Ik vind AKO over het algemeen een fijne winkel. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en helpen je graag uit hun assortiment te vinden wat je zoekt. Een keer had ik mijn bestelling niet op tijd ontvangen, maar de klantenservice reageerde snel en loste het probleem meteen op door een vervangend exemplaar te sturen. Toch merk ik soms dat de website wat traag is, vooral tijdens drukke momenten. Het zou top zijn als die sneller werkt zodat je makkelijker kunt shoppen. Verder zijn de prijzen redelijk en het spaarprogramma is handig voor vaste klanten. Al met al heb ik meestal goede ervaringen en zou ik AKO aanbevelen, maar een beetje verbetering in de online dienstverlening zou het nog beter maken.
De door ons geselecteerde videos.
Ako Detailed Review - The most OP student in Blue Archive!
PROJECT AKO ANIME REVIEW
Ako Park Hotel review in Ako, Japan HD Review
Ik ben over het algemeen best tevreden over de productkwaliteit bij AKO. Een keer kocht ik een boekenkast die helaas na een paar maanden scheefging vertoonde. Gelukkig nam AKO dit zonder gedoe onder garantie en hebben ze het snel repareren of vervangen. Dat waardeer ik echt. Toch merk ik af en toe dat sommige producten wat minder duurzaam zijn dan ik had verwacht. Het zou top zijn als AKO wat strenger wordt in hun kwaliteitscontrole om dit te voorkomen. Ook zou een langere garantieperiode fijn zijn, vooral voor duurdere aankopen. Al met al doen ze het goed, maar er is zeker ruimte om de kwaliteit en garantie nog verder te verbeteren.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding bij AKO best goed. De boeken en tijdschriften zijn vaak van hoge kwaliteit en de aanbiedingen helpen zeker om wat te besparen. Toch zijn sommige items toch wat prijzig in vergelijking met andere winkels. Het zou fijn zijn als AKO vaker kortingen geeft op populaire boeken of speciale acties organiseert. Daarnaast waardeer ik het spaarprogramma, maar het zou top zijn als je sneller punten kunt sparen of meer voordelen krijgt. Over het algemeen krijg je waar voor je geld, maar er is altijd ruimte voor wat verbeteringen.
Ik vond de klantenservice bij AKO Zoetermeer eigenlijk best oké. Een paar keer had ik vragen over producten en het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam. Echter, toen ik een klacht had over een defect product, duurde het helaas wat langer dan verwacht voordat ik een reactie kreeg. Het zou fijn zijn als ze klachten sneller oppakken en beter communiceren over de voortgang. Ook zou het handig zijn als er meer personeel beschikbaar is tijdens drukke uren, zodat je niet zo lang hoeft te wachten aan de telefoon of bij de balie. Over het algemeen ben ik tevreden, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de klachtenafhandeling.
Ik heb laatst wat spullen besteld bij AKO en over het algemeen ging alles goed. De boeken kwamen snel binnen, precies binnen een paar dagen zoals beloofd. De verpakking was netjes, dus alles was prima aangekomen. Toen ik een tijd terug een tijdschrift wilde retourneren, was dat ook super makkelijk via hun website. Wel viel het me op dat de klantenservice soms wat traag reageert als je echt hulp nodig hebt. Het zou fijn zijn als ze daar wat sneller op kunnen reageren, vooral als je ergens tegenaan loopt met je levering. Al met al is het levering- en retourproces bij AKO best betrouwbaar, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de klantenservice.
Ik vind dat AKO een sterke reputatie heeft opgebouwd dankzij hun betrouwbare service en vriendelijke personeel. Toen ik laatst een boek bij hen bestelde, was de levering echt supersnel en kwam alles netjes verpakt aan. Dat geeft je meteen vertrouwen in het bedrijf. Wel merkte ik dat sommige reclame-uitingen wat misleidend kunnen zijn, bijvoorbeeld aanbiedingen die niet helemaal duidelijk zijn. Het zou top zijn als AKO transparanter kan zijn over hun deals, zodat klanten precies weten wat ze kunnen verwachten. Over het algemeen voel ik me echter zeker bij AKO en zou ik ze zeker aanraden aan anderen.
