Ik ben over het algemeen blij met Bigbank. Toen ik mijn spaarrekening opende, viel me meteen de simpele en duidelijke website op. De rentetarieven zijn echt aantrekkelijk, wat mijn spaargeld goed laat groeien. Een keer had ik contact nodig met de klantenservice over een vraag, en dat ging vlot en vriendelijk. Maar er zijn ook dingen die beter kunnen. Toen ik geld wilde opnemen, duurde het twee dagen voordat het op mijn rekening stond, en er was geen duidelijke info over hoe lang het zou duren. Het zou top zijn als Bigbank dat proces sneller en transparanter maakt. Ook zou ik graag meer duidelijkheid zien bij de identiteitscontrole, want dat kan soms een beetje omslachtig aanvoelen. Al met al biedt Bigbank veel waarde, maar met wat verbeteringen wordt het nog beter.
De door ons geselecteerde videos.
gym fit haul #shorts #fitness #gymclothes
🤣🤪 Bad Day in Women's Sports #shorts
The VERY Weird Version Of Big Bang Theory You Never Saw
Ik vond het identificatieproces bij Bigbank echt best lastig. Toen ik me wilde aanmelden, moest ik allerlei documenten aanleveren om de herkomst van mijn spaargeld te bewijzen. Dat kostte me veel tijd en was best frustrerend. Het zou super zijn als Bigbank dit kan stroomlijnen, bijvoorbeeld door makkelijker online verificatieopties aan te bieden. Zo wordt het voor nieuwe klanten minder gedoe en sneller geregeld.
Ik ben zelf best tevreden over Bigbank. Toen ik mijn eerste spaarrekening bij hen opende, ging alles soepel via hun app. Het proces was snel en duidelijk, wat ik erg fijn vond. Toch viel het me op dat de klantenservice soms wat langzamer reageert dan ik zou willen, vooral als je via e-mail contact opneemt. Het zou top zijn als ze bijvoorbeeld een live chat optie toevoegen, zodat je sneller geholpen wordt. Over het algemeen biedt Bigbank goede rentes en een gebruiksvriendelijke omgeving, wat voor mij zeker de moeite waard is.
Toen ik laatst geld wilde opnemen, duurde het echt twee werkdagen voordat het op mijn rekening stond. Dat was best frustrerend, vooral omdat ik het snel nodig had voor een onverwachte rekening. Het zou echt fijn zijn als Bigbank de opnames wat sneller kan laten verlopen, misschien door hun processen efficiënter te maken of meer medewerkers in te zetten tijdens piekuren. Daarnaast zou ik graag meer duidelijkheid willen over de status van mijn opname, zodat ik weet waar het proces staat en wanneer ik het kan verwachten.
Ik moet zeggen dat ik nogal geïrriteerd raak van hoe lang het duurt voordat mijn overboekingen bij Bigbank eindelijk zijn verwerkt. Het kan makkelijk twee tot drie dagen duren voordat het geld echt op de rekening staat, en dat is niet ideaal als je het snel nodig hebt. Een keer moest ik dringend een betaling regelen voor een huurverhoging, en die vertraging zorgde voor extra stress. Ik zou graag zien dat Bigbank hun verwerkingstijden verkort, bijvoorbeeld door meer automatische processen in te voeren of hun systeem te upgraden. Dat zou echt een groot verschil maken voor klanten zoals ik die op tijd geholpen willen worden.
Persoonlijk ben ik behoorlijk tevreden over Bigbank. Toen ik mijn spaargeld wilde verplaatsen, kreeg ik meteen hulp van hun klantenservice. Ze namen de tijd om alles duidelijk uit te leggen en beantwoordden al mijn vragen geduldig. Een dingetje dat beter kan, is de online identificatie. Ik vond het een beetje lastig dat ik niet helemaal digitaal alles kon regelen. Het zou fijn zijn als ze daar een stuk gebruiksvriendelijker in worden, zodat je sneller en makkelijker alles online kunt afhandelen. Al met al voel ik me echter veilig en gewaardeerd als klant bij Bigbank.
