4.8

Playmobil
4 reviews uit 1 bron

Ervaringen met Levering en Retournering

4.8
Thumbs-Up 1
Thumbs-Down 8
Het retourproces bij deze winkel heeft verschillende nadelen. Hoewel de website gemakkelijk te navigeren is en het zoeken naar producten eenvoudig is, zijn er problemen met het retourneren van producten. Klanten worden geconfronteerd met een gebrek aan duidelijkheid over het retouradres, wat het retourneren bemoeilijkt. Daarnaast klagen klanten over slechte klantenservice, onjuiste informatie en vertragingen in levering. Ook zijn er problemen gemeld met verloren pakketten en een gebrek aan opvolging. Daarnaast moet de klant zelf retourkosten betalen, wat voor sommigen ook een nadeel kan zijn.

Samengevatte reviews

2
10 maanden geleden | trustpilot 🔗
  • "Onmogelijk om producten te retourneren"
  • "Lang wachten op reactie per e-mail"
  • "Geen duidelijk retouradres"
  • "Retourzending wordt bemoeilijkt"

2
11 maanden geleden | trustpilot 🔗
  • "Slechte klantenservice en communicatie"
  • "Onjuiste informatie en vertraging in levering"
  • "Geen compensatie voor problemen met bestelling"
  • "Verlies van pakket en gebrek aan opvolging"

9
1 jaar geleden
  • "Uitgebreide selectie van producten en speelwerelden"
  • "Indrukwekkende kwaliteit van producten en aandacht voor details"
  • "Gemakkelijk zoeken en overzichtelijke website"
  • "Aanbod van aanvullings- en uitbreidingssets"

6
2 jaar geleden | trustpilot 🔗
  • "Klantenservice en Retour problemen"
  • "Geen reactie van klantenservice"
  • "Retourkosten zelf betalen"
  • "Klant de dupe van slechte klantenservice"