Persoonlijk vind ik de reviews over Bulbby best wisselvallig. Ik heb zelf een bestelling geplaatst en was blij met de snelle levering en de redelijke prijs. Echter, toen ik contact opnam met de klantenservice over een klein probleem, duurde het echt lang voordat ik een reactie kreeg. Een vriend van me had last van de productkwaliteit en moest meerdere keren terugschrijven voordat het opgelost werd. Ik denk dat Bulbby echt kan verbeteren in hun klantenservice en zorgen dat producten consistenter van hoge kwaliteit zijn. Aan de positieve kant bieden ze originele en duurzame cadeaus die er goed uitzien, dus dat blijft zeker een pluspunt!
De door ons geselecteerde videos.
Product review Bulbby.com
Vintage Exposed Filament Edison Light Bulb by Feit Electric review
Warm Bulb by Clue | Scent Bar Fragrance Review #nicheperfume #perfumereview #fragrance #scent
Persoonlijk heb ik best een paar ups en downs gehad met Bulbby wat betreft de productkwaliteit en garantie. Een keer bestelde ik een slimme lamp die na een maand het begeeft. Gelukkig was de garantie tot mijn beschikking en kreeg ik snel een nieuwe zonder gedoe. Dat was top! Maar ik merkte ook dat sommige producten niet helemaal waren zoals op de website stond. Het zou fijn zijn als Bulbby wat strenger kon zijn met de productbeschrijvingen en kwaliteitschecks. Verder vind ik de garantievoorwaarden prima, maar een iets consistenter aanbod qua kwaliteit zou echt een pluspunt zijn.
Voor mij is de prijs-kwaliteitverhouding van Bulbby niet helemaal top. Ik heb een gepersonaliseerd fotoboek besteld en hoewel de foto's er prachtig uitzagen, kostte het boek wel wat meer dan ik had verwacht. Bovendien merkte ik dat de pagina’s wat dunner waren dan ik had gehoopt. Het zou fijn zijn als Bulbby wat transparanter was over de prijsklassen en misschien betere materialen gaat gebruiken voor hetzelfde prijsniveau. Aan de andere kant vind ik de unieke designs en de personalisatieopties echt geweldig, dus daar krijg ik wel punten voor!
Mijn ervaring met de klantenservice van Bulbby was eigenlijk best tegenvallend. Toen ik een probleem had met een bestelling, kreeg ik pas na bijna een week antwoord op mijn e-mail, wat frustrerend was. Toen ik belde om het snel op te lossen, kwam de medewerker niet echt vriendelijk over en leek hij weinig begrip te hebben voor mijn situatie. Ik zou willen dat Bulbby sneller reageert op vragen en klachten en dat het personeel beter getraind wordt in hoe ze met klanten moeten omgaan. Het zou ook helpen als er een duidelijker proces is voor klachtenafhandeling, zodat je niet het gevoel hebt dat je steeds rondgeroepen wordt zonder dat er echt iets wordt opgelost.
Toen ik voor het eerst bij Bulbby bestelde, was ik echt onder de indruk van hoe snel mijn pakketje aankwam. Binnen twee dagen had ik mijn bestelling in huis, wat superhandig was. De spullen waren goed verpakt, dus niets beschadigd. Een keer wilde ik een trui retourneren omdat de maat niet bleek te zitten. Het retourproces was makkelijk: ik kreeg meteen een retourlabel en de klantenservice reageerde vriendelijk en snel. Wel merkte ik dat de tracking soms niet helemaal up-to-date was, waardoor ik een beetje in het ongewisse zat over de status van mijn retourzending. Het zou fijn zijn als Bulbby hier wat consistenter in wordt, zodat je altijd precies weet waar je pakketje is. Over het algemeen ben ik tevreden met de levering en retournering bij Bulbby, maar er is zeker ruimte voor kleine verbeteringen.
Ik heb gemengde ervaringen met de reputatie van Bulbby. Aan de ene kant was de klantenservice echt topvriendelijk en hielpen ze me snel toen ik een vraag had over mijn bestelling. Aan de andere kant kreeg ik onverwacht meerdere nieuwsbrieven, wat best vervelend was. Ook merkte ik dat sommige productbeschrijvingen niet helemaal klopten, waardoor ik eerst twijfelde of het product wel aan mijn verwachtingen zou voldoen. Ik zou Bulbby aanraden om beter om te gaan met het inschrijven voor nieuwsbrieven en de productinformatie nauwkeuriger te maken. Zo kunnen ze hun reputatie versterken en nog meer vertrouwen winnen van klanten.
In mijn ervaring doet Bulbby het echt goed als het gaat om innovatie en duurzaamheid. Toen ik een gepersonaliseerde herbruikbare waterfles bestelde, was ik blij verrast door de milieuvriendelijke materialen die ze gebruikten. Toch denk ik dat ze nog kunnen verbeteren door meer gerecyclede verpakkingen te gebruiken en nog meer duurzame productopties aan te bieden. Het zou ook tof zijn als ze nieuwe technologieën integreren, zoals slimme ontwerpen die makkelijk aanpasbaar zijn via een app. Over het algemeen waardeer ik hun inzet voor een groenere toekomst, maar er is altijd ruimte om nog verder te gaan.
