Ik moet zeggen, ik ben echt onder de indruk van het brede assortiment van Ray-Ban. Het was super makkelijk om een zonnebril te vinden die bij mij past en de levering was razendsnel. Toen ik mijn bril ontving, merkte ik wel dat de prijs wat aan de hoge kant was voor wat je krijgt, waardoor de prijs-kwaliteitverhouding beter kan. Ook heb ik geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice voor een kleine vraag, maar het duurde wat langer dan verwacht om een antwoord te krijgen. Het zou fijn zijn als ze hier wat sneller in kunnen worden. Daarnaast zou ik graag meer zien op het gebied van duurzaamheid, zoals milieuvriendelijkere materialen. Ondanks deze punten blijft Ray-Ban een sterk merk met aantrekkelijke aanbiedingen en een goede reputatie.
De door ons geselecteerde videos.
The RayBan Meta Smart Glasses are a must have EDC for Creators!
Toen ik mijn Ray-Ban zonnebril bestelde, was ik meteen onder de indruk van het ruime assortiment en de virtuele paskamer die super handig werkte. De bril zelf voelde echt kwaliteitsvol aan en zag er precies zo uit als op de website. Maar na een paar maanden merkte ik dat een van de scharnieren wat los begon te raken. Ik nam contact op met de klantenservice en die reageerden snel en repareerden het zonder gedoe, wat ik erg waardeerde. Toch zou het top zijn als Ray-Ban wat meer aandacht besteedt aan de duurzaamheid van bepaalde onderdelen, zodat je bril langer meegaat zonder problemen. Over het algemeen ben ik blij met de kwaliteit en de service, maar er is zeker ruimte om de robuustheid van de brillen te verbeteren.
Persoonlijk ben ik best tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding van Ray-Ban. Mijn nieuwe Wayfarer zit supercomfortabel en de materialen voelen echt top aan, wat het prijzetiket meer rechtvaardigt. Ik merkte wel dat de originele accessoires soms duurder zijn dan verwacht, zoals de extra lentes die ik graag had willen toevoegen. Het zou fijn zijn als Ray-Ban hier meer betaalbare opties voor biedt. Daarnaast had ik een keer moeite met de retourprocedure, die nogal omslachtig bleek. Een simpelere en goedkoper retourbeleid zou echt een verbetering zijn. Al met al vind ik dat ik waar krijg voor mijn geld met Ray-Ban, vooral dankzij de duurzaamheid en het klassieke design van de brillen.
Ik moet zeggen dat mijn ervaring met de klantenservice van Ray-Ban gemengd is. Een keer had ik problemen met een defect zonnebril en ik belde hun klantenservice op. Gelukkig werd ik vriendelijk geholpen en kregen ze snel een vervangend exemplaar opgestuurd. Dat was echt top! Maar een andere keer was het lastiger. Mijn retourzending leek vast te zitten en ik kreeg nauwelijks reactie op mijn e-mails. Het kostte me veel tijd en moeite om eindelijk een antwoord te krijgen. Ik zou graag zien dat Ray-Ban consistentie brengt in hun communicatie en het retourproces duidelijker maakt, zodat klanten niet met dezelfde problemen blijven zitten. Een snellere en meer proactieve aanpak zou echt een groot verschil maken.
Ik ben over het algemeen tevreden met hoe Ray-Ban mijn bestellingen levert. Mijn laatste zonnebril kwam supersnel aan, precies binnen de beloofde tijd, en de verpakking was stevig, zodat het product goed beschermd was tijdens het transport. Een keer had ik echter een klein probleem: de doos raakte een beetje beschadigd, maar gelukkig was de bril nog intact. Het was makkelijk om een retour aan te vragen via hun website, maar het duurde wat langer dan ik had verwacht voordat ik mijn terugbetaling ontving. Het zou top zijn als Ray-Ban de communicatie rondom retourprocessen kan verbeteren en de terugbetalingen sneller kan afhandelen. Ook zou het fijn zijn als ze meer verzendopties aanbieden, zodat je zelf kunt kiezen wat het beste bij je past. Al met al zijn de leveringen over het algemeen goed, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de afhandeling van retourzendingen.
Ik vind Ray-Ban over het algemeen een betrouwbaar merk. Toen ik mijn eerste paar zonnebrillen bij ze kocht, was ik echt onder de indruk van het design en de kwaliteit. De brillen zitten comfortabel en zien er precies zo uit als op de website. Toch heb ik ook een paar keer te maken gehad met hun klantenservice, vooral toen ik een kleine kras op mijn montuur wilde laten repareren. Het duurde wat langer dan ik had verwacht om een reactie te krijgen. Ik denk dat Ray-Ban wat sneller zou kunnen reageren op klantvragen en misschien meer duidelijkheid kan geven bij aanbiedingen op hun site. Verder zou ik graag zien dat hun brillen nog duurzamer worden, want mijn favoriete paar liet na een jaar al wat tekenen van slijtage zien.
Ik vind het echt gaaf hoe Ray-Ban continu innoveert met slimme technologieën, zoals hun nieuwste lensopties die nog beter beschermen tegen UV-straling. Daarnaast waardeer ik hun virtuele brillenpasfunctie, waarmee je makkelijk verschillende stijlen kunt uitproberen voordat je koopt. Maar op het gebied van duurzaamheid kan er zeker nog meer. Ik heb gemerkt dat veel van hun monturen nog steeds van kunststof zijn, wat minder milieuvriendelijk is. Het zou top zijn als Ray-Ban vaker gebruik zou maken van gerecyclede materialen of duurzame productiemethoden toepast. Zo kunnen ze hun coole designs combineren met een groenere aanpak.
