Toen ik bij SupSpace bestelde, viel het me meteen op hoe snel de levering was, iets wat veel andere reviewers ook noemen. Maar ik had ook wat issues met de garantie – het was niet altijd even duidelijk wat wel en niet gedekt was. SupSpace zou kunnen werken aan een duidelijker garantiebeleid, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Daarnaast merkte ik dat sommige producten een kortere houdbaarheidsdatum hadden dan ik had verwacht. Een langere houdbaarheid zou zeker beter zijn. Aan de positieve kant zijn de prijzen echt aantrekkelijk en de kortingen geven waar voor je geld. Al met al heb ik een goede ervaring gehad, maar met wat verbeteringen in de garantie en productduur zou SupSpace nog beter kunnen.
De door ons geselecteerde videos.
Over 10,000+ 5 Star Reviews | ULTRATM Collection | Best Inflatable SUP
BEST INFLATABLE PADDLE BOARDS ON AMAZON: 10 Inflatable SUP Boards (2023 Buying Guide)
North SUP Pace 11'6"
Ik vind de productkwaliteit van Supspace echt wisselvallig. Zo werkt hun slimme thermostaat super goed en is hij al een jaar zonder problemen in huis, maar de draadloze oplader die ik bestelde viel na een paar maanden al kapot. Ook de garantieafhandeling liet te wensen over; het duurde een hele tijd voordat ik een vervangend product kreeg. Het zou top zijn als Supspace meer consistentie kan brengen in hun producten en de garantie sneller en makkelijker maakt. Dit zou echt helpen om vertrouwen op te bouwen en klanten tevreden te houden.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding van Supspace echt prima. Toen ik laatst een paar trays bestelde voor mijn kantoor, merkte ik dat ze niet alleen scherp geprijsd waren, maar ook van goede kwaliteit. De trays waren stevig en zagen er netjes uit, wat ik erg waardeer voor de prijs die ik betaalde. Een keer had ik echter problemen met een couponcode die ik wilde gebruiken voor een korting, en dat was best vervelend omdat ik dacht dat ik daardoor wat kon besparen. Ook mis ik soms kleine extra's bij grotere bestellingen, zoals gratis verzending of een klein cadeautje. Als Supspace hier wat consistenter in wordt, zou de prijs-kwaliteitverhouding nog beter zijn. Over het algemeen krijg ik wel waar voor mijn geld, maar er zijn zeker nog verbeterpunten om de ervaring helemaal top te maken.
Persoonlijk vond ik de klantenservice van Supspace best wisselvallig. Een keer had ik een probleem met een verkeerde levering en het duurde eigenlijk wel twee weken voordat ik een antwoord kreeg. Toen was ze vriendelijk, maar het had echt sneller gekund. Aan de andere kant was de communicatie bij een andere bestelling juist top en ging alles vlot. Ik zou ze aanraden om consistenter te zijn in hun reacties en misschien een live chat optie toe te voegen voor snellere hulp. Ook zou het helpen als ze duidelijker zijn over de houdbaarheidsdata op de website, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Al met al zijn er zeker verbeterpunten, maar met wat aanpassingen kunnen ze hun klantenservice echt naar een hoger niveau tillen.
Persoonlijk heb ik gemengde ervaringen gehad met de levering van SupSpace. Meestal kwam mijn bestelling snel en netjes verpakt aan, wat altijd fijn is. Maar één keer was mijn pakket beschadigd aangekomen omdat de verpakking niet goed genoeg beschermd was. Toen ik dit meldde, duurde het even voordat ze reageerden, maar uiteindelijk kregen ze het goed door een vervangend product te sturen. Aan de retournering moet nog wel gewerkt worden. De retourkosten waren best hoog en het proces voelde ingewikkeld aan. Het zou top zijn als SupSpace de retourkosten kan verlagen en het retourproces eenvoudiger maakt. Ook zou ik graag zien dat ze wat meer letten op de verpakkingen, zodat producten beter beschermd zijn tijdens de levering.
Voor mij is Supspace echt een betrouwbare keuze. Ik heb zelf al meerdere bestellingen gedaan en de producten zijn altijd precies wat ik verwachtte. Een keer had ik wat vertraging met de levering via PostNL, maar de klantenservice reageerde snel en loste het probleem zonder gedoe op. Het zou nog leuk zijn als ze een alternatieve bezorger aanbieden, zodat zulke vertragingen minder vaak voorkomen. Over het algemeen heb ik een goede ervaring met hun reputatie en voel ik me zeker om bij hen terug te komen.