Ik vind de aanbiedingen en promoties van Bulbby echt handig. laatst heb ik een slimme thermostaat met 20% korting gescoord, wat perfect was voor mijn huis. Ook zijn er vaak bundels waarbij je bijvoorbeeld een slimme speaker krijgt bij aankoop van een lamp, wat een leuke extra is. Wat ik kan verbeteren is dat sommige deals niet altijd duidelijk op de homepage staan, dus het kost soms wat zoeken om de beste aanbiedingen te vinden. Het zou ook top zijn als er vaker tijdelijke flash sales zijn, zodat je meer kans hebt op unieke kortingen. Al met al zijn de promoties van Bulbby zeker aantrekkelijk, maar een beetje meer transparantie en variatie zou het nog beter maken.
Nieuwste reviews
Bestelling de vrijdag geplaatst
Bestelling de vrijdag geplaatst. Ik wou een wijziging doorvoeren. Dit kan, volgens de site! Telefonisch niemand bereikbaar. Begrijpelijk, het is weekend, maar 3 mails verzonden, nooit geen antwoord op gehad...En dan het verkeerde kleur van valiesje toch verstuurd gekregen... korting van 40%? Sorry, als bestellingen worden geplaatst én je de tijd krijgt om te corrigeren... lees dan aub ook de mail als je telefonisch niet bereikbaar bent!
Ben altijd super tevreden over jullie leveringen!
Maaaaar......heb de laatste keer twee rugzakjes met naam besteld....eentje voor een meisje,dus een roze met,zoals jullie schreven,een zandkleur....nou,deze besteld... maar toen ik hem kreeg bleek de zandkleur dus echt een vieze kleur geel te zijn!!!Echt niet mooi...héél jammer....
Leuke trein besteld met op 1 blokje naam van kindje er op.
Helaas hadden de ouders deze trein al . Kon helaas niet een enkel blokje kopen om trein weer zonder naam te maken
Replying to @mamameg.88 all the deets on the warm white vintage bulbs 💡✨💫
Replying to @keida my honest reviews on bubble part 1! 🫧 #bubble
Slechtste reviews
Bestelling de vrijdag geplaatst
Bestelling de vrijdag geplaatst. Ik wou een wijziging doorvoeren. Dit kan, volgens de site! Telefonisch niemand bereikbaar. Begrijpelijk, het is weekend, maar 3 mails verzonden, nooit geen antwoord op gehad...En dan het verkeerde kleur van valiesje toch verstuurd gekregen... korting van 40%? Sorry, als bestellingen worden geplaatst én je de tijd krijgt om te corrigeren... lees dan aub ook de mail als je telefonisch niet bereikbaar bent!
1x iets gekocht en vervolgens op een maillijst beland waardoor ik continu nieuwsbrieven en reclame van Bulbby ontvang. Online uitschrijven en zelfs mailen dat ik me wil afmelden voor de mails, hebben tot op heden geen effect en er wordt niets mee gedaan. Slechte zaak.
Slechte ervaring met bulbby.
Mailcontact bij vragen over je bestelling is onprofessioneel en ronduit onbeschoft.
Koffertje besteld, deze wordt alleen in een plastic tas verzonden waardoor helemaal vervormd en deuken erin de tijd dat het bij je thuis aankomt! Niet acceptabel en zeker niet aan te raden!!!!!!
Dik tevreden met de afhandeling van onze klacht. Ik bestel voor onze kinderen van 2 en 4 jaar altijd tassen met naam bij Bulbby en dat bevalt goed. Goede kwaliteit en snelle levering. Binnen drie weken liet er een naad van een rugtasje los, zodanig dat er een gat in zat. Nadat ik dit heb gemeld, ontving ik binnen enkele dagen een nieuw rugtasje voorzien van naam. Ontzettend tevreden! Fijn ook dat er altijd zo snel gereageerd wordt. Dikke pluim.
Inmiddels 5 koffertjes en een rugzakje besteld en meer dan dik tevreden.
1 koffertje had een drukfoutje bij afhalen, werd ter plekke opgelost en zelfs een deel van her bedrag retour ontvangen. Verder bij geen enkele koffer problemen met de opdruk.
Koffer 1 gaat al mee sinds 2017 en wordt wekelijks gebruikt. De andere koffertjes worden regelmatig gebruikt bij logeerpartijtjes en vakanties.
Als (kraam)cadeau echt een aanrader. Ook het schooltasje is super, kind helemaal blij en makkelijk terug te vinden tussen alle tassen.
In mijn geval alle bestellingen afgehaald. Werd zelfs gebeld om te checken of ik wel af kwam halen omdat het factuuradres zo ver bij het afhaaladres vandaan was.