Persoonlijk vind ik de reviews van 123 Lens best kloppen. Toen ik mijn eerste bestelling plaatste, was de levering echt snel en kwam alles netjes verpakt aan. Maar ik had wel wat moeite met het retourneren van een paar lenzen omdat de instructies niet helemaal duidelijk waren. Ook duurde het even voordat ik een reactie kreeg van de klantenservice toen ik een vraag had over mijn bestelling. Het zou handig zijn als ze hun retourproces en communicatie wat kunnen verbeteren, zodat het voor klanten makkelijker en sneller verloopt. Verder ben ik over het algemeen tevreden met de kwaliteit van de lenzen en de keuze op de website.
De door ons geselecteerde videos.
Are these the best contact lenses in India? #olens #ashortaday
#lens #swatches My favourite lens ft. Aqua lens| #best lens for #indians #youtubeshorts #newlaunch
Ik ben echt tevreden met de productkwaliteit van Lens. De lenzen die ik heb besteld, zijn helder en zitten comfortabel, precies wat ik nodig had. Een keer had ik een klein probleem met een lens die niet helemaal goed paste, maar de garantie werkte top: ik stuurde het terug en kreeg snel een vervangend exemplaar zonder gedoe. Wat ik wel zou willen, is dat ze wat meer variatie bieden in lensdiktes, want soms is het lastig om precies de juiste match te vinden. Ook zou een iets langere garantieperiode fijn zijn voor extra zekerheid. Over het algemeen snap ik waarom Lens zo goed beoordeeld wordt en ik blijf zeker bij hen bestellen!
Naar mijn ervaring is de prijs-kwaliteitsverhouding bij Lens best goed. Ik heb een bril gekocht die iets duurder was dan bij een paar andere winkels, maar de kwaliteit is top en hij zit perfect. Ook de service was super vriendelijk, wat voor mij het beetje meer kost waard maakte. Toch zou het handig zijn als Lens regelmatig kortingen aanbiedt of een spaarprogramma heeft, zodat het nog aantrekkelijker wordt. Daarnaast vond ik het fijn dat het assortiment breed is, maar soms zijn de prijzen echt hoger dan bij de concurrentie. Als ze hier wat concurrerender kunnen zijn, zou dat een grote verbetering zijn.
Voor mij was de klantenservice van 123Lens echt top. Toen ik een verkeerde lens had ontvangen, nam ik snel contact op en kregen ze binnen een paar uur een oplossing. Ze stuurden meteen de juiste lens op zonder gedoe, wat ik super waardeerde. Toch merkte ik dat het soms onduidelijk is hoe lang terugbetalingen precies duren. Het zou handig zijn als ze hier meer duidelijkheid over geven, zodat je altijd weet wanneer je je geld terugkrijgt. Ook zou een live chat optie fijn zijn voor nog snellere antwoorden bij vragen of problemen.
Ik ben over het algemeen tevreden over de levering bij Lens. Mijn bestellingen kwamen meestal binnen één tot twee dagen aan, wat echt handig is als je snel iets nodig hebt. Een keer had ik echter een bril besteld die ineens geannuleerd werd zonder dat ik daar iets van hoorde. Dat was best frustrerend omdat ik het niet eerder wist en daardoor zonder bril zat totdat ik een nieuwe bestelling plaatste. Het retourproces heb ik verder altijd als makkelijk ervaren; ik kon simpel een product terugsturen en kreeg mijn geld snel terug. Het zou fijn zijn als Lens beter communiceert als ze een bestelling moeten annuleren, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Verder zou ik graag zien dat ze meer opties bieden voor verzendmethodes, bijvoorbeeld een snellere express levering voor noodgevallen.
Persoonlijk vind ik de reputatie van Lens echt solide. Toen ik voor het eerst contact opnam, werd ik snel en vriendelijk geholpen, wat meteen een goed gevoel gaf. De adviezen waren duidelijk en deskundig, waardoor ik vertrouwen kreeg in hun diensten. Wel merkte ik dat op de website sommige teksten wat ingewikkeld waren, wat verwarrend kan zijn voor nieuwe klanten. Het zou handig zijn als ze die teksten eenvoudiger maken en wat meer transparantie bieden over hun processen. Ook al zijn de reclames met Ronald Scholten catchy, misschien kunnen ze wat meer klantverhalen delen om het nog persoonlijker te maken. Over het algemeen denk ik dat Lens een sterke reputatie heeft en met een paar kleine verbeteringen nog beter kan.