Ik vind Supspace echt bezig met innovatie en duurzaamheid, maar er is zeker ruimte voor verbetering. Bijvoorbeeld, hun verpakkingen zijn kleurrijk en leuk, maar het zou top zijn als ze volledig recyclebaar worden of gemaakt van gerecyclede materialen. Ook zou ik graag zien dat ze meer duurzame ingrediënten gebruiken in hun producten. Daarnaast is hun snelle levering fijn, maar een optie voor milieuvriendelijke verzending zou super zijn. Het is duidelijk dat Supspace stappen zet in de goede richting, maar met deze aanpassingen kunnen ze nog duurzamer en innovatiever worden.
Ik ben over het algemeen best tevreden met de aanbiedingen en promoties van Supspace. Zo heb ik laatst een flinke korting gekregen op mijn eerste bestelling door me aan te melden voor de nieuwsbrief, wat altijd fijn is. Ook de gratis cadeautjes, zoals die gembersiroop, zijn een leuke bonus die je niet vaak ziet bij andere winkels. Toch heb ik soms gemerkt dat bepaalde kortingen niet werken nadat ik me heb aangemeld, wat best frustrerend kan zijn. Het zou top zijn als Supspace dit systeem wat soepeler laat verlopen. Daarnaast zou ik graag vaker exclusieve deals zien voor trouwe klanten, zodat je nog meer het gevoel hebt dat je gewaardeerd wordt. Al met al bieden ze goede deals, maar er is zeker ruimte voor verbetering om de ervaring nog beter te maken.
Nieuwste reviews
Nooit meer.
Normaliter bestel ik altijd bij Supspace, helaas is dit mijn laatste keer. Preworkout besteld en een shakebeker. Komt mijn pakket aan , wel met shakebeker , maar zonder preworkout. Ik mail hierover de klantenservice en krijg een muffe mail als antwoord dat het uit voorraad was en dat het daarom niet geleverd kon worden… (Je zou me ook kunnen bellen of mailen voor alternatieven) en dat ik hierom 14! Dagen weer zou moeten wachten tot mijn geld teruggeschreven word. Nooit meer bij supspace dus.
Heel ontevreden. Bestelde de c4 preworkout, smaak fruit punch.
Normaal hoort deze shake / poeder rood te zijn. Echter degene die ik ontving was grijs/ bruin en heel slecht van smaak.
Ik gaf dit door aan SupSpace en zij lieten mij weten dat dat normaal is...
LOL
Ik gooi hem dan maar gewoon weg en bestel nooit nog bij jullie.
Crash test des barres protéinées vegan @Barebells 🤤 Vous l'aurez compris elles sont « hyper bonnes » 🤪
Best place to visit 🤍 . . #moeediqbal #multan #superspace #pakistan
Slechtste reviews
Nooit meer.
Normaliter bestel ik altijd bij Supspace, helaas is dit mijn laatste keer. Preworkout besteld en een shakebeker. Komt mijn pakket aan , wel met shakebeker , maar zonder preworkout. Ik mail hierover de klantenservice en krijg een muffe mail als antwoord dat het uit voorraad was en dat het daarom niet geleverd kon worden… (Je zou me ook kunnen bellen of mailen voor alternatieven) en dat ik hierom 14! Dagen weer zou moeten wachten tot mijn geld teruggeschreven word. Nooit meer bij supspace dus.
Heel ontevreden. Bestelde de c4 preworkout, smaak fruit punch.
Normaal hoort deze shake / poeder rood te zijn. Echter degene die ik ontving was grijs/ bruin en heel slecht van smaak.
Ik gaf dit door aan SupSpace en zij lieten mij weten dat dat normaal is...
LOL
Ik gooi hem dan maar gewoon weg en bestel nooit nog bij jullie.
Waardeloze communicatie. Bieden een 10% korting aan wanneer je lid wordt van de nieuwsbrief. Vervolgens blijkt deze 10% korting op bijna geen enkel product van toepassing te zijn. Hierover wordt weinig tot geen duidelijkheid verschaft. Bij navraag blijkt dit ergens verstopt te staan op hun website. Denken vervolgens niet met je mee.
Een misleidende vorm om een groter mailbereik te verkrijgen, erg jammer.
Eerste bestelling gedaan en meteen een hele goede ervaring. Ik heb support van de klantenservice nodig gehad en zij hebben mij enorm goed geholpen. Ik ga hier zeker vaker terugkomen! Een aanrader!