Homair: Liefde of Klaagzang? Ontdek Wat Gebruikers Helder Over Zeggen!
Mijn indruk van Homair
Als ik de reviews lees, zie ik dat Homair echt in twee kampen splitst. Aan de ene kant zijn er gasten die superblij zijn met de schone ruimtes en het vriendelijke personeel, wat natuurlijk ook ik wel waardeer. Maar dan zijn er ook veel mensen die klagen over hoge prijzen en onverwachte extra kosten. Ook de klantenservice krijgt wat punten van verbetering, want reageren ze sneller en oplossen ze problemen efficiënter? Dat zou echt helpen. Homair zou ook wat consistenter moeten zijn met de kwaliteit van hun huisjes, zodat je niet elke keer een ander niveau ervaart. Als ze hier wat aan doen, denk ik dat veel meer mensen tevreden zullen zijn.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
In oktober 2023 geboekt voor juni 2024…
In oktober 2023 geboekt voor juni 2024 bij homair omdat we de alp d'huez lopen. Begin maart kregen we een mailtje waarin stond dat er een overboeking was en dat we niet in ons chalet konden wat we gehuurd hadden. Na bellen met het nederlandse nummer tot 3x toe een niet Nederlands sprekende dame aan de telefoon. We zouden terug gebeld worden. Uit eindelijk in de middag een gebrekkig sprekende dame aan de telefoon. Zei heeft op mijn aandringen na gevraagd waarom er een overboeking was,er was een bedrijf dat alle huisjes had gehuurd. Daarom kon onze boeking niet doorgaan en moesten we annuleren.Of ergens anders in de buurt een huisje huren. Maar omdat er niks vrij was in de buurt is dit niet mogelijk. Met de vraag om het IBAN opp te sturen zodat ze geld terug kunnen boeken. Inmiddels ruim 2½ week verder en verschillende telefoontjes en terugbel verzoeken omdatner weer een niet Nederlands sprekende dame aan de telefoon is, nog geen geld terug. Het zit steeds op het IBAN vast. Heel bijzonder. Pas op als je hier boekt
op 24 september een vakantie geboekt…
Op 24 september een vakantie geboekt bij homair een premium caravan met een kleine hond ,volgens de site was de hond welkom . Een aanbetaling gedaan de boeking was goedgekeurd . tot onze verbazing zagen wij op 24 december dat in de premium caravans van homair geen honden meer welkom zijn . 4 dagen aan het bellen geweest om een nederlands sprekende medewerker aan de lijn te krijgen wat niet is gelukt. Toen het verhaal aan een medewerker die gebrekkig engels sprak ze kon me niet helpen ik moest zelf maar de campings bellen of er een kleine hond in de carnavan mocht. dit is uitgelopen op een niet zo'n leuk gesprek waarop mijn boeking is geannuleerd is hier mail over gehad . weer 2 dagen gebeld en gevraagd of een nederlands spekende medewerker mij terug kon bellen , wederom niemand gesproken ! ik wil nu weten hoe gaan ze mijn aanbetaling nu terug betalen als ik op de site inlog is die boeking totaal verdewenen kan dit zomaar ? via de mail zijn ze ook niet bereikbaar .
De mobile home die we kregen,was…
De mobile home die we kregen,was redelijk schoon, maar bank kapot, airconditioning maakte zoveel lawaai dat je die 's nachts niet aan kon zetten. Wat strepen tegen de muur. Maar daar hebben we niet moeilijk over gedaan. Maar bij vertrek, na anderhalf uur te hebben schoongemaakt, vond de medewerker van Homair het niet goed genoeg. Of ik de wc bril nog een keer wilde doen, nou die was vergeeld van ouderdom, kon ik ook niks meer aan veranderen. De koelkast moest nog droog etc. Nou allemaal nog een keer gedaan, maar nog niet goed genoeg voor meneer. Hij ging daarna met zijn vinger nog over zwart kunststof strip van de deur..echt belachelijk. Was gewoon bezig de 65 euro schoonmaakkosten te vangen. We waren inmiddels dik een half uur verder en wilde vertrekken, dus maar betaald. Maar hoe schofterig. Nu al een maand bezig om klacht in te dienen, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Heb de mobile home via Allcamps geboekt, blijkbaar bij Homair en mijn klacht moet naar campingvision waar ik tot nu toe niks van gehoord heb. Dus boek nooit bij Homair!!
Onze Tiktok aanraders over Homair.
