Ik vind dat de reviews over OnePlus echt best verschillen. Persoonlijk ben ik blij met de scherpe camera en het superhete scherm van mijn telefoon, dat is echt top! Maar aan de andere kant heb ik ook gelezen dat de klantenservice vaak in de soep loopt. Zelf heb ik nog geen issues gehad, maar het idee dat garantie niet duidelijk wordt afgehandeld klinkt wel zorgwekkend. Het zou fijn zijn als OnePlus hier meer transparant in wordt en sneller helpt bij problemen. Ook die gratis schermvervanging is een mooie bonus, maar ik zou graag zien dat ze wat meer compensatie bieden als er iets misgaat. Al met al zijn de producten prima, maar de service kan zeker beter.
De door ons geselecteerde videos.
OnePlus Nord 4 review | Eremetaal van OnePlus | SmartphoneMan
OnePlus 12 fast charging test
OnePlus 12 VS Iphone 15 Pro Max - Camera Zoom Test!
Ik ben echt blij met de kwaliteit van mijn OnePlus telefoon. De camera levert prachtige foto's en het scherm is super helder en responsief. Een keer viel mijn scherm helaas af en de gratis vervanging ging soepel en snel, wat ik geweldig vond. Maar met de earbuds had ik minder geluk. Soms kwam het geluid niet goed uit en het duurde lang voordat ik hulp kreeg van de klantenservice. Het zou top zijn als OnePlus hun aftersales kan verbeteren door sneller te reageren en duidelijker te zijn over garantievoorwaarden, vooral bij accessoires zoals de earbuds. Zo blijft de algehele ervaring echt top.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding van OnePlus eigenlijk best wel oké, maar er is zeker ruimte voor verbetering. Toen ik mijn eerste OnePlus telefoon kocht, was ik aangenaam verrast door de scherpe prijs en de degelijke prestaties. Het scherm is helder en de batterij gaat best lang mee, wat voor mij belangrijke punten zijn. Maar toen ik een paar maanden later het scherm liet repareren, waren de kosten hoger dan ik had verwacht zonder dat er echt een goede compensatie kwam voor het ongemak. Het zou echt helpen als OnePlus transparanter was over reparatieprijzen of betere garanties bood. Daarnaast vond ik de bouwkwaliteit prima, maar soms voelt het alsof er op sommige onderdelen wel wat goedkoper gekeken is in vergelijking met andere merken in dezelfde prijsklasse. Als ze hier wat meer aandacht aan besteden, zou de prijs-kwaliteitverhouding helemaal top zijn. Over het geheel genomen biedt OnePlus goede waarde, maar met een paar aanpassingen kunnen ze echt uitblinken.
Persoonlijk heb ik nogal gemengde ervaringen met de klantenservice van OnePlus. Een keer had ik problemen met mijn telefoon nadat hij onverwacht uitviel. Toen ik contact opnam, moest ik bijna een uur in de wacht staan voordat ik eindelijk iemand kon spreken. De medewerker was vriendelijk, maar ik kreeg geen duidelijke uitleg over hoe ik mijn toestel kon laten repareren of vervangen. Het voelde alsof ik in het ongewisse werd gelaten. Aan de andere kant herinner ik me ook een keer dat ik snel geholpen werd toen ik een defect accessoire had. Die keer was de communicatie veel beter en werd het probleem snel opgelost. Ik zou graag willen zien dat OnePlus consistentie brengt in hun klantenservice door wachttijden te verkorten en duidelijkere informatie te geven over terugbetalings- en reparatieprocessen. Meer training voor het supportteam zou ook helpen om klanten beter en sneller van dienst te kunnen zijn.
Persoonlijk heb ik behoorlijk wat frustratie ervaren met de levering van mijn OnePlus-bestelling. Het duurde maar liefst twee weken langer dan de beloofde levertijd voordat mijn pakketje eindelijk aankwam. Tot overmaat van ramp zat er ook nog een verkeerd model in de doos. Toen ik contact opnam met de klantenservice, moest ik uren in de wacht staan voordat iemand me hielp. Het zou echt beter kunnen als de leveringen op tijd komen en er strakker wordt gecontroleerd of het juiste product wordt verstuurd. Daarnaast zou een sneller en vriendelijker klantenserviceteam een groot verschil maken bij het oplossen van zulke problemen.
