De reviews over Manpower zijn echt wisselvallig. Zelf vond ik dat de vacaturesite soms verwarrend is en niet altijd de nieuwste banen laat zien, wat frustrerend kan zijn als je snel iets zoekt. Ook hoorde ik van anderen dat de beloning niet altijd eerlijk is, wat natuurlijk een grote minpunt is. Aan de positieve kant is de klantenservice meestal heel behulpzaam en professioneel, wat ik zelf ook heb ervaren. Manpower zou echt kunnen verbeteren door hun vacatures beter up-to-date te houden en transparanter te zijn over de beloningsstructuur. Ook zouden ze kunnen werken aan meer consistentie in hun service om een betrouwbaardere indruk te maken.
De door ons geselecteerde videos.
Manpower Review (Real Review) Manpower Supplement - Manpower Australia - Manpower Official Website
MANPOWER MALE ENHANCEMENT ((⚠️❌WARNING!!❌⚠️)) Manpower Reviews - DOES MANPOWR WORK?
Manpower Review (Real Customer) Manpower Supplement - Manpower Australia - Manpower Official Website
Ik vond dat de productkwaliteit van Manpower soms echt tegenviel. Een keer deelnam ik aan een webinar en het geluid was zo slecht dat ik bijna niks kon volgen. Daarnaast kreeg ik later een salaris aangeboden dat lager was dan wat aanvankelijk was afgesproken, wat natuurlijk heel frustrerend was. Ik zou Manpower echt willen zien focussen op het verbeteren van hun technische ondersteuning tijdens online sessies en zorgen dat salarisafspraken duidelijk en consistent zijn. Zo kunnen ze veel van die inconsistenties en teleurstellingen in de toekomst voorkomen.
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding bij Manpower best wisselvallig. Toen ik me inschreef, waren de inschrijfkosten hoger dan ik had verwacht, wat voor mij een domper was. Aan de andere kant, de ondersteuning en begeleiding die ik kreeg bij het zoeken naar een baan, was juist heel waardevol. Een verbetering zou kunnen zijn om de extra kosten transparanter te communiceren vooraf, zodat er geen onverwachte verrassingen zijn. Ook zou een meer flexibele tarievenstructuur helpen, zodat het voor verschillende budgetten toegankelijker wordt. Al met al, ondanks een paar negatieve punten, krijg ik uiteindelijk wel wat waar voor mijn geld.
Ik vind de klantenservice van Manpower echt ondermaats. Toen ik laatst een probleem had met mijn uitbetaling, duurde het weken voordat ik überhaupt iemand aan de lijn kreeg. Toen ik eindelijk sprak met een medewerker, voelde het alsof mijn klacht niet serieus genomen werd en ik kreeg tegenstrijdige informatie over wat er precies misging. Ook werden mijn telefoontjes vaak niet beantwoord en e-mails kregen lange vertragingen als reactie. Manpower zou echt kunnen verbeteren door hun bereikbaarheid te verhogen, bijvoorbeeld door meer telefonische ondersteuning te bieden en snellere responstijden te garanderen. Daarnaast zou het helpen als ze hun medewerkers beter trainen in het omgaan met klachten, zodat klanten sneller en efficiënter geholpen worden.
Persoonlijk vond ik de levering bij Manpower best soepel verlopen. Mijn documenten kwamen snel en netjes aan, precies op de afgesproken tijd. Een keer had ik echter wat moeite met het retourneren van een formulier, het duurde iets langer dan verwacht voordat ik een bevestiging kreeg. Het zou top zijn als ze dat proces nog wat kunnen versnellen. Over het algemeen ben ik tevreden, maar er is zeker ruimte voor verbetering bij de terugzendingen.
Persoonlijk heb ik gemengde ervaringen met de reputatie van Manpower. Aan de ene kant waren de recruiters echt behulpzaam en hadden ze goede tips om mijn cv te verbeteren. Maar soms duurde het te lang voordat ik een reactie kreeg, wat best frustrerend was. Ook merkte ik dat niet alle medewerkers even professioneel waren, wat het vertrouwen een beetje aantastte. Ik denk dat ze kunnen verbeteren door sneller te reageren en meer consistentie in de service te brengen. Daarnaast zou extra training voor hun team helpen om de kwaliteit van de dienstverlening omhoog te halen. Als ze deze punten aanpakken, kan hun reputatie zeker sterker worden.
