Ik heb zelf best goede ervaringen gehad met Fotofabriek. De website is super gebruiksvriendelijk en ik vond het makkelijk om snel precies te krijgen wat ik wilde voor mijn foto's. De levertijd was ook prima, meestal binnen een week bij mij thuis. Wat ik echt waardeerde was de klantenservice; toen ik een vraag had over de afmetingen van een poster, kregen ze binnen een paar uur een duidelijk antwoord. Toch is er ruimte voor verbetering. Bij mijn tweede bestelling duurde het even voordat ik een update kreeg over de verzending, wat best frustrerend was. Ook vond ik de verzendkosten aan de hoge kant in vergelijking met andere aanbieders. Een tip voor Fotofabriek zou zijn om de communicatie rondom bestellingen iets sneller te maken en te kijken naar meer concurrerende verzendtarieven. Over het algemeen ben ik tevreden, maar met deze aanpassingen zouden ze het nog beter kunnen doen.
De door ons geselecteerde videos.
Onze ervaring met Fotofabriek.nl
DIY | Foto Op Canvas |Transfer Photo
Albelli review foto op canvas
Mijn ervaring met de productkwaliteit bij Fotofabriek was best goed. De fotoafdrukken die ik heb besteld kwamen echt scherp en kleurrijk binnen, precies zoals ik wilde. Ook de materialen voelden stevig aan, wat fijn is voor de lange termijn. Toen er één van mijn prints toch een beetje beschadigd was aangekomen, nam ik contact op met hun klantenservice. Ze waren redelijk behulpzaam en regelden een vervanging, hoewel het misschien wat sneller had gekund. Al met al ben ik tevreden, maar het zou top zijn als de garantieafhandeling nog soepeler en sneller kan worden uitgevoerd.
Persoonlijk vond ik de prijs-kwaliteitverhouding bij Fotofabriek best oke. Ik heb een fotoboek laten maken en de foto's kwamen prachtig uit, zeker voor de prijs die ik betaalde. De levering ging ook lekker vlot, wat altijd fijn is. Toch vond ik de verzendkosten wat aan de hoge kant, dat kan beter. Het zou top zijn als ze die wat kunnen verlagen of meer gratis verzending aanbieden bij grotere bestellingen. Ook merkte ik dat je vaak verplichte bundels moest kiezen, wat ik minder handig vond. Meer flexibiliteit in het samenstellen van je eigen pakket zou echt een pluspunt zijn. Over het algemeen ben ik tevreden, maar met deze kleine verbeteringen zou het nog beter kunnen.
Klantenservice en klachtenafhandeling bij Fotofabriek? Nou, mijn ervaring is best wisselvallig. Een keer had ik een beschadigd fotopakket ontvangen en ik belde meteen hun klantenservice. Gelukkig reageerden ze snel en stuurden ze zonder gedoe een vervanging op, wat ik super waardeerde. Maar een ander keer duurde het echt lang voordat ik een antwoord kreeg op mijn e-mail en voelde het gesprek niet zo vriendelijk aan. Misschien kunnen ze werken aan snellere reacties en een vriendelijkere toon gebruiken. Over het algemeen vind ik dat ze wel moeite doen om problemen op te lossen, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de communicatie.
Persoonlijk ben ik best tevreden over de levering bij Fotofabriek. Mijn bestelling kwam namelijk razendsnel binnen, wat altijd fijn is als je iets snel nodig hebt. Toen ik een keer echter een beschadigd fotolijstje ontving, was het retourproces minder soepel. Ik moest meerdere keren contact opnemen voordat alles geregeld was. Het zou super zijn als Fotofabriek de communicatie rondom retouren kan verbeteren, bijvoorbeeld door duidelijkere instructies te geven en sneller te reageren. Dat maakt het voor klanten veel makkelijker en voorkomt frustratie.
Ik heb over het algemeen een goede indruk van de reputatie van Fotofabriek. Toen ik voor het eerst bestelde, was de levering supersnel en zagen de foto's er echt mooi uit. Bij mijn tweede bestelling merkte ik echter dat de kleuren niet helemaal klopten zoals ik had verwacht. Gelukkig reageerde hun klantenservice snel en kregen we het opgelost, wat ik erg waardeerde. Toch zou het fijn zijn als ze consistenter zijn met de kleurkwaliteit en wat transparanter over de materialen die ze gebruiken. Al met al denk ik dat Fotofabriek betrouwbaar is, maar er is zeker ruimte voor verbetering om hun reputatie nog sterker te maken.
