Luister naar klanten met ervaring
Electrabel: Heb jij ook last van onduidelijke energietarieven?
Mijn indruk van Electrabel
Persoonlijk heb ik best wel gemengde ervaringen met Electrabel. Toen ik laatst mijn jaarafrekening checkte, merkte ik een paar verkeerde tarieven op. Gelukkig werd dit snel rechtgezet, wat ik fijn vond. Maar het klantenserviceteam had me eerst behoorlijk op het droge laten zitten. Het voelde soms alsof ik niet serieus genomen werd en de communicatie kon beter. Ook waren er extra kosten op mijn factuur die niet helemaal duidelijk waren, wat vervelend was. Ik zou graag zien dat Electrabel transparanter is over hun tarieven en beter luistert naar klanten. Aan de positieve kant vind ik het knap hoe ze inzetten op duurzaamheid en hernieuwbare energie. Toch denk ik dat ze nog meer kunnen doen op het gebied van afvalbeheer en waterbesparing. Al met al is er zeker ruimte voor verbetering, maar ze hebben ook zeker sterke punten.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Blijf weg van deze organisatie!
Vorig jaar eindafrekening betwist (moest bijbetalen, terwijl dit niet kon). Verschillende malen gebeld, arrogante medewerkers.... Uiteindelijk aangetekend in gebreke gesteld, geen antwoord!!! Opnieuw verschillende malen gebeld: uitleg: Mijnheer uw dossier is afgesloten???!!! Blijf ver weg van deze malafide organisatie die wel miljarden kunnen overmaken naar hun moederbedrijf, doch het verzaken van te antwoorden op een aangetekend schrijven. zeer schrijnend!!!
Positieve ervaring bij Electrabel
Ik heb onlangs de diensten van Electrabel gebruikt om mijn energierekening te verlagen. Ik ben buitengewoon blij met wat ze mij hebben kunnen bieden. Om te beginnen was hun klantenservice uitstekend. De medewerkers waren deskundig en namen alle tijd om al mijn vragen te beantwoorden en me op weg te helpen bij het kiezen van de juiste opties voor groene stroom en gas. Bovendien waren ze erg vriendelijk en gastvrij, wat de ervaring des te aangenamer maakte. Daarnaast wil ik benadrukken dat Electrabel een bedrijf is dat zich inzet voor duurzaamheid door middel van investeren in hernieuwbare energiebronnen. Het feit dat zij wereldwijd de grootste investeerder zijn op dit gebied spreekt boekdelen over hun toewijding aan een schonere planeet. Dit gaf mij als consument veel vertrouwen in hun service. Tenslotte wil ik graag toevoegen hoe eenvoudig het proces was om over te stappen naar Electrabel: geen gedoe of haken en ogen, gewoon snel een online formulier invullen en klaar! Kortom, ik zou zeker aanraden om gebruik te maken van de diensten die Electrabel biedt voor iedereen die geïnteresseerd is in duurzame energie tegen redelijke prijzen met daarbij uitstekende klantenservice.
1 ster
1 ster, omdat 0 sterren niet mogelijk was om aan te duiden. Komen gemaakte afspraken niet na.. Doen maar wat... Reageren op geen enkele manier.. Zijn niet bereikbaar... Nemen nooit terug contact ondanks ze dit zeggen.. Bieden geen oplossingen... Facturen sturen lukt wel, zélfs met herinneringskosten... Het is de schande voorbij
Onze Tiktok aanraders over Electrabel.