Persoonlijk vind ik dat AKO nog veel meer kan doen op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Het is wel top dat de website zo gebruiksvriendelijk is, maar ik mis echt dat ze laten zien welke groene stappen ze zetten. Bijvoorbeeld, ze zouden kunnen investeren in energiezuinige verlichting in de winkels of duurzame verpakkingsmaterialen gebruiken voor hun producten. Ook zou het leuk zijn als ze nieuwe technologieën integreren, zoals een app waarmee je makkelijk kunt zien welke producten milieuvriendelijk zijn. Door deze verbeteringen te implementeren, kan AKO niet alleen milieubewuster worden, maar ook aantrekkelijker voor klanten die waarde hechten aan duurzaamheid.
Ik vind de aanbiedingen bij AKO meestal best lekker. Laatst had ik bijvoorbeeld een superkorting op een boek waar ik al een tijd naar keek, dat was echt een pluspunt. Het spaarprogramma werkt ook prima; ik heb inmiddels genoeg punten verzameld voor een gratis tijdschrift. Toch zou het nog beter zijn als ze vaker exclusieve deals aanbieden voor vaste klanten, bijvoorbeeld via een speciale nieuwsbrief. Daarnaast zou ik het fijn vinden als de promoties duidelijker zichtbaar zijn in de winkel, zodat je meteen ziet wat er te scoren valt zonder eerst te moeten zoeken.
Nieuwste reviews
Altijd een mooi assortiment in boeken…
Altijd een mooi assortiment in boeken en tijdschriften.
werkelijk schandalige prijzen voor een flesje chaudfontaine en andere zaken.Een zakje Venco van 200 gr,wat bij de AH 2,59 kost is bij de AKO 4,70!!
Zelfs de verkopers schamen zich ervoor.
Hele goede ervaring met AKO Drachten en in Haarlem en meerdere goede ervaringen met AKO Leeuwarden in de winkels goede service, fijn personeel die persoonlijk is met je meedenkt en op het station als je lang maar ook kort wilt winkelen en betalen i.v.m. dat je een trein of bus moet halen doen ze alle moeite voor je en blijven ze vriendelijk, ik kon zelfs iets laten bestellen een pocket notebook met een leuke tekst dus zeer tevreden. in Drachten werden de cadeautjes netjes ingepakt en werd er ruim de tijd voor me genomen door tussendoor wat anderen te helpen wat ik geen probleem vond dat werd me gevraagd.
Online 1x een bestelling geplaatst dit kan iets langer duren tot bezorging door corona maar verder prima.
Honest food review of what I had at @MakanVenue 🇸🇷 #fypviralシ #fypviral
Slechtste reviews
werkelijk schandalige prijzen voor een…
werkelijk schandalige prijzen voor een flesje chaudfontaine en andere zaken.Een zakje Venco van 200 gr,wat bij de AH 2,59 kost is bij de AKO 4,70!!
Zelfs de verkopers schamen zich ervoor.
Zeer teleurgesteld! Boek dinsdag besteld, laten bezorgen bij de winkel op EHV airport, vrijdag was de winkel plots eerder gesloten, zaterdag extra ritje daarheen, was de pakket nog niet opgehaald door dienstdoende medewerker. Nu geen cadeau voor Sinterklaas! Nooit meer AKO...dan maar de grote internetspelers als bol.com die leveren in ieder geval wel altijd netjes!
Een pakketje is door Post.nl bezorgd bij AKO, Westwaarts 3 te Zoetermeer. Het stond op naam van mijn vrouw. Bij ophalen volstaat een legitimatie van de desbetreffende persoon en de legitimatie van degene die het ophaalt. Dit is rechtmatig, maar de medewerker(ster) van deze winkel heeft daar een andere gedachte over. Ondanks mijn contact daarna met post.nl, die mij aangaf volledig in mijn recht te staan, heb ik het pakket niet meegekregen. Ook het verzoek van de medewerker van Post.nl; of Ako zoetermeer even contact met hen wilde opnemen, is naast zich neergelegd. De mevrouw van Ako vond dit niet nodig.
Ako Zoetermeer Westwaarts 3 is voor ons verleden tijd!
Besteld op vrijdagmiddag en zaterdagavond!! al in huis terwijl de verwachting pas maandag was. Natuurlijk aangenaam verrast. Overigens had ik wat vraagjes over het verzilveren van de VVV cadeaubonnen en de man aan de telefoon heeft mij daar goed mee geholpen (fijn dat ze vvv cadeaubonnen accepteren online)