Ik vond de reviews over de Feyenoord Fanshop echt gemengd. Zelf heb ik best wat moeite gehad met de klantenservice; een keer duurde het een week voordat ik een antwoord kreeg op mijn vraag over een defect item. Het zou fijn zijn als ze hier sneller op kunnen reageren. Aan de positieve kant was de levering doorgaans snel en het assortiment is echt uitgebreid, wat ik super waardeer. Ook prijs-kwaliteit lijkt over het algemeen goed, maar ik merk dat de verzendkosten soms aan de hoge kant zijn. Een mogelijke verbetering zou zijn om de verzendkosten wat transparanter te maken of opties voor gratis verzending te introduceren bij bestellingen boven een bepaald bedrag. Over het algemeen voel ik een sterke band met het merk, maar er is zeker ruimte om de klantenservice consistenter en de verzendkosten vriendelijker te maken.
De door ons geselecteerde videos.
Supporters enthousiast over nieuw Feyenoord shirt: ‘Er gaat niets boven het Feyenoord logo’ | SPORT
UNBOXING FEYENOORD UITSHIRT 2021/22! #FEYENOORD
FEYENOORD UNBOXING UITSHIRT 2023/24 #FEYENOORD
De productkwaliteit bij Feyenoord Fanshop is echt een achtbaan. Mijn shirts zitten super comfortabel en de prints zijn mooi, maar het logo dat begon los te laten na een paar keer wassen viel me wel tegen. Een keer kreeg ik ook een shirt met een scheurtje, dat was niet zo chill. Ze missen echt een vaste garantie, soms helpen ze wel, maar het voelt niet consistent. Het zou top zijn als ze betere kwaliteitscontroles doen en duidelijke garantie bieden. Aan de pluskant zijn de prijzen prima en komt alles meestal snel binnen, maar de voorraadstatus is vaak onbetrouwbaar. Het zou fijn zijn als ze die voorraadinformatie beter bijhouden zodat je niet steeds teleurgesteld wordt als iets niet leverbaar is.
Ik vind dat de prijs-kwaliteitverhouding bij Feyenoord Fanshop soms tegenvalt. Toen ik laatst een officieel shirt kocht, was ik best verrast over de prijs in vergelijking met andere shops. Daarnaast duurde de levering langer dan ik had verwacht, wat frustrerend was. Aan de positieve kant is de kwaliteit van het shirt echt top en voelt het materiaal premium aan. Ook was de klantenservice erg behulpzaam toen ik een verkeerde maat terug wilde sturen. Het zou fijn zijn als ze de verzendkosten kunnen verlagen en de prijzen wat concurrerender maken, zodat het aantrekkelijker wordt voor meer fans om bij hen te kopen.
Ik heb gemerkt dat de klantenservice soms best in de war lijkt te zitten. Eén keer had ik een verkeerde maat schoenen besteld en ik belde meerdere keren zonder antwoord te krijgen. Uiteindelijk kreeg ik een mailtje terug, maar dat duurde veel te lang. Aan de andere kant was er een andere keer toen mijn pakketje vertraagd was en de klantenservice snel reageerde en het probleem meteen oploste. Het zou top zijn als ze die snelle reacties consistent kunnen maken en beter bereikbaar zijn via de telefoon, vooral als je snel hulp nodig hebt.
Persoonlijk vond ik de levering van de Feyenoord Fanshop best onvoorspelbaar. Mijn trui kwam na drie weken binnen, terwijl ik gehoopt had dat het sneller ging, vooral omdat ik hem hard nodig had voor een wedstrijd. Toen ik uiteindelijk contact opnam over een ontbrekende bedrukking, was de klantenservice vriendelijk en hielp me snel. Maar het retourproces liep daarna al minder soepel. Ik kreeg geen retourlabel en moest zelf de kosten betalen, wat echt onhandig was. Het zou top zijn als ze de levertijden beter kunnen waarborgen en het retourproces eenvoudiger maken, bijvoorbeeld door automatisch retourlabels mee te sturen bij de eerste bestelling. Zo wordt het voor klanten een stuk makkelijker en fijner om bij hen te bestellen.