Persoonlijk vind ik de reputatie van OnePlus best wisselvallig. Toen ik mijn eerste OnePlus kocht, was ik superblij met de snelheid en het mooie design, echt een koopje vergeleken met andere merken. Maar een paar maanden later had ik toch wat problemen met de batterijduur en ik vond het lastig om snel hulp te krijgen van de klantenservice. Het zou echt top zijn als OnePlus meer aandacht besteedt aan snellere en betere ondersteuning voor klanten. Aan de positieve kant blijven de software-updates regelmatig komen en werkt mijn telefoon nog steeds prima. Al met al denk ik dat OnePlus veel te bieden heeft, maar dat ze vooral hun service een beetje kunnen verbeteren om hun reputatie sterker te maken.
Persoonlijk vind ik dat OnePlus wel wat kan verbeteren op het vlak van innovatie en duurzaamheid. Natuurlijk is de snelheid en de camerakwaliteit top, dat mag gezegd worden, maar de constante veranderingen door updates raken soms echt frustrerend. Apps verdwijnen ineens en de camera-instellingen veranderen zonder waarschuwing, wat het gebruikservaring verpest. Daarnaast lijkt de telefoon niet zo duurzaam; na een half jaar merk je al dat de batterij minder gaat en het toestel wat sneller slijtage vertoont. OnePlus zou echt kunnen investeren in langere software-ondersteuning en stevigere materialen gebruiken om de levensduur te verlengen. Ook zou het fijn zijn als ze meer duurzame productieprocessen omarmen, zodat hun telefoons niet alleen nu, maar ook in de toekomst aantrekkelijk blijven.
De aanbiedingen en promoties van OnePlus zijn me over het algemeen aardig bevallen. Het Red Cable Club-lidmaatschap biedt inderdaad leuke kortingen bij het kopen van bundels, wat ik zelf heb benut toen ik mijn telefoon en accessoires tegelijk kocht. Echter, ik merkte dat de klantenservice soms wat traag reageert, vooral als je gebruikmaakt van cashback aanbiedingen. Daarnaast voelde ik me wel wat onder druk gezet om snel een nieuw toestel aan te schaffen toen er een nieuwe editie uitkwam. OnePlus zou kunnen verbeteren door transparanter te zijn met garantieclaims en de klantenservice beter te trainen, zodat ze sneller en efficiënter kunnen helpen. Ook zou het fijn zijn als ze minder druk uitoefenen om voortdurend de nieuwste gadgets te kopen, zodat klanten zich vrijer voelen in hun keuzes.
Nieuwste reviews
6 weken lang voorgelogen en nu 10 weken later nog steeds geen oplossing of earbuds.
Mijn ervaring met OnePlus is alles behalve positief. Onlangs kocht ik de OnePlus 10 en bijbehorende earbuds, maar al snel begonnen de earbuds problemen te vertonen. De geluidskwaliteit was plotseling verschrikkelijk, alsof ik door een oude, krakende radio luisterde. Dus besloot ik ze op te sturen voor reparatie.
Na zes weken van wachten en valse beloftes, kreeg ik eindelijk een update. Tot mijn verbazing waren ze mijn oortjes kwijtgeraakt! Hoe is het mogelijk dat een bedrijf als OnePlus zo'n gigantische fout maakt? Het is ronduit schandalig!
Vier weken later en ik heb nog steeds geen oplossing gekregen. Geen compensatie, geen nieuwe oortjes, helemaal niets! Telkens als ik contact opneem met de klantenservice, moet ik zelf achter mijn reparatie en informatie aan. Ze communiceren totaal niet en lijken totaal geen interesse te hebben in het oplossen van mijn probleem.
Ik kan met de hand op mijn hart zeggen dat ik iedereen ten zeerste afraad ooit nog iets van OnePlus te kopen. Hun kwaliteit-prijsverhouding is belabberd en hun klantenservice is een regelrechte ramp. Doe jezelf een plezier en koop ergens anders, want OnePlus zal je alleen maar teleurstellen. Dit was absoluut de laatste keer dat ik iets van hen koop!