Kan iemand mij vertellen waarom de belastingdienst meer recht heeft op mijn geld dan ik? Waarom is dit zo geregeld in Nederland?! 😤 Ik ben uiteraard naïef geweest door te bestellen zonder eerst verder onderzoek te doen naar dit bedrijf (dat hoef je me niet te gaan vertellen…) 😘 Voor mij was dit in ieder geval een dure les 🥲❤️
Je moet wat over hebben voor een schoon huis 🤗 #techweise #huishouden
Slechtste reviews
NOOIT OOIT MEEGEMAAKT,SCHANDALIG BEDRIJF
10 jaar klant bij hun, verandert van bedrijf dat het onderhoud aan mijn gas installatie doet en een contract hiervoor met Engie afgesloten, vandaag kwam een technieker van hun (van het bedrijf Cozie in onderaanneming) het onderhoud doen, het is buiten 32 graden !! En wat blijkt, een uur nadat de technieker vertrekt begin ik in een hete sauna thuis te zitten en krijg ineens in het oog dat mijn verwarming volop aanstaat, om kapot te gaan, niets werkt nog, kan het gewoon niet afzetten,bel naar Engie, sturen je wandelen en je door naar het bedrijf dat in onderaanneming voor hun werkt (Al heb je het contract met Engie afgesloten, daar trekken ze hun niets van aan) Bel naar Cozie hun onderaannemer, willen niemand langsturen voor morgen, kan de verwarming niet afzetten, niets werkt nog, geen thermostaat niets, en niemand pakt hun verantwoordelijkheid, blijf maar tot morgen leven met buiten over de 32 graden en binnen je verwarming op het maximum !! Ongeloofelijk dat die bedrijven je zoiets kunnen aandoen en totaal geen verantwoordelijkheid nemen voor zo een noodgeval !! Direct een ander bedrijf zoeken die het hopelijk wel kunnen oplossen, bij dat Engie zien ze me nooit ooit terug, die zijn werkelijk rot slecht van zoiets hun klant aan te doen alsof het niets is.
Blijf weg van deze organisatie!
Vorig jaar eindafrekening betwist (moest bijbetalen, terwijl dit niet kon). Verschillende malen gebeld, arrogante medewerkers.... Uiteindelijk aangetekend in gebreke gesteld, geen antwoord!!! Opnieuw verschillende malen gebeld: uitleg: Mijnheer uw dossier is afgesloten???!!! Blijf ver weg van deze malafide organisatie die wel miljarden kunnen overmaken naar hun moederbedrijf, doch het verzaken van te antwoorden op een aangetekend schrijven. zeer schrijnend!!!
1 ster
1 ster, omdat 0 sterren niet mogelijk was om aan te duiden. Komen gemaakte afspraken niet na.. Doen maar wat... Reageren op geen enkele manier.. Zijn niet bereikbaar... Nemen nooit terug contact ondanks ze dit zeggen.. Bieden geen oplossingen... Facturen sturen lukt wel, zélfs met herinneringskosten... Het is de schande voorbij
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Nieuw contract afgesloten en had nog…
Nieuw contract afgesloten en had nog vragen i.v.m contract. Twee maal geen antwoord op mijn vraag gekregen door twee verschillende medewerkers. Had meer vermoeden dat het wat tijdverdrijf was tijdens hun werk die tel beantwoorden. Na het gesprek kreeg ik een tevredenheidsformulier om in te vullen die was score 0 ingevuld. Tot mijn grote verbazing kreeg ik twee dagen nadien tel van Engie wat het probleem was waarom ik een lage score had ingediend. Dit telefoontje heeft veel goeds gemaakt, was heel vriendelijk geholpen en heb een uitgebreide uitleg gekregen op mijn vraag. Top opgelost van de laatste medewerker. blijkbaar heeft Enige het wel goed voor met klanten. Jammer van de medewerkers die Enige een slechte naam bezorgen omdat ze liever geen tel beantwoorden dan wel. Al bij al heel blij met laatste telefoontje. Top opgelost
Positieve ervaring bij Electrabel
Ik heb onlangs de diensten van Electrabel gebruikt om mijn energierekening te verlagen. Ik ben buitengewoon blij met wat ze mij hebben kunnen bieden. Om te beginnen was hun klantenservice uitstekend. De medewerkers waren deskundig en namen alle tijd om al mijn vragen te beantwoorden en me op weg te helpen bij het kiezen van de juiste opties voor groene stroom en gas. Bovendien waren ze erg vriendelijk en gastvrij, wat de ervaring des te aangenamer maakte. Daarnaast wil ik benadrukken dat Electrabel een bedrijf is dat zich inzet voor duurzaamheid door middel van investeren in hernieuwbare energiebronnen. Het feit dat zij wereldwijd de grootste investeerder zijn op dit gebied spreekt boekdelen over hun toewijding aan een schonere planeet. Dit gaf mij als consument veel vertrouwen in hun service. Tenslotte wil ik graag toevoegen hoe eenvoudig het proces was om over te stappen naar Electrabel: geen gedoe of haken en ogen, gewoon snel een online formulier invullen en klaar! Kortom, ik zou zeker aanraden om gebruik te maken van de diensten die Electrabel biedt voor iedereen die geïnteresseerd is in duurzame energie tegen redelijke prijzen met daarbij uitstekende klantenservice.