2

Pierre et Vacances
6 reviews uit 1 bron

Ervaringen met Klantenservice en Klachtenafhandeling

2
Thumbs-Up 0
Thumbs-Down 15
De klantenservice en klachtenafhandeling van dit bedrijf laten veel te wensen over, zoals blijkt uit meerdere teleurgestelde klanten. Problemen met terugbetalingen, verouderde accommodaties en onprofessioneel gedrag via verschillende communicatiekanalen zorgen voor frustraties. Daarnaast is het blijkbaar lastig om in contact te komen met de organisatie en worden klanten niet adequaat geholpen, wat resulteert in een slechte ervaring voor velen.

Samengevatte reviews

2
1 jaar geleden | trustpilot 🔗
  • "Waardeloze klantenservice"
  • "Geld niet teruggegeven na geannuleerde vakantie"
  • "Onprofessioneel gedrag via telefoon en Messenger"

2
2 jaar geleden | trustpilot 🔗
  • "Geen terugbetaling ontvangen voor geannuleerde vakantie"
  • "Slechte klantenservice en communicatie"
  • "Geen antwoord op e-mails en lange wachttijden bij bellen"
  • "Onvriendelijke communicatie en taalbarrière bij contact opnemen"

2
3 jaar geleden | trustpilot 🔗
  • "Problemen met terugbetaling geannuleerde reis"
  • "Organisatie moeilijk bereikbaar en medewerkers kunnen niet verder helpen"
  • "Telefoongesprekken zijn duur"
  • "Ontgoocheld in communicatiebeleid van organisatie"

2
3 jaar geleden | trustpilot 🔗
  • "Hotelkamer geboekt voor €50,-"
  • "Verplicht €200 aan borg betalen bij aankomst"
  • "Geen parkeergelegenheid beschikbaar"
  • "Moeilijkheid bij annuleren van de boeking"

2
3 jaar geleden | trustpilot 🔗
  • "Te veel betaald geld niet teruggekregen"

2
3 jaar geleden | trustpilot 🔗
  • "Verouderd huisje, Geen klachtenafhandeling"