OnePlus: Top Features, Slechte Service? Ontdek de Echte Reviews!
Mijn indruk van OnePlus
Ik vind dat de reviews over OnePlus echt best verschillen. Persoonlijk ben ik blij met de scherpe camera en het superhete scherm van mijn telefoon, dat is echt top! Maar aan de andere kant heb ik ook gelezen dat de klantenservice vaak in de soep loopt. Zelf heb ik nog geen issues gehad, maar het idee dat garantie niet duidelijk wordt afgehandeld klinkt wel zorgwekkend. Het zou fijn zijn als OnePlus hier meer transparant in wordt en sneller helpt bij problemen. Ook die gratis schermvervanging is een mooie bonus, maar ik zou graag zien dat ze wat meer compensatie bieden als er iets misgaat. Al met al zijn de producten prima, maar de service kan zeker beter.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
6 weken lang voorgelogen en nu 10 weken later nog steeds geen oplossing of earbuds.
Mijn ervaring met OnePlus is alles behalve positief. Onlangs kocht ik de OnePlus 10 en bijbehorende earbuds, maar al snel begonnen de earbuds problemen te vertonen. De geluidskwaliteit was plotseling verschrikkelijk, alsof ik door een oude, krakende radio luisterde. Dus besloot ik ze op te sturen voor reparatie. Na zes weken van wachten en valse beloftes, kreeg ik eindelijk een update. Tot mijn verbazing waren ze mijn oortjes kwijtgeraakt! Hoe is het mogelijk dat een bedrijf als OnePlus zo'n gigantische fout maakt? Het is ronduit schandalig! Vier weken later en ik heb nog steeds geen oplossing gekregen. Geen compensatie, geen nieuwe oortjes, helemaal niets! Telkens als ik contact opneem met de klantenservice, moet ik zelf achter mijn reparatie en informatie aan. Ze communiceren totaal niet en lijken totaal geen interesse te hebben in het oplossen van mijn probleem. Ik kan met de hand op mijn hart zeggen dat ik iedereen ten zeerste afraad ooit nog iets van OnePlus te kopen. Hun kwaliteit-prijsverhouding is belabberd en hun klantenservice is een regelrechte ramp. Doe jezelf een plezier en koop ergens anders, want OnePlus zal je alleen maar teleurstellen. Dit was absoluut de laatste keer dat ik iets van hen koop!
De one plus 12 besteld in februari 2024…
De one plus 12 besteld in februari 2024 met gratis oneplus buds 2. Omdat ik deze niet ontvangen heb, contact opgenomen met de klantenservice. Zoals de meeste reviews hier is dit onbegonnen werk. Geen gehoor naar het juiste probleem, van het kastje naar de muur gestuurd en vooral 0 oplossingen geboden. Al n paar keer oneplus gekocht maar dit is de laatste keer. Update: de oneplus buds ontvangen ondertussen.
OnePlus 12R besteld, met 'cadeau'.
Vorige week dus een OnePlus 12R besteld, ben al jarenlang een OnePlus gebruiker maar die tijd van goede klantenservice is wel voorbij denk ik. Heb alleen de telefoon gekocht omdat ik de OnePlus Buds 3 cadeau kreeg(mijn oude buds gingen stuk). Na het besteld te hebben kwam ik er achter dat de Buds helemaal niet in de aankoop bevestiging stonden terwijl ik die wel had aangevinkt. Heb contact opgenomen maar niemand kon mij helpen, kon de bestelling niet meer annuleren omdat de bestelling al 'verzonden' was, terwijl hij in werkelijkheid alleen maar was aangemeld, wat nu dus nog steeds het geval is. Het enige wat ik nog kon doen was wachten op de bestelling, hem weigeren en na aan aantal weken wachten(totdat ik mijn geld weer terug heb), opnieuw bestellen en hopen dat het niet weer gebeurt. Maar inmiddels kan je de Buds niet meer als cadeau krijgen, dit heb ik bevestigt met de klantenservice die adviseerden om de Buds maar gewoon te kopen. Beetje raar allemaal, ik hoop dat iemand mij wel kan helpen na het plaatsen van deze review.
Onze Tiktok aanraders over OnePlus.
OnePlus 12#fyt #foryou #oneplus
📱✨ The OnePlus Nord 4 is here! Whether you're a new owner or considering it, check out this video for an in-depth look at Oxygen OS 14's top features. Discover over 50 tips, tricks, and hidden gems to make the most of your new device right from the start. Follow for more awesome videos!
Wat die batterij van de OnePlus 12 allemaal kan #techtok #oneplus
Slechtste reviews
OnePlus buds kapot,opgehaald en vervolgens geen hulp meer.
Een van mijn OnePlus buds ging kapot. Zou een simpele omruiling moeten zijn. De oude worden opgehaald en vervolgens geen nieuwe meer gekregen. Bij de klantenservice kom je niet voorbij ene Tom die er alles aan doet om zo veel mogelijk tegen te werken. Inmiddels 2 maanden verder en nog geen nieuwe buds en geen geld terug. Nu een aansprakelijkheidsstelling gestuurd in de hoop op een reactie. De volgende stap is de klacht bij ECC neerleggen. Laat dan de juristen het maar oplossen.
