![]()
Bloomgift: Wil Jij Ook Zo Tevreden Zijn als Onze Klanten?
Mijn indruk van Bloomgift
Ik ben echt blij met het assortiment van Bloomgift, er zit voor ieder wat wils tussen de planten en de info die erbij staat is altijd duidelijk. Toen mijn boeket een beetje beschadigd aankwam, nam de klantenservice meteen actie zonder dat ik extra kosten hoefde te betalen, wat ik erg waardeer. Toch was de bezorging bij mij wat traag en de bezorgkosten waren best hoog. Het zou fijn zijn als ze snellere opties kunnen aanbieden en de bezorgkosten iets kunnen verlagen. Al met al ben ik tevreden met hun service en mooie aanbiedingen, ondanks de kleine verbeterpunten.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Uitstekende customer Service
Ik had een ´rozentaartje´ besteld voor moederdag via bol.com. deze ging normaal ruim op tijd geleverd zijn. Ik heb een bevestigingsmail gehad op die datum dat het pakketje onderweg was. Maar het is nooit geleverd die dag, en de status bleef op ´onderweg´ staan. 1 week later heb ik het uiteindelijk ontvangen, moederdag was al gepasseerd. Aangezien deze rozen gedurende 1 week in een gesloten doos hebben gezeten ( & het normale bederf van een roos) heeft dit ervoor gezorgd dat de rozen al half verwelkt waren en vol met schimmel zaten. Ik heb de rozen direct in de vuilbak (GFT) gegooid. Dit is voor 3 weken uit mijn gedachten gegaan & ik zag dat ik nog een openstaande rekening had bij bol.com. dit ging dus over die rozen. Ik heb een mail gestuurd met wat er is gebeurd. Ik had het vermoeden dat ik hiervoor gewoon te laat was + ik had geen foto. De dag erna had ik al antwoord gekregen met excuses en dat de retour via bol.com in orde zal gemaakt worden. 1 uur later was alles in orde. M.a.w. ik heb de rozentaart niet moeten betalen. Ik ben zeker dat bepaalde bedrijven dit niet zomaar zullen doen. En zeker niet na 3 weken nog. Maar bloomgift heeft hier wel getoond dat het een uitstekende customer service heeft.
Pakketje niet op tijd bezorgd.
2 dagen geleden bestelling geplaatst voor aflevering vandaag voor een jarige. Vergeet het maar, om 6 uur vanmorgen wisten ze al te vertellen dat het pakketje naar de 'verkeerde' regio is gestuurd. Dus geen bezorging vandaag. Wanneer wel moet ik maar afwachten. WAARDELOOS!
Onze Tiktok aanraders over Bloomgift.
my 100% honest review of bloom!!! 🥭 #bloom #bloomnutrition #bloomreview
el ¿porqué no? de este prodcto #bloom #bloomgreens #review #saludable
Slechtste reviews
Pakketje niet op tijd bezorgd.
2 dagen geleden bestelling geplaatst voor aflevering vandaag voor een jarige. Vergeet het maar, om 6 uur vanmorgen wisten ze al te vertellen dat het pakketje naar de 'verkeerde' regio is gestuurd. Dus geen bezorging vandaag. Wanneer wel moet ik maar afwachten. WAARDELOOS!
Duidelijk b-kwaliteit
Duidelijk b-kwaliteit. Enkele van de ontvangen Fresia’s zagen er verdroogd uit en zijn niet ‘bijgekomen’. Daarnaast waren de stelen meer krom dan recht. Heel jammer. Het gebaar is goed, het product minder!
NOOIT iets bestellen! BOEVENCLUB.
Wat een ongelofelijk slechte webshop! Ik heb 30,- betaald voor bloemen en verzending. Het kon niet bezorgd worden door een verkeerde adresnotitie. Niet dat ze dan even bellen of mailen! Toen er door de jarige niets bleek te zijn ontvangen, ging ik er zelf achteraan. Kan alleen per chat, want deze club mensen is te laf om aan de telefoon te komen. Geen excuses of iets. En naar mijn centen kan ik fluiten. NOOIT IETS BESTELLEN!!!!!!
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Uitstekende customer Service
Ik had een ´rozentaartje´ besteld voor moederdag via bol.com. deze ging normaal ruim op tijd geleverd zijn. Ik heb een bevestigingsmail gehad op die datum dat het pakketje onderweg was. Maar het is nooit geleverd die dag, en de status bleef op ´onderweg´ staan. 1 week later heb ik het uiteindelijk ontvangen, moederdag was al gepasseerd. Aangezien deze rozen gedurende 1 week in een gesloten doos hebben gezeten ( & het normale bederf van een roos) heeft dit ervoor gezorgd dat de rozen al half verwelkt waren en vol met schimmel zaten. Ik heb de rozen direct in de vuilbak (GFT) gegooid. Dit is voor 3 weken uit mijn gedachten gegaan & ik zag dat ik nog een openstaande rekening had bij bol.com. dit ging dus over die rozen. Ik heb een mail gestuurd met wat er is gebeurd. Ik had het vermoeden dat ik hiervoor gewoon te laat was + ik had geen foto. De dag erna had ik al antwoord gekregen met excuses en dat de retour via bol.com in orde zal gemaakt worden. 1 uur later was alles in orde. M.a.w. ik heb de rozentaart niet moeten betalen. Ik ben zeker dat bepaalde bedrijven dit niet zomaar zullen doen. En zeker niet na 3 weken nog. Maar bloomgift heeft hier wel getoond dat het een uitstekende customer service heeft.
Leuke cadeau gekregen voor moederdag…
Leuke cadeau gekregen voor moederdag van mijn dochter. Was van onze kant iets niet helemaal goed gegaan wb de bestelling, maar dat is super opgelost.