Ik vind dat Lens super creatief is met hun reclame, zoals die campagne met Ronald Scholten echt indruk maakt. Maar als het gaat om duurzaamheid, zie ik zeker ruimte voor verbetering. Bijvoorbeeld, ze zouden kunnen overschakelen op milieuvriendelijke materialen voor hun promotiemateriaal in plaats van veel plastic te gebruiken. Ook zou het top zijn als ze meer inzetten op digitale campagnes om afval te verminderen. Daarnaast zou ik graag meer transparantie zien over hun groene initiatieven, zodat we als klanten precies weten wat ze doen om milieuvriendelijker te worden. Een stap richting duurzame energiebronnen voor hun kantoren zou ook een mooie verbetering zijn!
Ik vond de aanbiedingen bij Lens echt top, vooral die deals via Groupon waren een mooie bonus. Het was makkelijk om iets te vinden dat bij mijn budget paste en ik kreeg zelfs een gratis cadeau mee, wat altijd leuk is. De website is overzichtelijk, wat het zoeken naar promoties een stuk eenvoudiger maakt. Eén dingetje dat beter kan, is dat de voorwaarden soms wat vaag zijn. Het zou fijn zijn als Lens duidelijker aangeeft wat de beperkingen zijn bij de aanbiedingen, zodat je precies weet waar je aan toe bent zonder verrassingen achteraf.
Nieuwste reviews
Goede levering en goede prijzen voor…
Goede levering en goede prijzen voor hun producten!
Voor het eerst bij deze webshop besteld. Helaas bleken de proteïneverwijderingstabletten niet op te lossen in de lenzenvloeistof. Gemaild met deze klacht. Ik kreeg geen inhoudelijke reactie op de klacht, maar wel per mail een retourlabel. Bestelling teruggestuurd en complete aankoopbedrag terug gekregen. Dat is een nette afhandeling van een klacht. Enig puntje is nog dat het handig zou zijn om een korte inhoudelijke reactie te sturen. Ik kreeg uiteindelijk een 'volgens afspraak storten we het aankoopbedrag terug'. Maar voor mij was het op dat moment nog steeds gissen of ik het bedrag terug kreeg gezien er geen inhoudelijke reacties op twee eerdere mails kwam. Daarom vier in plaats van 5 sterren.
Forverrrr my favorite colored contacts for brown eyes @OLENS Global Official
I wear these everyday because they are so natural #coloredcontacts
Replying to @Niamh ☮️ so i actually am wearing hazel contacts from Just4kira. Here’s a full review wearing the 12 month lenses
Slechtste reviews
Schandalig duur
Schandalig duur! ik kocht eerst proefsetjes voor 12 euro, en met de maand mee maken ze het gewoon 1 euro duurder. Betaal nu wel 20 euro voor 2 stuks lenzen! Terwijl ik dezelfde merk lenzen 6 stuks 18 euro betaal op een ander website!
via bol.com lenzen besteld bij 123 lens, na een week maar eens gebeld waar mijn bestelling bleef, er was geen bestelling bekend, maar wel geld afgeschreven.
Bestelling was door 123 lens geannuleerd, zonder mij op de hoogte te stellen, nu nog een hoop gedoe om mijn geld terug te krijgen.
Waardeloos bedrijf
123lens is in veel gevallen wel 100% duurder dan Lensbase.
123lens geeft vanaf prijzen die laag lijken maar mijn maandlenzen kosten op de factuur per 6st 25% duurder bij 123lens dan bij Lensbase. En Lensbase is net zo goed in leveren enz.
Vergelijk de prijzen en zie het zelf!
Persoonlijk vindt ik 123Lens misleidende teksten gebruiken.
3 sterren omdat ze wel leveren wat je besteld.
Goede vervanger voor ERCON VC1. Bovengenoemde zachte contactlens was niet meer leverbaar bij mijn opticien.123lens.nl adviseerde mij online o.a. BIOMEDICS 55 EVOLUTION i.c.m. lensvloeistof 123 No Rub Alles-in-een . Eerst een proeflens besteld én gedragen, beviel uitstekend qua draagcomfort dus uitstekend advies van 123lens.nl . Ook telefonisch goede informatie en uitleg gekregen . Bestel nu online alles bij 123lens.nl én veel goedkoper !! TOP .