Ik vind de aanbiedingen en promoties van Ray-Ban echt de moeite waard. Toen ik laatst een nieuwe zonnebril wilde kopen, kreeg ik via hun nieuwsbrief 15% korting, wat ik super handig vond. Ook tijdens de zomerse uitverkoop kon ik een mooi model met flinke korting scoren. Wat ik wel zou verbeteren is dat sommige kortingen wat duidelijker gecommuniceerd kunnen worden, want soms leek het alsof de echte deals verborgen waren. Daarnaast zou het fijn zijn als de promoties langer geldig zijn, zodat je wat meer tijd hebt om te beslissen. Al met al zijn de deals meestal goed en loont het zeker om af en toe hun aanbiedingen te checken!
Nieuwste reviews
Goede kwaliteit en snelle levering
Goede kwaliteit en snelle levering
A
A. van der T.A.V. Bregje Van Der Loo6 maanden geleden
Super tevreden! Nette afhandeling, goed op de hoogte gehouden hoe het met de bestelling verliep, product goed verpakt afgeleverd...kortom kan niet beter.
Het is net een 'gewone zonnebril'.
Bestelling in de aanbieding werd op de dag van ontvangen geannuleerd. in de mail stond dat ik zelf had geannuleerd. Na het bellen van de klantenservice blijkt dat de voorraad op was en hij door logistieke problemen is geannuleerd. Lijkt erop dat de aanbiedingen die ze op de site aanbieden dus nep / onbetrouwbaar zijn.
Er is geen contact te krijgen met rayban in welke mate dan ook. Ze hebben geen bevestigingsmail verstuurd, waardoor ik nu geen bestelnummer heb. Het product is te klein, en moet dus geretourneerd worden. Dat gaat niet zonder bestelnummer. Telefonisch zijn ze sowieso niet bereikbaar, de telefoon gaat niet eens over. Contact gekregen met de Amerikaanse klantenservice, en ook zij kunnen me niet helpen. Voor zo'n groot bedrijf echt de allergrootste aanfluiting ooit. Ik zit nu met een dure bril, die ik niet terug kan sturen.
Afgelopen donderdag (11-08-2022) heb ik op Utrecht centraal een Ray ban bril gekocht. Ik was heel erg blij dat de verkoper zo vriendelijk was en meedacht en samen met mij de juiste bril heeft uitgekozen. De volgende dag heb ik dan ook gelijk de bril opgezet, maar toen zag ik dat er krassen op zaten. Ik heb in de winkel niet echt gelet of er krassen waren (daar ging ik niet vanuit), maar als ik de bril onder een fel licht houdt dan is het duidelijk zichtbaar. Dus ik ben teruggegaan en de verkoper die het aan me verkocht heeft gaf aan dat ik de volgende dag terug kon komen en dat de manager mij kon helpen. Echter de manager was heel kortaf en zei dat er zoveel mensen zijn die gelijk na aankoop krassen op de bril krijgen en dat ze niets voor me kan doen en dat het mijn eigen schuld was dat er krassen op zijn gekomen. Ze zij dat er altijd mensen zijn die heel onvoorzichtig zijn en dan raken spullen beschadigd. Dus ze neemt aan dat ik dat dan ben. Ik ben dus nu best wel veel geld kwijt voor een bril die ik maar één keer heb gedragen en heb ook nog het verwijt gekregen dat ik niet netjes met mijn spullen om ga. Ik stond echt met mijn mond vol tanden in het winkel en wist niet wat ik moest zeggen, dus ben teleurgesteld maar weggegaan. Ik baal enorm en het is dan ook wat mij betreft de laatste keer dat ik ooit een Ray ban Bril koop. Het is ook heel jammer dat ze niet iets voor me konden betekenen, na één dag!!
Ik snap de lage reviews van deze website niet? Ik had twee zonnebrillen besteld , eentje wilde ik annuleren, helaas kon dat niet vanwege dat het item al verstuurd was , contact opgenomen met de klantenservice die vertelde mij dat ik gratis kon retourneren Bestelling aangekomen , toch voor de limited edition gegaan. Andere zonnebril weer netjes retour gedaan. Klantenservice aan de telefoon goed bereikbaar wel alleen in het Engels , maar dat was geen probleem voor mij. Bedankt voor de snelle en goede service !!!!
Bij het bestellen online ging het niet helemaal goed. Even gebeld met de helpdesk en werd daar meer dan verwacht goed geholpen! Wat een fijne mensen daar!
De bril (op sterkte) is binnen 2 weken bezorgd en zit als gegoten. Ik denk dat ik er nog eentje ga bestellen!
Super bedrijf.
De website is super overzichtelijk en je kan ook het effect van de brillenglazen direct zien. Ook het online passen werkt perfect. Vaak hebben ze kortingsacties. De bril met extra mooie houder erbij was super snel geleverd. Verder vind ik het wel fijn om te weten dat het van de officiële Ray-ban site is en niet van een derde partij. Ik wil wel weten dat de bril een originele RB is namelijk. Heb hier al vier keer een bril besteld en altijd keurig geleverd. Top dus en aanrader!