Bitiba: Heeft deze webshop het echt beter dan zijn reputatie?
Mijn indruk van Bitiba
Persoonlijk heb ik ook gemengde ervaringen met Bitiba. Toen ik een nieuwe smartphone bij hen bestelde, duurde de levering veel langer dan beloofd. Toen ik probeerde contact op te nemen over de vertraging, kreeg ik pas na meerdere e-mails een reactie. Uiteindelijk kreeg ik mijn telefoon, maar ontdekte ik dat de batterij sneller leeg was dan normaal. Gelukkig boden ze na wat gedoe toch een vervangend onderdeel aan, maar het kostte veel moeite om dat geregeld te krijgen. Ik denk dat Bitiba echt kan verbeteren door hun klantenservice sneller en betrouwbaarder te maken en strenger te zijn met de kwaliteitscontrole van hun producten. Zo wordt het voor klanten een stuk prettiger om bij hen te kopen.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Een Krabton en kattenvoer bestelde ik
Een Krabton en kattenvoer bestelde ik, met de mogelijkheid om achteraf te betalen. Ineens kreeg ik bericht dat ik vooraf diende te betalen. Toen ik vroeg waarom, kreeg ik een automatisch bericht zonder antwoord. Uiteindelijk schreef ik hen het volgende: -Ik merk intussen dat ik niets meer van u hoor, nadat ik u vroeg waarom ik ineens vooruit moest betalen, terwijl ik bij mijn bestelling wel de keuze had om achteraf te betalen. Mijn beweegreden om achteraf te betalen was omdat ik bij reviews over uw bedrijf niet uit kon maken of u, als bedrijf, te vertrouwen bent. Er stonden nogal wat negatieve reviews tussen. Ook een aantal waarbij, net als bij mij, toch ineens vooraf betaald moest gaan worden, waarna men, wanneer men dat deed, niet het bestelde product ontving en men het geld kwijt was. U begrijpt nu wel dat ik blij ben dat ik niet vooruit betaalde… en dat ga ik ook niet doen-. Mevrouw H. van Loenen.
Sturen niets op en zijn onbereikbaar
Bestelling wordt niet verstuurd en de klanten service is onbereikbaar. Ze geven geen gehoor al meer dan een week. Voer is op dus dan maar een andere leverancier vinden die m’n kittens wel te eten willen geven. Echt slecht dit, belachelijk!
Onze Tiktok aanraders over Bitiba.
Replying to @rvanwelsum zorg ervoor dat je meerdere exchanges tot je beschikking hebt.
Wat vind jij van deze 5 crypto’s? Het stukje komt uit de
Antwort auf @lavinmiran die Seite heißt : bitiba 💛 #kratzbaum #empfehlungen
Slechtste reviews
Een Krabton en kattenvoer bestelde ik
Een Krabton en kattenvoer bestelde ik, met de mogelijkheid om achteraf te betalen. Ineens kreeg ik bericht dat ik vooraf diende te betalen. Toen ik vroeg waarom, kreeg ik een automatisch bericht zonder antwoord. Uiteindelijk schreef ik hen het volgende: -Ik merk intussen dat ik niets meer van u hoor, nadat ik u vroeg waarom ik ineens vooruit moest betalen, terwijl ik bij mijn bestelling wel de keuze had om achteraf te betalen. Mijn beweegreden om achteraf te betalen was omdat ik bij reviews over uw bedrijf niet uit kon maken of u, als bedrijf, te vertrouwen bent. Er stonden nogal wat negatieve reviews tussen. Ook een aantal waarbij, net als bij mij, toch ineens vooraf betaald moest gaan worden, waarna men, wanneer men dat deed, niet het bestelde product ontving en men het geld kwijt was. U begrijpt nu wel dat ik blij ben dat ik niet vooruit betaalde… en dat ga ik ook niet doen-. Mevrouw H. van Loenen.
Sturen niets op en zijn onbereikbaar
Bestelling wordt niet verstuurd en de klanten service is onbereikbaar. Ze geven geen gehoor al meer dan een week. Voer is op dus dan maar een andere leverancier vinden die m’n kittens wel te eten willen geven. Echt slecht dit, belachelijk!
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Een Krabton en kattenvoer bestelde ik
Een Krabton en kattenvoer bestelde ik, met de mogelijkheid om achteraf te betalen. Ineens kreeg ik bericht dat ik vooraf diende te betalen. Toen ik vroeg waarom, kreeg ik een automatisch bericht zonder antwoord. Uiteindelijk schreef ik hen het volgende: -Ik merk intussen dat ik niets meer van u hoor, nadat ik u vroeg waarom ik ineens vooruit moest betalen, terwijl ik bij mijn bestelling wel de keuze had om achteraf te betalen. Mijn beweegreden om achteraf te betalen was omdat ik bij reviews over uw bedrijf niet uit kon maken of u, als bedrijf, te vertrouwen bent. Er stonden nogal wat negatieve reviews tussen. Ook een aantal waarbij, net als bij mij, toch ineens vooraf betaald moest gaan worden, waarna men, wanneer men dat deed, niet het bestelde product ontving en men het geld kwijt was. U begrijpt nu wel dat ik blij ben dat ik niet vooruit betaalde… en dat ga ik ook niet doen-. Mevrouw H. van Loenen.
Sturen niets op en zijn onbereikbaar
Bestelling wordt niet verstuurd en de klanten service is onbereikbaar. Ze geven geen gehoor al meer dan een week. Voer is op dus dan maar een andere leverancier vinden die m’n kittens wel te eten willen geven. Echt slecht dit, belachelijk!