De one plus 12 besteld in februari 2024 met gratis oneplus buds 2. Omdat ik deze niet ontvangen heb, contact opgenomen met de klantenservice. Zoals de meeste reviews hier is dit onbegonnen werk. Geen gehoor naar het juiste probleem, van het kastje naar de muur gestuurd en vooral 0 oplossingen geboden. Al n paar keer oneplus gekocht maar dit is de laatste keer.
Update: de oneplus buds ontvangen ondertussen.
Vorige week dus een OnePlus 12R besteld, ben al jarenlang een OnePlus gebruiker maar die tijd van goede klantenservice is wel voorbij denk ik. Heb alleen de telefoon gekocht omdat ik de OnePlus Buds 3 cadeau kreeg(mijn oude buds gingen stuk). Na het besteld te hebben kwam ik er achter dat de Buds helemaal niet in de aankoop bevestiging stonden terwijl ik die wel had aangevinkt. Heb contact opgenomen maar niemand kon mij helpen, kon de bestelling niet meer annuleren omdat de bestelling al 'verzonden' was, terwijl hij in werkelijkheid alleen maar was aangemeld, wat nu dus nog steeds het geval is.
Het enige wat ik nog kon doen was wachten op de bestelling, hem weigeren en na aan aantal weken wachten(totdat ik mijn geld weer terug heb), opnieuw bestellen en hopen dat het niet weer gebeurt. Maar inmiddels kan je de Buds niet meer als cadeau krijgen, dit heb ik bevestigt met de klantenservice die adviseerden om de Buds maar gewoon te kopen.
Beetje raar allemaal, ik hoop dat iemand mij wel kan helpen na het plaatsen van deze review.
📱✨ The OnePlus Nord 4 is here! Whether you're a new owner or considering it, check out this video for an in-depth look at Oxygen OS 14's top features. Discover over 50 tips, tricks, and hidden gems to make the most of your new device right from the start. Follow for more awesome videos!
Wat die batterij van de OnePlus 12 allemaal kan #techtok #oneplus
Slechtste reviews
Koop nooit zakelijk bij Oneplus vanuit…
Koop nooit zakelijk bij Oneplus vanuit België. Je ontvangt geen factuur. Bij het proces vragen ze je allerlei info aan te leveren maar zelfs als je alles aanlevert krijg je geen factuur. Heel vervelende ervaring.
OnePlus buds kapot,opgehaald en vervolgens geen hulp meer.
Een van mijn OnePlus buds ging kapot. Zou een simpele omruiling moeten zijn. De oude worden opgehaald en vervolgens geen nieuwe meer gekregen. Bij de klantenservice kom je niet voorbij ene Tom die er alles aan doet om zo veel mogelijk tegen te werken. Inmiddels 2 maanden verder en nog geen nieuwe buds en geen geld terug. Nu een aansprakelijkheidsstelling gestuurd in de hoop op een reactie. De volgende stap is de klacht bij ECC neerleggen. Laat dan de juristen het maar oplossen.
oneplus heeft voor 2de maal mijn klanteninformatie laten lekken. Alleen nu intern door een support medewerker. Die Sarah doet ook niet veel. vermijd dit bedrijf als je privacy wilt
Snap niet waar deze slechte reviews vandaan komen. Na valschade telefoon voor een zeer scherpe prijs gerepareerd , gelijk voor 10 euro de batterij laten vervangen. Daarna klopt het wel dat de kantel sensor het niet deed. Dit gemeld , daarna binnen 3 dagen ophalen en brengen van huis via UPS alles netjes afgehandeld. Telefoon is weer als nieuw en kan er weer jaren tegenaan.
Ik ben zo tevreden met mijn OnePlus 6. Echt een goede prijs kwaliteit voor de mobiel. Gaat nu al 3 jaar mee en heb nog lang geen nieuwe nodig. Ook nog steeds goede maandelijkse updates en ben gewoon meegegaan naar oxygen os 11. Dikke fan!