Ik vind dat Manpower echt stappen zet op het gebied van innovatie en duurzaamheid, maar er is nog wat werk aan de winkel. Bijvoorbeeld, tijdens mijn samenwerking zagen we dat ze begonnen met papierloos werken, wat super is voor het milieu. Toch waren de communicatie en training hierover soms onduidelijk, waardoor niet iedereen meteen meekwam. Een concreet verbeterpunt zou zijn om betere trainingen te geven en duidelijker te communiceren over hun duurzame initiatieven. Al met al denk ik dat Manpower op de goede weg is, maar nog wat extra aandacht voor de uitvoering kan het echt top maken.
Nieuwste reviews
snacka om sämsta bemanningsföretaget…
snacka om sämsta bemanningsföretaget som finns, kräver referens och kontaktar inte ens referens och man får mail att de går vidare sluta slösa folks tid, detta är riktat mot Manpower i Helsingborg kontoret sök inte jobb här!!
Extremt oseriöst företag som inte borde bli anställda på uppdrag av andra arbetsgivare/organisationer.
Sjukt svåra att få tag i, ger olika information. Ger svar efter flera dagar. Avbokar intervjuer samma minut som dem ska vara.
Sämsta rekrytering företag, konsultchef som skriver annan lön änn avtalt, sen svarar adlrig på mejl eller telefon, sen svarar hen Jag har inte tid till dig. Får fel lön, eller mindre betalt, följer ej upp anställd, igonerar anställd totalt.
Rekommenderar ej väldig oseriöst.
¡Cuidado con la ETT Manpower! Te llaman para una entrevista, te confirman que vas a a trabajar y luego no contactan. -No sé si esto pasa con otras ETTs, porque es la primera experiencia que tengo con una de ellas. -Cuidado con despedirte de otros trabajos por una promesa que Manpower nunca cumple.
Go to our website to receive more information about the vacancies😌👌
snacka om sämsta bemanningsföretaget som finns, kräver referens och kontaktar inte ens referens och man får mail att de går vidare sluta slösa folks tid, detta är riktat mot Manpower i Helsingborg kontoret sök inte jobb här!!
Extremt oseriöst företag som inte borde bli anställda på uppdrag av andra arbetsgivare/organisationer.
Sjukt svåra att få tag i, ger olika information. Ger svar efter flera dagar. Avbokar intervjuer samma minut som dem ska vara.
Sämsta rekrytering företag, konsultchef som skriver annan lön änn avtalt, sen svarar adlrig på mejl eller telefon, sen svarar hen Jag har inte tid till dig. Får fel lön, eller mindre betalt, följer ej upp anställd, igonerar anställd totalt.
Rekommenderar ej väldig oseriöst.
Ik heb onlangs gebruik gemaakt van de diensten van Manpower en ik moet zeggen dat het een geweldige ervaring was. Ik was op zoek naar een nieuwe baan en hun website biedt dagelijks nieuwe vacatures voor elke carrièreniveau, waardoor ik volop keuze had.
Het registratieproces was zeer eenvoudig en snel, met duidelijke instructies die me door het hele proces begeleidden. Bovendien ondersteunden ze me tijdens mijn sollicitatieproces en boden ze nuttige feedback om mij te helpen bij elke stap.
Wat me vooral opviel aan Manpower is de vriendelijke sfeer in hun kantoren. De recruiters waren allemaal professioneel en behulpzaam - altijd bereid om vragen te beantwoorden of extra advies te geven wanneer nodig.
Uiteindelijk slaagde ik erin om via hen een baan te vinden die perfect bij mijn vaardigheden pastte! Ik ben zo dankbaar voor de hulp die zij mij geboden hebben.
Alles bij elkaar genomen kan ik Manpower ten zeerste aanbevelen als uitzendbureau, als je gemakkelijk wil solliciteren of liever persoonlijk contact hebt als je vragen hebt over je zoektocht naar werk.