Persoonlijk ben ik meestal blij met mijn aankopen bij de Feyenoord Fanshop. Het personeel is altijd vriendelijk en geeft goed advies over de verschillende shirts en merchandise. Een keer bestelde ik een gepersonaliseerd shirt en het kwam echt snel binnen, wat super handig was voor de wedstrijddag. Toch heb ik ook een keer een shirt gekregen dat al na een paar wasbeurten slordig begon te raken, en het kostte wat moeite om daar een oplossing voor te vinden via de klantenservice. Het zou fijn zijn als de Fanshop wat meer kan investeren in de kwaliteit van hun producten en de respons van de klantenservice kan verbeteren. Als ze dit doen, zou hun reputatie nog sterker worden en zouden fans zich nog zekerder voelen bij elke aankoop.
Ik vind het tof hoe Feyenoord Fanshop steeds nieuwe ideeën toepast. Toen ik laatst een shirt bestelde, merkte ik dat ze gebruik maakten van gerecyclede materialen, wat echt bijdraagt aan duurzaamheid. Ook hebben ze hun website verbeterd met makkelijkere navigatie, wat laat zien dat ze echt bezig zijn met innovatie. Een dingetje dat beter kan, is misschien meer informatie geven over hun duurzaamheidsinitiatieven, zodat klanten precies weten wat er achter de producten schuilgaat. Over het algemeen ben ik superblij met hoe ze innoveren en duurzaam bezig zijn!
Zelf heb ik veel gehad aan de aanbiedingen en promoties van de Feyenoord Fanshop. Vooral als seizoenkaarthouder krijg je regelmatig mooie kortingen, wat echt fijn is als je bestellingen plaatst. Een keer scoorde ik bijvoorbeeld een exclusief truitje met 15% korting, wat ik normaal niet zo snel zou kopen. Ook de speciale deals voor Het Legioen-leden zijn super handig, want daar voel je je als echte supporter echt beloond. Toch zou het leuk zijn als er vaker flash sales zijn of bundeldeals, zodat je meerdere items tegelijk kunt scoren voor een betere prijs. Daarnaast zou ik graag meer gepersonaliseerde aanbiedingen zien, gebaseerd op mijn vorige aankopen. Al met al ben ik erg tevreden met wat er aangeboden wordt, maar een paar extra verrassingen zouden het helemaal afmaken.
Nieuwste reviews
Feyenoord tenue voor mijn zoon gekocht…
Feyenoord tenue voor mijn zoon gekocht en later zag ik dat deze hoogstwaarschijnlijk verkeerd gedrukt was waardoor het nogmaals was gedaan maar nu dus ook de oude bedrukking te zien was, contact opgenomen en super goed en snel geholpen centen terug gekregen en het tenue mocht ik voor hem houden
Echt super tof!!
Heb een bestelling geplaatst. DHL zeg dat die geleverd is in mijn brievenbus maar er ligt niks. DHL geeft aan dat ik contact moest opnemen met de verzender maar die reageert nergens op. Kan dus fluiten naar me geld of me shirts.
Stormloop voor de fanshop bij De Kuip!👕 Het nieuwe derde shirt van Feyenoord, in het traditionele groen-wit van Rotterdam, is bijzonder in trek bij de supporters, die massaal in de rij staan om een exemplaar te bemachtigen. Wat vind jij het mooiste shirt dit seizoen?👀👇
Zo moet een Feyenoord shirt zijn 😍 #feyenoord #feyenoordrotterdam
Reply to @1op1bababooey68 #footballjersey #footballshirt
Slechtste reviews
Bestelling komt niet aan, geen contact mogelijk
Online een bestelling geplaatst op 4 juli. Wel een orderbevestiging ontvangen, maar daarna niets meer gehoord. Ik heb meerdere emails gestuurd (je kan alleen emailen), maar ik ontvang geen reactie.
Uit tenue heel erg snel helemaal uit verkocht op die voor de baby na. Het is de SLECHTSTE SPONSOR die feyenoord ooit heeft gehad. Al meer als 2mnd geen leveringen van de uit tenue's. Aan melden om bericht te krijgen heeft ook geen zin want heb al 10 keer mail gehad dat er weer genoeg op voorraad was maar er was gewoon helemaal niks.Hoop dat Feyenoord volgend jaar een andere / betere Sponsor krijg.
Ik heb 3 juli 2 thuisshirts besteld, maar sindsdien niets meer gehoord. Klantenservice is er niet, je moet een mail sturen naar Castore en ontvangt dan een standaardantwoord. Nog een mail gestuurd en daar zelfs helemaal geen reactie meer op ontvangen. Vorig jaar kon je gewoon bellen naar Feyenoord en werd je goed geholpen. Nu zit ik met de vraag of ik de shirts ooit nog geleverd krijg.