Ik vind GfK redelijk prima in hun aanbod van enquêtes en de prijs-kwaliteitverhouding zit wel goed. Maar persoonlijk heb ik best last gehad van de trage uitbetalingen; het duurde vaker langer dan beloofd voordat ik mijn beloning kreeg. Ook was de retourprocedure een gedoe, het voelde alsof er geen duidelijk stappenplan was. Een keer probeerde ik iets terug te sturen en het kostte me meerdere telefoontjes om het eindelijk te regelen. Daarnaast zou ik hun website echt moeten updaten, hij voelde soms oud en onoverzichtelijk aan. Als GfK sneller zou kunnen zijn met beloningen en de klantenservice wat efficiënter, zou dat een groot verschil maken in mijn ervaring.
De door ons geselecteerde videos.
fgygrrfyyhgffhhh huh uh HD set yh or f GB ji it yi kg DUI or et uh ji if fyi yi j yr t5 TCU i ji
Junya1gou funny video 😂😂😂 | JUNYA Best TikTok September 2021 Part 196
Bosch GKF 550 Professional Palm Router
Ik moet zeggen dat mijn ervaring met de productkwaliteit van GfK nogal wisselvallig is geweest. Bij mijn eerste aankoop liep ik vast tijdens het aanmeldproces, wat behoorlijk frustrerend was. Toen ik later een product wilde retourneren, duurde het ook langer dan beloofd voordat ik mijn geld terug kreeg. Aan de positieve kant waardeer ik echt het brede aanbod dat ze hebben, het is fijn dat je zoveel keuze hebt. Wat de garantie betreft, merkte ik dat dit niet altijd even duidelijk is. Een keer had ik het gevoel dat mijn garantieclaim niet serieus werd genomen, wat behoorlijk teleurstellend was. Ik zou graag zien dat GfK hier meer consistentie in brengt en de communicatie rondom garantieclaims verbetert, zodat klanten zich zekerder voelen bij hun aankopen.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding bij GfK best tegenvallend. Ik merk dat de beloningen die ik krijg voor de tijd die ik in enquêtes stop, niet echt de moeite waard zijn. Het kost me vaak uren om genoeg punten te verzamelen voor een cadeaubon, en die bonnen zelf zijn soms vrij beperkt. Het zou echt beter zijn als ze de punten sneller konden laten tellen of hogere beloningen konden aanbieden. Ook zouden meer gevarieerde en interessante beloningen het aantrekkelijker maken. Zonder deze verbeteringen voelt het alsof ik veel tijd investeer zonder daar echt genoeg voor terug te krijgen.
Ik vond de klantenservice van GfK best wisselvallig. Een keer belde ik ze op omdat mijn enquête niet goed geladen werd, en de medewerker was super vriendelijk en hielp me meteen uit de brand. Maar een andere keer stuurde ik een e-mail met een klacht over vertraagde betalingen en kreeg ik alleen standaard antwoorden terug, wat best frustrerend was. Het zou echt helpen als ze meer consistentie in hun service kunnen brengen en sneller reageren op specifieke vragen. Misschien kunnen ze extra training geven aan hun team voor betere ondersteuning via e-mail. Al met al heb ik zowel goede als minder goede ervaringen gehad, en ik hoop dat ze deze punten oppakken om hun klantenservice te verbeteren.
De levering bij GfK was voor mij echt snel, mijn pakketje was al de volgende dag binnen en alles zat netjes verpakt. Maar retourneren was een heel ander verhaal. Ik herinner me dat ik uren moest wachten aan de telefoon voordat ik iemand kon spreken, en de website maakte het ook lastig om mijn retourzending te regelen. Het zou veel beter zijn als ze een eenvoudiger online retourformulier hadden en minder vaste belwachttijden. Ook zou ik graag zien dat ze stoppen met die eindeloze enquêtes na een retour, dat kost gewoon teveel tijd!
GfK vind ik meestal betrouwbaar en transparant. Toen ik me aanmeldde, was alles duidelijk uitgelegd en kreeg ik snel mijn eerste vergoeding. Het team reageert ook snel als je vragen hebt, wat ik super waardeer. Maar ik heb ook gehoord dat niet iedereen altijd tevreden is over de beloftes die worden gemaakt. Ik denk dat GfK dit kan verbeteren door nog duidelijker te zijn over wat je precies kunt verwachten en ervoor te zorgen dat alle beloften nagekomen worden. Zo bouwen ze nog sterker aan hun reputatie en voelen leden zich zekerder.
GfK kan echt een stapje verder gaan als het gaat om innovatie en duurzaamheid. Persoonlijk vind ik dat ze meer zouden moeten investeren in moderne technologieën, zoals AI en data-analyse, om hun diensten nog beter te maken. Daarnaast lijkt hun website al behoorlijk aan vernieuwing toe, wat ook een vorm van innovatie is. Op het gebied van duurzaamheid zou ik graag zien dat ze meer transparantie bieden over hun dataverzameling en -gebruik, en misschien overstappen op groene hostingdiensten om hun ecologische voetafdruk te verkleinen. Het zou ook toegevoegde waarde hebben als ze duurzame bedrijfspraktijken integreren in hun dagelijkse operaties, bijvoorbeeld door papierloos te werken waar mogelijk en energiezuinige kantoren te gebruiken. Zo laten ze zien dat ze niet alleen voor kwaliteit zorgen, maar ook verantwoordelijkheid nemen voor de toekomst.