Slechtste klantenservice ooit na onverwachtse problemen met de telefoon
Normaal post ik nooit reviews maar ik zit nu midden in zo'n groot gedoe dat ik het belangrijk vind dit toch te posten. 1,5 jaar geleden een OnePlus 3 gekocht. Deed het goed en was in eerste instantie heel erg tevreden erover (telefoon werkt prima, alleen batterij minder sterk maar laadt zo snel op dat het dat wel weer goedmaakt). Echter, uit het niets kreeg ik ineens paarse vlekken op het scherm die veranderden in zwarte vlekken en binnen een dag was mijn hele scherm zwart. De telefoon werkte nog. Na overleg met de klantenservice opgestuurd. Probleem 1: doordat oneplus met een soort combinatiescherm werkt (iets met het LCD scherm en nog iets), kostte het bij een gewone reparatiewinkel €270 om de telefoon te laten maken. Probleem 2: ondanks dat hij nog binnen de 2-jarige garantie valt, wilden ze dit probleem daar niet onder laten vallen omdat er een barstje op het scherm zit en zij aangaven dat dit waarschijnlijk de oorzaak is. Klinkt aannemelijk behalve dat die barst (van 1cm lang overigens) er al sinds september zit en het mij zeer onwaarschijnlijk lijkt dat de telefoon het al die maanden prima deed. Toen ik dit probleem opzocht op google bleken meer mensen dit probleem te hebben. Probleem 3: bij het opsturen naar de klantenservice begon het voorspoedig. Na 1 dag was hij al in Polen en nog een dag later had ik de quote voor reparatie binnen - en betaald. Vervolgens hebben ze echter een week gewacht tot het beginnen met de reparatie, dit bleek toen ik vroeg om een update. Echter gaven zij aan dat ze er haast achter zouden zetten zodat hij de dag erna terug gestuurd zou worden. Dit kwam mooi uit want 2 dagen later ging ik op vakantie dus dan zou hij toch nog net op tijd terug zijn. Probleem 4: het is intussen 3 weken later (!!) en ik wacht nog altijd. Het terugsturen na die ene dag is nooit gelukt, uiteindelijk bevestigden ze dat de telefoon pas 2 dagen later was gerepareerd. Omdat ik had aangegeven op vakantie te zijn hebben ze het toestel vastgehouden. Ik heb verzocht de telefoon op te sturen naar mijn vakantieadres (=mijn moeders permanente adres namelijk dus zou geen probleem opleveren), echter onder het mom van 2 slappe excuses werd dit geweigerd (1: de kosten van het sturen naar een ander land, ook al was het nieuwe land dichterbij Polen), en 2: zeker weten dat de telefoon wel bij de eigenaar terechtkomt, dat was nu juist het hele punt van mijn verzoek). Vervolgens verzocht de telefoon dan toch maar naar Nederland te sturen bij een vriend, zodat ik deze op kon halen na terugkomst van mijn vakantie omdat ik maar 1 dag had voor ik een week op zakenreis moest. Je raadt het al, dagenlang tijdens mijn vakantie heb ik met ze gemaild, maar er kwam niks uit. Intussen ben ik halverwege de zakenreis en wachten ze nog altijd op een update van het service centre. Elke keer als ik mail krijg ik hetzelfde riedeltje. Ter compensatie hebben ze me zowaar gratis oordopjes aangeboden. Heb ik overigens weinig aan zonder telefoon, maar dat even terzijde. Sterker nog, ik begin te vermoeden dat ze mijn telefoon gewoon kwijt zijn, maar ik word nog steeds verteld dat ze 'nog even moeten wachten op het service centre, omdat ze nog wachten op een update en ook nog een additional check moeten doen om zeker te zijn dat het toestel functioneert zoals wanneer ik het nieuw kocht'. Ik betwijfel dat ik mijn telefoon nu zelfs terug zal hebben wanneer ik terug ben, en dat betekent dat ik in totaal al een maand zonder telefoon zit. Hun eigen tijdlijn had moeten betekenen dat ik hem binnen een week terug had kunnen hebben. Lang verhaal, maar komt erop neer dat de telefoon goed was maar zodra je de klantenservice nodig hebt, dan ben je verloren. Ik ga nooit meer terug naar oneplus in elk geval. UPDATE: Ze hebben nogmaals geantwoord, weer dezelfde excuses en ondertussen is mijn telefoon nog altijd niet opgestuurd. Dus ik zal iedereen aanraden om geen oneplus te kopen. Het is het echt niet waard.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Ik ben zo tevreden met mijn OnePlus 6
Ik ben zo tevreden met mijn OnePlus 6. Echt een goede prijs kwaliteit voor de mobiel. Gaat nu al 3 jaar mee en heb nog lang geen nieuwe nodig. Ook nog steeds goede maandelijkse updates en ben gewoon meegegaan naar oxygen os 11. Dikke fan!
Snap niet waar deze slechte reviews…
Snap niet waar deze slechte reviews vandaan komen. Na valschade telefoon voor een zeer scherpe prijs gerepareerd , gelijk voor 10 euro de batterij laten vervangen. Daarna klopt het wel dat de kantel sensor het niet deed. Dit gemeld , daarna binnen 3 dagen ophalen en brengen van huis via UPS alles netjes afgehandeld. Telefoon is weer als nieuw en kan er weer jaren tegenaan.