HalloStroom: Blijven klanten tevreden? Ontdek de waarheid!
Mijn indruk van HalloStroom
Ik moet zeggen, mijn ervaring met HalloStroom was behoorlijk wisselvallig. Aan de ene kant heb ik echt gemerkt dat mijn energierekening is gedaald en het installatieproces van de zonnepanelen ging verrassend snel en makkelijk. Dat was top, vooral omdat ik duurzaamheid belangrijk vind. Maar aan de andere kant kreeg ik onverwachte rekeningen waar ik niks van wist en wanneer ik contact opnam met hun klantenservice, duurde het super lang voordat ik een reactie kreeg. Het was ook niet altijd duidelijk wat er precies geïnstalleerd was, wat best frustrerend was. Ik zou HalloStroom aanraden om meer transparantie te bieden over hun producten en duidelijker te communiceren met klanten. Ook een snellere en behulpzamere klantenservice zou echt een groot verschil maken.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Slecht bedrijf. Veel te duur. Het kost alleen maar geld
Slecht bedrijf. Je betaalt je scheel voor de panelen die ze erop hebben gelegd. Het levert niet op wat je ervoor betaald. Afbetalen kan alleen door de resterende maanden te betalen, oftewel veel te duur. Begin er niet aan! Een gewaarschuwd mens telt voor 2
Jammer
Eerste jaren geen problemen gehad. Panelen liggen sinds 5 maart eruit. 25 maart een berichtje hierover gekregen. Prima. Meteen de gevraagde foto's gestuurd en nu maar wachten tot de fabrikant me belt voor een afspraak. We zijn alweer weken verder en ik hoor niets. Hallostroom kan alleen maar antwoorden "we weten niet wanneer ze contact met je opnemen". Voor het bedrag die ik per maand kwijt bent verwacht ik toch meer dan deze "service" Waardeloos. Ik wacht nog een week en begin dan met het maandbedrag terug te halen voor het niet werken van de panelen.
Vreselijke ervaring met Hallostroom
Wij wilden ons orienteren. Ons dak bleek geschikt, daarna kwam direct iemand langs en wilde een handtekening, terwijl wij nog wilden nadenken ivm plaatsing dakkapel. Handtekening niet gegeven, ook geen afspraak gemaakt. 5 maanden later een rekening van 150 euro, zonder dat wij hierover geinformeerd waren. Wekenlange stalking met telefoontjes via een bandje, mails met aanmaningen, brieven met aanmaningen, incassobureau met aanmaningen. Iedere keer reageerden wij dat er geen rechtsgeldige overeenkomst was. Geen reactie. Ook niet van de klantenserice. Vreselijke ervaring! Doorgegeven aan consumentenbond en ACM
Onze Tiktok aanraders over HalloStroom.
Halotherapy aka salt therapy!! 🧂🧖♀️⚡️ My mom and I loved it and will definitely go again 💖
Restoran otentik Korea yang ownernya asli orang sana. Pas riset sih katanya resto ini spesialisasi marinated crab. Cuma waktu itu cobain Jjampongnya. Buat rasanya sih masih kategori ok, belom yang enak banget. Cuma bisa jadi pilihan lah kalo lagi pengen makanan Korea. Selain di BXC, Halo Seoul ini juga punya cabang di PIK. Untuk harganya sendiri masih cukup ok. Kayak Cheese Buldaknya Rp 79 ribu dan Jjampong Rp85 ribu. Jadi worth to try lah ya.
Come join me and experience a unique place in Tomas Morato QC at the
Slechtste reviews
Ik had gegevens ingevoerd op de…
Ik had gegevens ingevoerd op de website. De dagen daarna meer dan 30! mails ontvangen om een belafspraak te maken. Laat maar!
Ik ken dit bedrijf niet
Ik ken dit bedrijf niet, nooit contact gehad. Wat een !@#$%^&* Er is een mail gestuurd naar mijn vaders email adres, met mijn adresgegevens erin!! Het had ook iemand anders email adres kunnen zijn. En notabene mij op mijn mobiele nummer bellen. 3 overlaten gaan en dan ophangen. Ik ga een klacht indienen bij reclamecode commissie.
aantal keren iderkeer krijg bericht vanLiander.Ik heb al zo vaak gevraagd om de…
Ik heb al zo vaak gevraagd om de gegeven van mijn zon panelen wat het soort is en wat voorr een systeem het is. wand liander vraag er om zo kan hij geen retour stroom door Sluizen. Ik weet echt niet wat er geplaatst is bij mij . jaj de kroon hochstenbach
Anderen bekeken ook
Beste reviews
De eenvoudige manier om milieubewustheid toevoegen zonder bankbreuk of gedoe
Ik ben zo tevreden met HalloStroom! Ik was al een tijdje moe van de hoge energierekening en wilde iets doen om geld te besparen en tegelijkertijd goed voor het milieu te zijn. Toen ik over HalloStroom hoorde, dacht ik dat dit misschien de oplossing zou kunnen zijn die ik zocht. Het hele proces was geweldig eenvoudig en snel. Allereerst hebben ze mijn dak gecheckt om ervoor te zorgen dat het geschikt is voor zonnepanelen - dit deden ze gratis, wat geweldig was. Daarna kreeg ik een offerte aangeboden waarin alles heel duidelijk werd uitgelegd, inclusief alle kosten en wat ik kon verwachten van de service. Ik moet zeggen dat wat me echt vrolijk maakte aan deze service is dat je geen grote investering hoeft te maken om gebruik te maken van hun diensten. In plaats daarvan huur je gewoon de panelen tegen een redelijke prijs per maand - iets waarvan elke klant kan profiteren! Nu heb ik mijn nieuwe zonnepanelensysteem in werking gezet en merk nu al verschil: mijn energierekening loopt terug! Om nog maar niet spreken over alle voordelen die we nemen als we meer duurzaam leven. Dus als je op zoek bent naar manieren om geld te besparen op uw rekeningen terwijl u ook probeert bijdragen aan onze planeet dan raad ik HalloStroom ten zeerste aan!
Jammer
Eerste jaren geen problemen gehad. Panelen liggen sinds 5 maart eruit. 25 maart een berichtje hierover gekregen. Prima. Meteen de gevraagde foto's gestuurd en nu maar wachten tot de fabrikant me belt voor een afspraak. We zijn alweer weken verder en ik hoor niets. Hallostroom kan alleen maar antwoorden "we weten niet wanneer ze contact met je opnemen". Voor het bedrag die ik per maand kwijt bent verwacht ik toch meer dan deze "service" Waardeloos. Ik wacht nog een week en begin dan met het maandbedrag terug te halen voor het niet werken van de panelen.