Desvendando o HOMA-IR: O que é e por que é crucial para entender sua saúde metabólica? 🧬📊 Descubra como esse índice pode ser o segredo para prevenir diabetes e resistência à insulina. 🚫💉
Styling some new home decor pieces from @HomaryDecor @Homary_Official
Code: EDA7 🫶🏻 @Homary_Official #homaryreview #homary
Slechtste reviews
Update nummer 1
Een update, nummer 1 update; en nog steeds MOET ik 1 ster geven. Beste mede vakantiegangers, BLIJF WEG BIJ DEZE ORGANISATIE! Inmiddels wacht ik nu een jaar op mijn borg. Na 6 maanden kreeg ik een reactie of ik maar eens vriendelijk contact wilde opnemen, dan zou het via het ‘Nederlandse kantoor’ geregeld worden. Echter bij dit telefoontje wordt men van ‘het kastje naar de muur’ gestuurd, een hoop bla bla en een mededeling dat het vanuit hier niet geregeld kan worden; maar mijn borg, die heb ik nog steeds niet. Na vele belletjes uiteindelijk een mobiel nummer in Italië gekregen en dat bloed zelfs dood. Wordt gewoon simpelweg niet meer op opgenomen. Wel wordt mij via app medegedeeld dat het bedrag wordt overgemaakt. U raadt het al……11 maanden en 5 dagen na mijn bezoek, nog steeds geen cent. Mocht u nu toch op vakantie zijn en niemand treffen om uw borg terug te ontvangen: NEEM DE SLEUTEL MEE! U staat in uw recht dat als u geen geld ontvangt, de sleutel mee te nemen. Ik verzeker u dat de borg nog op uw bankrekening staat, nog voordat u thuis bent. Iemand spreken van deze organisatie, mijn zege heeft u. Dus mensen met een positieve reactie, geen idee wat ze u betaald hebben, maar ik geloof er geen barst van. Oproep aan deze organisatie: LOS UW EIGEN AANGEGANE VERPLICHTINGEN EENS OP! En voor de mensen die toch nog met Homair in zee willen gaan, DOE HET NIET. Tot u spreekt een vakantieganger die met zijn gezin (4 kinderen), altijd in stacaravans, al vele jaren lang, vakantie viert. Maar DIT, heb ik nog nooit meegemaakt. Homair neemt GEEN ENKELE verantwoordelijkheid. Dus, val ik in herhaling: DOE HET NIET! Het is niet eens 1 ster waardig. Bedankt voor het lezen, wordt vervolgd.
In oktober 2023 geboekt voor juni 2024…
In oktober 2023 geboekt voor juni 2024 bij homair omdat we de alp d'huez lopen. Begin maart kregen we een mailtje waarin stond dat er een overboeking was en dat we niet in ons chalet konden wat we gehuurd hadden. Na bellen met het nederlandse nummer tot 3x toe een niet Nederlands sprekende dame aan de telefoon. We zouden terug gebeld worden. Uit eindelijk in de middag een gebrekkig sprekende dame aan de telefoon. Zei heeft op mijn aandringen na gevraagd waarom er een overboeking was,er was een bedrijf dat alle huisjes had gehuurd. Daarom kon onze boeking niet doorgaan en moesten we annuleren.Of ergens anders in de buurt een huisje huren. Maar omdat er niks vrij was in de buurt is dit niet mogelijk. Met de vraag om het IBAN opp te sturen zodat ze geld terug kunnen boeken. Inmiddels ruim 2½ week verder en verschillende telefoontjes en terugbel verzoeken omdatner weer een niet Nederlands sprekende dame aan de telefoon is, nog geen geld terug. Het zit steeds op het IBAN vast. Heel bijzonder. Pas op als je hier boekt
Waardeloze organisatie
Waardeloze organisatie. Vanavond een probleem met het warme water maar niemand te bereiken. Camping personeel spreekt zelf ook van een kansloze organisatie. Begon al bij inchecken. Dames kwamen al 10 minuten te laat. Betaal een bak geld en krijgt nul service terug. Uit de andere revieuws blijkt wel hoe triest Homair is. Ga jullie schamen.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Nu 4 x geboekt bij homair, en steeds zeer tevreden
Nu 4 x geboekt bij homair, en wij herkennen ons niet in de negatieve beoordelingen , dit is de enige reisorganisatie waar wij met ons hondje een nieuwe caravan met wat luxe kunnen boeken , waar we uiteraard zuinig op zijn, nu net weer terug uit Italië en totaal geen probleem ervaringen , niet met schoonmaak , borg of telefonisch contact , wij boeken graag weer bij homair
Prima in orde
Begrijp helemaal niets van de slechte recensies. Vanaf de boeking tm het verblijf op de camping Donaine de Leveno in Frankrijk prima gegaan. Goede prijs , duidelijk mailverkeer, prima accomodatie, leuke jongedame van Homair op locatie.. Geen verkeerd woord van deze kant over deze club. Afkraken is natuurlijk heel gemakkelijk.. Als je alles perfect wilt hebben zul je volgende keer misschien iets meer moeten betalen...
Fijne vakantie gehad.
Ook wij snappen de slechte recensies niet. Goed ontvangen bij de receptie, vriendelijke dame. Hier werd ook gewoon Engels gesproken. Bij aankomst in onze stacaravan was er alleen geen babykit, gebeld met de receptie en deze werd gelijk gebracht! Schone stacaravan en alles goed verzorgd!