Brabants Dagblad: Abonnementsvoorwaarden een doolhof? Ontdek wat klanten echt zeggen!
Mijn indruk van Brabants Dagblad
Ik moet zeggen, uit de reviews blijkt dat Brabants Dagblad niet zonder horten en stoten is. Veel mensen vinden de abonnementsvoorwaarden super onduidelijk – ik vond het ook lastig om precies te snappen wat ik betaal en wat ik krijg. En die klantenservice kan echt beter; ik heb zelf ook al een keer lang moeten wachten voordat er iemand reageerde op mijn vraag. Misschien kunnen ze duidelijkere contracten maken en extra medewerkers inzetten bij de klantenservice. Aan de positieve kant wordt de bezorging vaak goed beoordeeld, wat altijd fijn is. En ik vind het top dat ze bezig zijn met innovatieve en duurzame oplossingen, dat geeft echt vertrouwen dat ze hun zaken kunnen verbeteren.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Ik krijg na de verhuizing al een week…
Ik krijg na de verhuizing al een week geen krant Elke dag heb ik gebeld Telkens lang in de wacht Telkens afgescheept dat ze er met de hoogste prioriteit zullen oplossen Ik heb nog steeds geen krant
Abonnement uitbreider horror met klantenservice
Aanbod gekregen om abonnement te verlengen (heb al vele jaren een abonnement). Prima korting dus gewoon doen zou je denken. Wil daarop ingaan + abonnement uitbreiden met extra opties. Uiteraard bereid daarvoor meer te betalen maar wil wel de aangeboden korting behouden natuurlijk. Daarop de klantenservice gebeld zoals ze voorschrijven: Die kunnen alleen een hogere abonnementsprijs aanbieden dan wat er op de website staat. Ze kunnen blijkbaar mijn abonnement wel inzien maar tegelijkertijd ben ik meer geld kwijt als ik telefonisch ja zeg. De tarieven zijn dus letterlijk hoger telefonisch dan op de eigen website. Blijkbaar gaat de marketing afdeling daarover maar die zijn niet bereikbaar. Van de aangeboden vaste klant korting kan ik dus geen gebruik maken. Wél kunnen nieuwe klanten korting krijgen maar mijn korting vervalt dus. Vervolgens via de chat contact gezocht. Die verwijzen terug naar de telefonische helpdesk. Daar word je dus ook niet wijzer van. Die breken vervolgens het gesprek botweg af na het stellen van een paar vragen. Je krijgt dan een automatisch bericht en het gesprek is afgelopen zonder het gesprek af te ronden.
De onbeschofte reactie van het dpg media, het Brabants Dagblad
De klantenservice van dpg media, Brabants Dagblad, is geweldig slecht, nog nooit zo een onbeschofte behandeling van een klacht gehad dit is absurd, zo enorm dom, Je bezorger brengt alleen mij geen krant, maar wel in de hele straat en dat vinden ze bij DPG normaal. Je krijgt weken geen krant, maar je betaald wel. J.WIGGERS
Onze Tiktok aanraders over Brabants Dagblad.
Je hoeft niet ver te zoeken naar de nieuwe Arjen Robben. Deze loopt namelijk gewoon rond op de Brabantse velden! Wat vinden we van dit soort vergelijkingen? 🎙️Luister de volledige FC Brabant ‘Kroegpraat’ podcast NU op Spotify! 🎙️
Vergeet oe klok niet te verzetten meensen #wintertijd #klok
Wie kan er wel een cursus Brabants gebruiken? 🗣 #fyp #omroepbrabant
Slechtste reviews
Ik krijg na de verhuizing al een week…
Ik krijg na de verhuizing al een week geen krant Elke dag heb ik gebeld Telkens lang in de wacht Telkens afgescheept dat ze er met de hoogste prioriteit zullen oplossen Ik heb nog steeds geen krant
De onbeschofte reactie van het dpg media, het Brabants Dagblad
De klantenservice van dpg media, Brabants Dagblad, is geweldig slecht, nog nooit zo een onbeschofte behandeling van een klacht gehad dit is absurd, zo enorm dom, Je bezorger brengt alleen mij geen krant, maar wel in de hele straat en dat vinden ze bij DPG normaal. Je krijgt weken geen krant, maar je betaald wel. J.WIGGERS
Abonnement uitbreider horror met klantenservice
Aanbod gekregen om abonnement te verlengen (heb al vele jaren een abonnement). Prima korting dus gewoon doen zou je denken. Wil daarop ingaan + abonnement uitbreiden met extra opties. Uiteraard bereid daarvoor meer te betalen maar wil wel de aangeboden korting behouden natuurlijk. Daarop de klantenservice gebeld zoals ze voorschrijven: Die kunnen alleen een hogere abonnementsprijs aanbieden dan wat er op de website staat. Ze kunnen blijkbaar mijn abonnement wel inzien maar tegelijkertijd ben ik meer geld kwijt als ik telefonisch ja zeg. De tarieven zijn dus letterlijk hoger telefonisch dan op de eigen website. Blijkbaar gaat de marketing afdeling daarover maar die zijn niet bereikbaar. Van de aangeboden vaste klant korting kan ik dus geen gebruik maken. Wél kunnen nieuwe klanten korting krijgen maar mijn korting vervalt dus. Vervolgens via de chat contact gezocht. Die verwijzen terug naar de telefonische helpdesk. Daar word je dus ook niet wijzer van. Die breken vervolgens het gesprek botweg af na het stellen van een paar vragen. Je krijgt dan een automatisch bericht en het gesprek is afgelopen zonder het gesprek af te ronden.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Beste mensen,
Beste mensen, Vandaag voor de 4e maal in 1 week geen krant in de bus. Vervelend dat je niemand aan fe lijn kunt krijgen om je verhaal te doen. Zonet doorgegeven dat ik de zaterdagkrant niet heb ontvangen in ruil voor een voucher om een krant te kopen. Alle gegevens gevuld maar vervolgens kom ik niet verder. De chat werk ook niet. Hopelijk komt hier verandering in. Vriendelijke groet, Peter Deen 5062ET, 77, Oisterwijk.
Nog verder teruguit kan haast niet meer
Ik heb geen klagen vwb de bezorging maar over het bezuinigingstraject wat deze krant doorloopt en zijn abbonees daarmee prijs kwaliteitsverhouding dupeerd. Het begon met de tabloidvariant, 1 nietje eruit, nu helemaal geen nietjes meer wat zeer vervelend is en aangezien de puzzeltjes zo dun en miniscuul klein gedrukt worden dat ze nagenoeg onleesbaar zijn zijn ze inkt aan het besparen? En inderdaad er is geen mens bereikbaar als je klachten hebt! BD, jammer dat jullie schijt hebben aan je abbonees, je bent de titel "ochtendblad" onwaardig!!
Dramatisch
Dramatisch, voor de zoveelste keer weer geen krant ontvangen. Wordt er moedeloos van. Zal nog even afzien,anders ben ik genoodzaakt om mijn abonnement van het brabants dagblag na 51 jaar op te zeggen A v d Flier -Drunen