is perfect, sommige klanten klagen over de duurzaamheid. Een review vertelde dat de oplader na een jaar het begaf, wat natuurlijk wel frustrerend is. Ook de reparatieservice krijgt gemengde reacties; sommige mensen werden snel geholpen, terwijl anderen juist lange wachttijden hadden. Het zou mooi zijn als Jabra hier wat consistenter in kan worden. Daarnaast wordt hun milieuvriendelijke verpakking vaak geprezen, maar er zijn ook opmerkingen over de prijs-kwaliteitverhouding. Kortom, Jabra heeft sterke punten, maar er is zeker ruimte voor verbetering.
De door ons geselecteerde videos.
#shorts condition of jabra elite 65t after using it for 2 years #jabraelite65t #earbuds#review#tech
No More Jabra Elite Earbuds!
Jabra Elite Active 75t Earphones Review | PCMag
Ik ben echt onder de indruk van de productkwaliteit van Jabra. Mijn Jabra Elite oordopjes zitten nu een half jaar en zijn nog steeds topfit, zonder krassen of problemen. Het geluid is fantastisch en het dragen is supercomfortabel, zelfs tijdens lange dagen. Een keer had ik wel last van de oplaadcase die niet meer goed werkte, maar de klantenservice was snel en regelde een vervanging via de garantie. Het zou mooi zijn als de garantieperiode iets verlengd wordt, zodat je nog meer zekerheid hebt. Al met al ben ik heel tevreden en zou ik Jabra zeker aanraden aan anderen.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding van Jabra eigenlijk best goed. De oordopjes zitten lekker comfortabel en het geluid is helder, precies wat ik nodig had voor zowel werk als muziek. Bovendien waardeer ik de gratis gravure op het doosje, dat maakt het extra persoonlijk. Toch had ik graag gezien dat de batterijduur iets langer was; soms moet ik halverwege de dag opladen, wat best onhandig kan zijn. Het zou ook fijn zijn als de klantenservice sneller reageert bij betalingsproblemen in de shop. Over het geheel genomen krijg ik echter wel waar voor mijn geld en zou ik Jabra aanraden.
Ik moet zeggen dat mijn ervaring met de klantenservice van Jabra over het algemeen goed is. Toen mijn headset ineens kapot ging, stuurde ik een e-mail en kreeg ik binnen een dag een reactie met een vervangend product. Dat vond ik echt top! Wat ik echter minder fijn vind, is dat je via de telefoon bijna nooit iemand te pakken krijgt. Een belletje blijft soms maar vastlopen, wat frustrerend kan zijn als je snel hulp nodig hebt. Ik zou willen dat Jabra hun telefoonservice beter op orde brengt, misschien door meer medewerkers in te zetten tijdens piekuren. Ook zou het handig zijn als ze een uitgebreidere reparatieservice aanbieden voor verschillende soorten problemen, zodat je niet altijd meteen een nieuw product hoeft aan te vragen. Al met al is de service aardig, maar er zijn zeker verbeterpunten wat communicatie en reparatiemogelijkheden betreft.
Toen ik laatst een paar Jabra oordopjes bestelde, verliep alles eigenlijk soepel. De bestelling ging snel en ik kreeg meteen een bevestiging in mijn mailbox. Maar toen ze mijn pakketje uiteindelijk bezorgden, was het wel wat later dan verwacht, wat best vervelend was omdat ik ze meteen nodig had voor een werkmeeting. Gelukkig moest ik niets terugbetalen toen ik merkte dat ik de verkeerde kleur had gekregen; het retourproces was echt makkelijk en ik kreeg snel een nieuwe set. Ik zou het geweldig vinden als Jabra de verzendbevestigingen iets sneller kan versturen, zodat je meteen weet wanneer je pakket aankomt. Ook zou een kleine update via sms of een app leuk zijn om beter op de hoogte te blijven van de levering.
Ik vind de reputatie van Jabra eigenlijk best sterk. Toen ik mijn eerste Jabra headset kocht, was ik meteen onder de indruk van de kwaliteit en het comfort. De klantenservice reageerde snel toen ik een vraag had over de instellingen, wat ik super fijn vond. Toch zijn er wel een paar dingen die beter kunnen. Een keer had ik een verkeerde bestelling en het duurde langer dan verwacht voordat dat rechtgezet werd. Het zou top zijn als ze hun communicatie via de website en e-mail wat soepeler kunnen laten verlopen en wat flexibeler omgaan met fouten in bestellingen. Dat zou echt een groot voordeel zijn voor klanten zoals ik.
Ik vind het echt top hoe Jabra zich inzet voor innovatie en duurzaamheid. Toen ik mijn eerste paar oortjes kocht, viel het me meteen op dat de verpakking volledig recyclebaar was en dat er geen onnodig plastic werd gebruikt. Het duurzame retourbeleid vond ik ook superhandig en milieuvriendelijk geregeld, iets wat niet elk merk zo doet. Een dingetje dat nog beter kan, is dat Jabra misschien nog meer biogebaseerde materialen in de oortjes zelf kan verwerken. Maar al met al waardeer ik hun groene aanpak echt en dat maakt me zeker blij met mijn keuze voor Jabra.