Ik vond het echt handig dat ik mijn spaarrekening snel en veilig kon openen vanuit huis. Toen ik een keer problemen had met inloggen, werd dit razendsnel opgelost door de klantenservice, wat super geruststellend was. Toch miste ik wel een mobiele app om alles mobiel te kunnen regelen, vooral handig in deze tijd waarin alles steeds meer op je smartphone zit. Daarnaast zou het koppelen van mijn betaalrekening een stuk makkelijker zijn geweest, zodat ik sneller transfers kon doen zonder telkens naar de website te moeten gaan. Het zou ook fijn zijn als er meer tutorials of een interactieve helpfunctie waren om nieuwe gebruikers wegwijs te maken op de website. Al met al blijf ik wel tevreden dankzij de veilige omgeving en de aantrekkelijke rente, maar met deze verbeteringen zou Bigbank nog beter kunnen.
Ik ben echt blij met de aanbiedingen van Bigbank! Toen ik mijn eerste deposito bij hen opende, kreeg ik niet alleen een mooie rente, maar ook een bonus bij het verlengen van mijn termijn. Het feestje rondom de komst van Koning Willem-Alexander vond ik superleuk, dat maakte het helemaal speciaal. Eén dingetje dat beter kan: soms lijkt de rente zomaar te veranderen, wat het een beetje lastig maakt om te plannen. Het zou fijn zijn als ze hier wat consistenter in kunnen zijn of beter uitleggen waarom dat gebeurt. Maar al met al ben ik tevreden met hoe Bigbank mijn spaargeld laat groeien en de leuke extra’s die ze bieden.
Nieuwste reviews
Goede ervaring met deze bank.
Bigbank heeft een Nederlandse klantenservice wat ik heel fijn vind. ook de website is zeer duidelijk en gebruiksvriendelijk. Echt een aanrader,
Het storten op mijn Bigbank rekening gaat supersnel, binnen een paar minuten. Het opnemen daarentegen duurt 2 dagen. Staat inderdaad in de voorwaarden: kan tot 3 werkdagen duren. Dat is toch niet meer van deze tijd! Moeten ze soms de serienummers van de bankbiljetten controleren? Of moeten ze het nog lenen?
Wacht nu al maanden om mijn foutief geschreven naam gecorrigeerd te krijgen. Volgens Bigbank heeft de correctie een lage prioriteit en kunnen ze hier niets aan veranderen. Ik twijfel nu of mijn geld hier wel veilig is gestald wanneer er daar administratief iets fout gaat. Ze zijn niet in staat om zelfs dit soort, naar mijn idee eenvoudige, problemen binnen een paar dagen op te lossen. Hoe is het mogelijk vraag je je af.
Uitermate onbetrouwbaar! In de periode van vier uur heb ik 10x proberen in te loggen. Slechts twee keer ontving ik een sms met mTAN om in te loggen. In het verleden kreeg ik de sms'jes altijd van dezelfde afzender, nu telkens vanaf een vaag wisselend nummer. Ook staat er geen tekst meer in de sms, maar enkel een zescijferige code.
Nadat het me eindelijk gelukt was om in te loggen, kreeg ik de melding dat ik geen geldig ID geüpload zou hebben en alleen m'n saldo in kan zien.... Nogal dubieus. Ik maak al ruim drie jaar gebruik van Bigbank en er is destijds iemand aan de deur geweest om mijn ID te scannen. Zodra ik weer bij m'n geld kan, haal ik het gelijk terug. Geen Bigbank meer voor mij en raad het iedereen ten zeerste af!
Openen rekening is gemakkelijk. Identificatie aan huis was goed geregeld. Overboeking via je tegenrekening staat vaak dezelfde dag al op je Bigbank rekening.
Terugboeken duurt maximaal 2 dagen. Dit is iets om gewoon rekening mee te houden en voor ons geen enkel probleem. Verder heeft Bigbank op dit moment een mooie rente op een vrij opneembare spaarrekening.
Heel tevreden over deze bank. Goede rentevergoeding die ook duidelijk wordt gecommuniceerd. Je kunt zien hoeveel rente je hebt opgebouwd, heel prettig. Wel jammer dat je niet met potjes kunt sparen, dat vind ik het enige nadeel.