![]()
Ray-Ban: Zijn onze zonnebrillen echt de investering waard? Ontdek de meningen!
Mijn indruk van Ray-Ban
Ik moet zeggen, ik ben echt onder de indruk van het brede assortiment van Ray-Ban. Het was super makkelijk om een zonnebril te vinden die bij mij past en de levering was razendsnel. Toen ik mijn bril ontving, merkte ik wel dat de prijs wat aan de hoge kant was voor wat je krijgt, waardoor de prijs-kwaliteitverhouding beter kan. Ook heb ik geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice voor een kleine vraag, maar het duurde wat langer dan verwacht om een antwoord te krijgen. Het zou fijn zijn als ze hier wat sneller in kunnen worden. Daarnaast zou ik graag meer zien op het gebied van duurzaamheid, zoals milieuvriendelijkere materialen. Ondanks deze punten blijft Ray-Ban een sterk merk met aantrekkelijke aanbiedingen en een goede reputatie.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Goede kwaliteit en snelle levering
Goede kwaliteit en snelle levering
Super tevreden
Super tevreden! Nette afhandeling, goed op de hoogte gehouden hoe het met de bestelling verliep, product goed verpakt afgeleverd...kortom kan niet beter. Het is net een 'gewone zonnebril'.
Onze Tiktok aanraders over Ray-Ban.
Rayban Sunglasses Review #fyp #hagobuy #hagobuyhaul
Reply to @gonzalolazoportug biggest difference is the lense slant! #wayfarer
#ethanoverton #ethanssidequests #rayban #egypt #pyramids
Slechtste reviews
Slechte kwaliteit en service
Had ik maar eerst even op internet gekeken voordat ik een Rayban heb gekocht. Nooit meer Tijdens een dagje in Den Haag een zonnebril gekocht bij de Rayban winkel. Bij thuiskomst merkte ik dat er een fabricagefout in het montuur zat wat mij in de winkel niet was opgevallen. De winkel in Den Haag is op geen enkele manier te bereiken. Niet telefonisch en niet per mail. Nemen de telefoon niet op. Ik kon niet anders dan een serviceverzoek indienen via Luxottica. Alleen Engelse ondersteuning. Voor mij geen probleem, maar ik vind het wel een tekortkoming. Bril geretourneerd naar Italië en een week later een nieuwe ontvangen. Helaas had ook deze een flinke fabricagefout in het montuur. Weer dezelfde contactproblemen en dus moest ik het wederom via een serviceverzoek in het Engels retourneren naar Italië. Duurde nu wat langere dan een week voordat ik weer een nieuwe had en ook deze bril had weer een fabricagefout in het montuur. Minder erg dan de vorige twee dus ik heb mij er nu maar bij neergelegd. Waar Rayban zijn merkstatus aan te danken heeft is mij een raadsel. Kwaliteit wordt er in elk geval niet geleverd want daar zit blijkbaar geen controle op bij het versturen van producten. Of ze zijn daar allemaal blind. Of ze hebben gewoon schijt aan de klant. Ik kreeg nog wel een kortingsbon voor een volgende bril. Grappenmakers. Rayban loop ik voortaan wel aan voorbij.
onaangenaam behandeld en een beschadigd bril
Afgelopen donderdag (11-08-2022) heb ik op Utrecht centraal een Ray ban bril gekocht. Ik was heel erg blij dat de verkoper zo vriendelijk was en meedacht en samen met mij de juiste bril heeft uitgekozen. De volgende dag heb ik dan ook gelijk de bril opgezet, maar toen zag ik dat er krassen op zaten. Ik heb in de winkel niet echt gelet of er krassen waren (daar ging ik niet vanuit), maar als ik de bril onder een fel licht houdt dan is het duidelijk zichtbaar. Dus ik ben teruggegaan en de verkoper die het aan me verkocht heeft gaf aan dat ik de volgende dag terug kon komen en dat de manager mij kon helpen. Echter de manager was heel kortaf en zei dat er zoveel mensen zijn die gelijk na aankoop krassen op de bril krijgen en dat ze niets voor me kan doen en dat het mijn eigen schuld was dat er krassen op zijn gekomen. Ze zij dat er altijd mensen zijn die heel onvoorzichtig zijn en dan raken spullen beschadigd. Dus ze neemt aan dat ik dat dan ben. Ik ben dus nu best wel veel geld kwijt voor een bril die ik maar één keer heb gedragen en heb ook nog het verwijt gekregen dat ik niet netjes met mijn spullen om ga. Ik stond echt met mijn mond vol tanden in het winkel en wist niet wat ik moest zeggen, dus ben teleurgesteld maar weggegaan. Ik baal enorm en het is dan ook wat mij betreft de laatste keer dat ik ooit een Ray ban Bril koop. Het is ook heel jammer dat ze niet iets voor me konden betekenen, na één dag!!
Bestelling in de aanbieding werd geannuleerd.
Bestelling in de aanbieding werd op de dag van ontvangen geannuleerd. in de mail stond dat ik zelf had geannuleerd. Na het bellen van de klantenservice blijkt dat de voorraad op was en hij door logistieke problemen is geannuleerd. Lijkt erop dat de aanbiedingen die ze op de site aanbieden dus nep / onbetrouwbaar zijn.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Altijd betrouwbaar en super handige website
De website is super overzichtelijk en je kan ook het effect van de brillenglazen direct zien. Ook het online passen werkt perfect. Vaak hebben ze kortingsacties. De bril met extra mooie houder erbij was super snel geleverd. Verder vind ik het wel fijn om te weten dat het van de officiële Ray-ban site is en niet van een derde partij. Ik wil wel weten dat de bril een originele RB is namelijk. Heb hier al vier keer een bril besteld en altijd keurig geleverd. Top dus en aanrader!
super bedrijf!!
Bij het bestellen online ging het niet helemaal goed. Even gebeld met de helpdesk en werd daar meer dan verwacht goed geholpen! Wat een fijne mensen daar! De bril (op sterkte) is binnen 2 weken bezorgd en zit als gegoten. Ik denk dat ik er nog eentje ga bestellen! Super bedrijf.
Goed bedrijf !!
Ik snap de lage reviews van deze website niet? Ik had twee zonnebrillen besteld , eentje wilde ik annuleren, helaas kon dat niet vanwege dat het item al verstuurd was , contact opgenomen met de klantenservice die vertelde mij dat ik gratis kon retourneren Bestelling aangekomen , toch voor de limited edition gegaan. Andere zonnebril weer netjes retour gedaan. Klantenservice aan de telefoon goed bereikbaar wel alleen in het Engels , maar dat was geen probleem voor mij. Bedankt voor de snelle en goede service !!!!