Ik vind de aanbiedingen bij Jabra echt top. Ze hebben vaak vette kortingen en speciale deals, waardoor je flink kunt besparen op hun producten. Zo heb ik laatst een geweldige deal gevonden voor de Jabra Elite 75t, waardoor ik een paar tientjes minder betaalde. Toch zou ik graag zien dat de deals iets minder kortstondig zijn en dat ze meer variatie in het assortiment hebben. Soms moet je echt snel beslissen of je de aanbieding kunt pakken, en dat kan best stressvol zijn. Maar over het algemeen biedt Jabra prima mogelijkheden om voordelig hun gadgets aan te schaffen.
Nieuwste reviews
Verkeerde artikel was afgestuurd het…
Verkeerde artikel was afgestuurd het juiste was niet meer leverbaar binnen 2 dagen geld retour gekregen
Top 7 Sports Earbuds #jabra #jabraelite8active #workoutearbuds
The Jabra Elite 8 Active is the world’s most durable and the toughest earbud for a reason.
Slechtste reviews
Tevreden over de headsets, maar veel technische problemen
Wij zijn op zich zeer tevreden over de headsets en vinden deze handig in gebruik in onze job als Headhunters (Wij zijn een Recruitment bedrijf)
Echter van de 10 of 11 headsets die we, tot nu, in totaal hebben gekocht zijn er 4 stuk gegaan binnen de 2-3 jaar (sommige na 1 jaar). De meeste hadden een probleem met laden. 1 had ook 1 oor die niet meer werkte.
Helaas zijn we voor 3 van de 4 te laat met onze garantie en moeten we dus op zoek naar een nieuwe oplossing. Dat vinden we best jammer, zeker gezien we destijds hebben gekozen voor een kwaliteitsvol (en dus niet super goedkoop) product.
Na precies 2 jaar en 2 maanden werkten mijn 1 van de oortjes van mijn jabra elite 75t niet meer, uit het niets. Hooguit 10 gebruikt. Alles geprobeerd, maar niks werkten. Contact gezocht met jabra, maar die wees mij alleen op het verloop van de garantie van 2 jaar. Inderdaad mijn rechten waren verlopen maar enige coulance of onderzoek had ik wel verwacht. Voor mij geen jabra meer.
Waardeloos - Jabra heeft zijn zaakjes niet op orde.
Jabra heeft zijn zaakjes niet op orde.
Je koopt een koptelefoon van 300-400 euro. Het product gebruiken we nu 3 jaar maar niet intensief.
Nu is de microfoon kapot en als je praat komt er geen geluid door. Wij willen dit laten repareren maar dat kan niet volgens Jabra en we hebben maar pech. Op GEEN enkele manier hebben ze nagedacht over iets van een reparatieservice, al moet je ervoor betalen.
Kortom daar gaat 300-400 euro.
Waardeloos bedrijf, voor mij geen Jabra meer.
-------------------------------------
Update over de reactie van Jabra. Je ziet hoe laks ze zijn want ik heb aan ze gevraagd waar ik dit kan laten repareren maar ze hebben geen idee.
Jabra moet zich schamen dat hier niets voor is geregeld. Krijg je ook zo een nutteloze reactie terug net zoals via de klantenservice.
Echt nooit meer Jabra. Helemaal klaar mee.
Ik heb de Jabra 4 active gekocht in november waar ik erg blij mee ben en dagelijk gebruik van maak. Na 9 maanden stopte he rechteroortje met reageren. Ik heb toen contact opgenomen met Jabra, zij hebben mij erg snel gereageerd en advies gegeven om het probleem op te lossen. Dit werkte jammer genoeg niet, na weer contact met Jabra op genomen te hebben. Hebben ze aangeboden om een nieuw exemplaar op te sturen. Zeker een aanrader, goede klantenservice en goede producten. Zal hier zeker opnieuw bestellen en aanraden aan me vrienden.
Betreft: Jabra 75t oordopjes,
Sinds een paar weken doet mijn rechter oordopje het slecht. Op internet stond dat dit een veelvoorkomend probleem was bij dit type. Met wat tips nog wat geprobeerd maar helaas... Toch maar contact gezocht met de klantenservice via de app. Dit ging ontzettend snel. Een paar uur later had ik al bericht. Ze gaven nog wat tips en mocht dit niet werken, moest ik foto's sturen en de aankoopbon. Het rechter dopje deed het nog steeds slecht waardoor ik de gevraagde stukken heb opgestuurd. Het valt net een aantal weken buiten de garantie maar daar werd niet moeilijk over gedaan. Ik kreeg de optie om andere dopjes opgestuurd te krijgen. De correspondentie hierover ging vlot en ik kreeg nog een tip over waar ik rekening mee moet houden bij het kiezen van de oordopjes. Binnen een paar dagen had ik de nieuwe dopjes binnen. Ik ben erg tevreden hoe het proces is verlopen!