Thermae 2000
23 reviews uit
1 bron
Het vertrouwenscijfer van 3.8 is gebaseerd op een grondige analyse van de 23 verzamelde reviews.
Om het vertrouwenscijfer te bepalen, gebruiken we een gewogen gemiddelde van de scores uit deze reviews. Dit houdt in dat elke review een score krijgt op basis van de gegeven beoordeling. Vervolgens berekenen we het gemiddelde van deze scores, waarbij we rekening houden met de hoeveelheid en de kwaliteit van de reviews van elk platform.
Daarnaast bekijken we de consistentie van de positieve en negatieve feedback en identificeren we terugkerende thema’s en patronen in de reviews. Dit zorgt ervoor dat het vertrouwenscijfer een nauwkeurige weerspiegeling is van de algehele klanttevredenheid en betrouwbaarheid van Thermae 2000.
Onze reviewpagina biedt samenvattingen van reviews van verschillende online platforms, zodat je snel en gemakkelijk een duidelijk beeld krijgt van een bedrijf.
We verzamelen en analyseren beoordelingen van diverse bronnen zoals Google, Yelp, Trustpilot en meer. Voor dit specifieke bedrijf hebben we 23 reviews van Trustpilot verzameld. We filteren de belangrijkste punten uit deze reviews en vatten ze samen, zodat jij niet door talloze recensies hoeft te bladeren.
Onze samenvattingen geven een overzicht van de sterke punten en verbeterpunten van een bedrijf, gebaseerd op de ervaringen van echte klanten. Hierdoor kun je beter geïnformeerde beslissingen nemen en met vertrouwen kiezen.
Overzicht
Ervaringen met Prijs/Kwaliteitverhouding
Samengevatte reviews ⓘ
Om het voor jou eenvoudiger te maken, vatten we elke review samen tot makkelijk te lezen taglines met behulp van AI.
Onze AI-technologie analyseert de volledige tekst van elke review en identificeert de belangrijkste punten en thema’s. Vervolgens creëert de AI beknopte taglines die de essentie van de review weergeven. Deze taglines geven je in één oogopslag inzicht in de kern van de feedback, zonder dat je door lange teksten hoeft te lezen.
Dankzij deze AI-gegenereerde samenvattingen krijg je snel een duidelijk overzicht van de ervaringen van andere klanten, zodat je gemakkelijker een weloverwogen beslissing kunt nemen.
- "Vreselijk"
- "Was niet duidelijk of je nu wel badkleding aan mocht ja of nee"
- "Vrouwelijke medewerkers waren onbeschoft en controlerend"
- "Moest extra betalen voor verschillende services"
- "de sauna is vol met kinderen die tikkertje spelen"
- "telefoons in de ruimtes en personeel grijpt niet in"
- "geen duidelijke routebeschrijving en geen zeepjes beschikbaar"
- "hoge prijs voor water terwijl ze een eigen bron hebben"
- "Onvriendelijk personeel"
- "Hoge prijzen voor eten"
- "Niet verse sappen"
- "Gedateerde sauna"
- "Vergane glorie van de wellness faciliteiten"
- "Lange wachttijden in het restaurant en koude omgevingstemperatuur"
- "Temperatuur van de wellness faciliteiten was niet aangenaam"
- "Personeel niet attent en niet bezig met de klanten"
- "Haren overal op de grond en in het water"
- "Gebrek aan hygiëne en te druk"
- "Verplichting van badmutsen voor de hygiëne"
- "Duur voor weinig kwaliteit en service"
- "Gehorige kamers met luidruchtige buren"
- "Geen toegang tot faciliteiten vanwege gebrek aan personeel"
- "Lieve receptionisten die ons goed hebben geholpen."
- "Sauna was oké."
- "Laatste opgieting was ontspannen en met goede wapper."
- "Jonge knaap gaf goede massage, wel prijzig."
- "Restaurant was teleurstellend en duur."
- "Wachten op omkleden vanwege drukte in de lift"
- "Verwarring en gebrek aan communicatie over producten en services"
- "Moeilijkheden bij het verkrijgen van vervangende zwemkleding"
- "slecht onderhoud van ramen en verf"
- "onbeschoft personeel"
- "gebrek aan toezicht op gedrag"
- "gebrek aan medische hulp in noodgevallen"
- "Onderhoud en vernieuwing nodig"
- "Faciliteiten blijven hangen in de jaren '80"
- "Prijs staat niet in verhouding met geboden kwaliteit"
- "Slecht hotel, slechte voorzieningen, benauwd, duur, slechte behandeling, concentratiekamp uitstraling, slecht eten"
- "Geen vluchtmogelijkheden, stressvolle ervaring"
- "Minimale voorzieningen, lage kwaliteit"
- "Heerlijke opgieting van routinier Jan"
- "Nutte uitleg na afloop"
- "Geweldige uitstraling van het restaurant"
- "Heerlijke kalfsvlees sushimi"
- "Slechte ervaring"
- "Sauna's gedeeltelijk gesloten en niet op temperatuur"
- "Stoombad gesloten ivm werkzaamheden"
- "Defecte vloer en te heet in Panorama vloer"
- "Onlogische en zwakke geuren bij gieting"
- "Mensen tijdens gieting binnenlaten zonder afspraak"
- "Kleine sauna's vaak vol met 8 personen"
- "Asociaal gedrag van sommige klanten niet aangepakt"
- "Achterstallig onderhoud aan zwembad en darmen"
- "Schandalige horecaprijzen"
- "Kwaliteit achteruit gegaan"
- "Kleine kamers en vlekken op plafond"
- "Doorgezakt bed en koudere zwembaden"
- "Niet schoon genoeg"
- "Productkwaliteit en garantie"
- "Waarde voor je geld"
- "Service en klachtenafhandeling"
- "Levering en retouren"
- "Slechte kwaliteit beddengoed en voorzieningen"
- "Beschadigde muren en losse voorzieningen"
- "Te druk tijdens badkleding weekend"
- "Gebrek aan naleving huisregels en respectloos gedrag van gasten"
- "Goed ontbijt en goede koffie"
- "Vernieuwing van baden en restaurants"
- "Twee registratiesystemen leiden tot kamerwissel"
- "Faciliteiten waren schoon en goed onderhouden"
- "Thermaal water voelde verzachtend aan op mijn huid"
- "Inclusieve optie met badkleding- en ongeklede dagen"
- "Aangrenzend hotel voor meerdere dagen rust"
- "Spam"
- "Afmelden werkt niet"
- "Geen reactie op contactopname"
- "Ongevraagd ontvangen van e-mails"
- "Badenlandschap alleen met zwemkleding toegankelijk op bepaalde dagen"
- "Prijs/kwaliteit in de restaurants is slecht"
- "Beloofde korting niet ontvangen en onduidelijke uitleg"
- "Duurder en minder goed dan andere sauna's"