Ik vind dat Fotofabriek echt slimme innovaties in hun producten stopt, zoals de makkelijke software waarmee je je foto's personaliseert. Maar ik merk wel dat duurzaamheid soms te wensen overlaat, bijvoorbeeld bij de muismat die ik kocht – die voelt niet echt stevig of milieuvriendelijk. Het zou top zijn als ze meer duurzame materialen gaan gebruiken of recyclingopties aanbieden. Ook zou ik graag zien dat ze minder afhankelijk zijn van verplichte cookies op de website, want dat stoort soms tijdens het shoppen. Over het algemeen zit er veel creativiteit in hun aanbod, maar een stapje verder op het gebied van duurzaamheid zou zeker welkom zijn.
Ik ben echt blij met de aanbiedingen bij Fotofabriek. Laatst kon ik profiteren van hun herfstactie en kreeg ik 20% korting op een volledig fotoalbum, wat een mooie besparing was. Ook waardeer ik de feestdagenpromoties, zoals de speciale kortingen voor Vaderdag die ik vorig jaar heb gebruikt. Wat ik zou willen verbeteren is dat ze meer variatie in hun promoties brengen, zodat er vaker iets nieuws te scoren valt. Daarnaast zou het fijn zijn als ze loyaliteitskortingen introduceren voor terugkerende klanten. Over het algemeen zijn de aanbiedingen eerlijk en aantrekkelijk, maar er is altijd ruimte voor wat meer creativiteit en beloningen voor vaste klanten.
Nieuwste reviews
Snel en gemakkelijk
Ik had weinig tijd om een fotoboek te maken, dus zocht een aanbieder die snel levert en gemakkelijke software heeft. Fotofabriek heeft allebei. De software vult automatisch je foto's op een logische manier in het boek, maar je kunt nog steeds het fotoboek naar wens aanpassen. De levering was snel. Leuk extraatje is dat ik een video kreeg van de productie van mijn fotoboek.
Erg tevreden!
Ik had een 'Witte' mok gekocht bij jullie. vervolgens zeiden jullie dat het zaterdag aan zou komen, en het komt maandag aan terwijl het voor moederdag was en ik vond dat al heel irritant, maar ik zag het door de vingers. dan komt het aan en dan is er een zwarte mok met een hele vage foto ik zie er bijna niks van.
Voor de zoveelste keer rotzooi gekregen van de fotofabriek. Dit keer een bewaardoos die uit elkaar viel en met plakband was gerepareerd. Het betreft gewoon een duur boek. En het is niet de 1e keer. Al meerdere vlakliggende boeken opnieuw moeten laten doen omdat de binding slecht was, slecht afgedrukte uitvergrotingen, bewaardozen die kapot zijn. Leuk dat je steeds vervanging krijgt, maar uiteindelijk wil je gewoon gelijk een goed product.
Echt mega slechte service. Beloven op de site op mijn gekozen product "bestellen voor 12h is morgen geleverd" ... na vijf dagen nog niks... klantenservice zegt dat dit normaal is naar België ... nou ik shop vaak online en baat zelf ook een grote webshop uit en tussen BE en NL kunnen alle koerierdiensten next day delivery aanbieden... maar dit bedrijf verstuurd via de Franse post haar pakjes naar België. Het werd ook gewoon te laat aangeboden blijkt uit de tracking. Mega teleurstellend, want ik koos net deze service voor hun "snelle" levering. Te vermijden !!!!
al jaren ben ik klant van Fotofabriek. veel kalenders en een wanddecoratie. altijd uitstekende kwaliteit en supersnel levering. aparte bedankt voor klantenservice. De leukste momenten blijven niet allen in mijn memory maar in mooie foto's van Fotofabriek. Bedankt .
Ik had weinig tijd om een fotoboek te maken, dus zocht een aanbieder die snel levert en gemakkelijke software heeft. Fotofabriek heeft allebei. De software vult automatisch je foto's op een logische manier in het boek, maar je kunt nog steeds het fotoboek naar wens aanpassen. De levering was snel. Leuk extraatje is dat ik een video kreeg van de productie van mijn fotoboek.
Erg tevreden!
Wow, wat een geweldige service!
Het bestelde fotoboek was prachtig, maar door de brievenbus waarschijnlijk beschadigd. Contact opgenomen via de chat met Sanne W en kreeg geheel kosteloos een nieuwe opgestuurd en kon ik ophalen bij een post.nl punt zodat hij niet zou beschadigen. De volgende week al in perfecte staat ontvangen. Heel erg bedankt fotofabriek.nl.