OGER
28 reviews uit
1 bron
Het vertrouwenscijfer van 5 is gebaseerd op een grondige analyse van de 28 verzamelde reviews.
Om het vertrouwenscijfer te bepalen, gebruiken we een gewogen gemiddelde van de scores uit deze reviews. Dit houdt in dat elke review een score krijgt op basis van de gegeven beoordeling. Vervolgens berekenen we het gemiddelde van deze scores, waarbij we rekening houden met de hoeveelheid en de kwaliteit van de reviews van elk platform.
Daarnaast bekijken we de consistentie van de positieve en negatieve feedback en identificeren we terugkerende thema’s en patronen in de reviews. Dit zorgt ervoor dat het vertrouwenscijfer een nauwkeurige weerspiegeling is van de algehele klanttevredenheid en betrouwbaarheid van OGER.
Onze reviewpagina biedt samenvattingen van reviews van verschillende online platforms, zodat je snel en gemakkelijk een duidelijk beeld krijgt van een bedrijf.
We verzamelen en analyseren beoordelingen van diverse bronnen zoals Google, Yelp, Trustpilot en meer. Voor dit specifieke bedrijf hebben we 28 reviews van Trustpilot verzameld. We filteren de belangrijkste punten uit deze reviews en vatten ze samen, zodat jij niet door talloze recensies hoeft te bladeren.
Onze samenvattingen geven een overzicht van de sterke punten en verbeterpunten van een bedrijf, gebaseerd op de ervaringen van echte klanten. Hierdoor kun je beter geïnformeerde beslissingen nemen en met vertrouwen kiezen.
Overzicht
Ervaringen met Levering en Retournering
Samengevatte reviews ⓘ
Om het voor jou eenvoudiger te maken, vatten we elke review samen tot makkelijk te lezen taglines met behulp van AI.
Onze AI-technologie analyseert de volledige tekst van elke review en identificeert de belangrijkste punten en thema’s. Vervolgens creëert de AI beknopte taglines die de essentie van de review weergeven. Deze taglines geven je in één oogopslag inzicht in de kern van de feedback, zonder dat je door lange teksten hoeft te lezen.
Dankzij deze AI-gegenereerde samenvattingen krijg je snel een duidelijk overzicht van de ervaringen van andere klanten, zodat je gemakkelijker een weloverwogen beslissing kunt nemen.
- "Slechte online propositie"
- "Onjuiste voorraadsinformatie"
- "Geen aparte voorraad voor webshop"
- "Gebrek aan communicatie"
- "Producten zien er online mooier uit dan in het echt"
- "Onprettige ervaring in de winkel, weggekeken en raar aangekeken"
- "Onbeleefde behandeling gebaseerd op huidskleur"
- "Vaak voorkomende problemen in de winkel"
- "Geen voorraad na bestelling"
- "Lang wachten op terugbetaling"
- "Teleurstellende ervaring met online bestellingen"
- "Onprofessionele voorraadbeheer"
- "Onbetrouwbare online voorraad"
- "Onheldere communicatie over voorraad"
- "Twijfelachtige verkooppraktijken"
- "Zeer slechte behandeling in de winkel van Amsterdam"
- "Arrogante afwijzing van gemaakte fouten"
- "Onbehandelde klacht over gemaakte fouten"
- "Onvoldoende opvolging van verzoeken"
- "Ongeïnspireerd personeel"
- "Lange wachttijd"
- "Vriendelijke online webstore medewerker"
- "Uitstekende producten"
- "Topkwaliteit herenkleding"
- "Vriendelijk en behulpzaam personeel"
- "Exclusieve modehuizen uit Italië"
- "Brede collectie van luxury casual tot maatwerk"
- "Geen artikel ontvangen"
- "Geen reactie op e-mails of chat"
- "Geen retour van betaling"
- "Onprofessioneel en arrogant personeel"
- "Lage salarissen voor werknemers"
- "slechte communicatie en klantenservice"
- "onnauwkeurige voorraadinformatie"
- "langdurig wachten op reactie en annulering bestelling"
- "oprechte excuses na lange verwerkingstijd klacht"
- "arrogante houding van medewerkers"
- "slechte voorraadbeheersing"
- "hoge winkelprijzen in vergelijking met concurrenten"
- "verlies van uniekheid door toegenomen online aanbod"
- "Arrogant personeel"
- "Narcistisch gedrag van het personeel"
- "Klantenservice behoeft verbetering"
- "Onbehulpzaam personeel"
- "Deskundig en prettig geholpen door Roger"
- "Ruime keuze in kostuums en maatwerk"
- "Top winkel voor herenkleding"
- "Mogelijkheid tot maatwerk bestellen"
- "Slechte kwaliteit en service"
- "Onjuiste maat en kreukels in overhemden"
- "Verkeerd verpakte en bevlekte producten"
- "Hoge prijzen en gebrek aan tegemoetkoming"
- "Mooi assortiment aan kwaliteitskleding"
- "Klantgericht en vraagt naar tevredenheid"
- "Klasse service en kennis van zaken"
- "Altijd bereikbaar"
- "Eerlijke adviezen"
- "Gezellige ontvangst met mooie muziek, hele goede koffie en lekkere koek"
- "Mooi pakket ontvangen met bestelde jas"
- "Jas was conform de foto's en omschrijving"
- "Top service!! Goede en verzorgde service zoals een top zaak betaamt!!"
- "Ongevraagde nieuwsbrieven en moeilijk te stoppen"
- "Ongewenste telefoonbehandeling en slechte communicatie"
- "Onbetrouwbare service"
- "Slechte communicatie en verwerking van bestellingen"
- "Geen compensatie voor fouten en ongemakken"
- "Verlies van vertrouwen en klanttevredenheid"
- "Product niet op voorraad na bestelling"
- "Misleidende advertenties"
- "Slechte ervaring met bestellen"
- "Goede kwaliteit en service"
- "Makkelijke navigatie van de website"
- "Duidelijk en helder bestelproces"