Persoonlijk vind ik de aanbiedingen van GfK soms wel wat tegenvallen. Een keer kreeg ik een kortingsactie voor hun basisdiensten, wat oké was, maar het voelde niet echt afgestemd op wat ik nodig had. Het zou veel beter zijn als ze hun promoties meer personaliseren, bijvoorbeeld door aanbiedingen te doen die aansluiten bij mijn specifieke onderzoeksbehoeften. Ook zou het handig zijn als ze regelmatig nieuwe deals aanbieden in plaats van sporadisch, zodat er altijd iets interessants te pakken is. Een loyaliteitsprogramma voor terugkerende klanten zou ook een mooie toevoeging zijn om waardering te tonen voor trouw.
Nieuwste reviews
Sloom, oud, lelijk
De website van GFK loopt sterk achter qua functionaliteit, user experience en snelheid. De site is ongelooflijk sloom, zodat enquêtes invullen een ramp is. Beloning is zwaar ondermaats. Reacties via email zijn onbeschoft, ze zouden zich moeten schamen dat ze zich een serieus onderzoeksbureau noemen. Mijn tip? Hele site opdoeken, opnieuw beginnen met een degelijk ontwerp en realisatiebureau, de site beveiligen en sneller maken. Het is een kwestie van weken tot de hele GFK database lekt; die site schreeuwt gewoon ouderdom en onveiligheid. Je zult er maar werken.
Drama Unfolds: Lost Charger and Lactose Intolerance #fastfood #tiktok
Look at the size of the Golfphin GFK irons! #huge #irons #juniorgolf
#buchreview zu Die Superkraft der liebevollen Führung von @dr_stotz_kinderpsychologie und @_kathy.weber_
Slechtste reviews
Sloom, oud, lelijk
De website van GFK loopt sterk achter qua functionaliteit, user experience en snelheid. De site is ongelooflijk sloom, zodat enquêtes invullen een ramp is. Beloning is zwaar ondermaats. Reacties via email zijn onbeschoft, ze zouden zich moeten schamen dat ze zich een serieus onderzoeksbureau noemen. Mijn tip? Hele site opdoeken, opnieuw beginnen met een degelijk ontwerp en realisatiebureau, de site beveiligen en sneller maken. Het is een kwestie van weken tot de hele GFK database lekt; die site schreeuwt gewoon ouderdom en onveiligheid. Je zult er maar werken.
Wat een hardnekkig rotbedrijf. Ongewenst zonder enige inschrijving of toestemming elke dag plat gebeld worden. S'ochtends, s'middags en s'avonds tot wel 3 a 4 keer per dag, maakt ze niet uit. Inschrijving in bel-me-niet-register trekken ze zich niks van aan en komen met een eigen filter waar je nog veel meer persoonsgegevens moet invullen die je ze absoluut niet wil geven. Terugbellen om te zeggen dat ze op moeten rotten heeft ook geen zin omdat ze geen inkomende oproepen aannemen. Blokkeren heeft ook geen zin want dan blaffen ze je voicemail minuten vol met achtergrondgeluiden van het callcenter. Dit bedrijf moet hardhandig aangepakt worden. Stel parasieten!
Update:
Ik heb telefonisch contact opgenomen met GFK via het volgende nummer: (088)4351027
De telefoniste heeft vervolgens mijn nummer geschrapt uit de bellijst.
Doe er je voordeel mee!
Na het afronden van het gehele onderzoek val je zogenaamd buiten de doelgroep, terwijl je aan het begin hierover vragen hebt gehad en door kon met het onderzoek. Klopt van geen kant, je wordt gewoon niet uitbetaald voor je antwoorden en ZIJ WEL.
Kwam toevallig op deze reviews uit, en schrik van de vele negatieve meldingen, is voor mij het enige onderzoekbureau die eerlijk is in zijn omgang met de leden !!! alsook met de vergoedingen hetgeen ik van geen enkel ander kan beamen.
Zowel telefonisch als via e-mail wordt je vriendelijk geholpen en dit ervaar ik al meer dan 15jr, onlangs nog een vraag buiten de bureeluren waar direct op werd gereageerd, dus voor mij een SUPERBETROUWBAAR bedrijf ! Hartelijk dank aan het jarenlange plezier die ik aan dit bedrijf beleef, vriendelijke groeten Annette E. te J.
Prachtige tijd beleefd en ook erg tevreden als klant!
Sterke teams, blijven transformeren indien nodig binnen de sector, en prijs-kwaliteit veel sterker dan de befaamde research agency concullega's die zich als consultancy agency willen branden.